logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
15 Stránky<1234>»
Přeplnování
Pepa Střecha Offline
#21 Vloženo : pátek 26. října 2007 9:40:25 (UTC)

Registrován: 07.07.2003 (UTC)
Příspěvků: 699
Bydliště: Brno

A právě to přeprogramování bude to nejhorší... spíš přemýšlím o těch klapkách jak jsme se bavili a vykopnout řj úplně, asi něco jako toto:



Black GTC ´93
Chrysler Voyager ´03
________________________
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Black GTC 1993
Chrysler 300C Touring 2006
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Jarry Offline
#22 Vloženo : pátek 26. října 2007 10:00:04 (UTC)

Registrován: 10.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 567
Bydliště: Svetec

Jo jo, to bude asi ta nejlepší cesta. Klapková tělesa z nějaké motorky s obsahem 1 válce alespoň 450ccm(6ks) spojit je, převrtat motor na co nejvíc 2,9 - 3,0 jiný regulátor tlaku paliva s možností nastavení a potom podle emisí ho seřídit na současnou ŘJ a musí to jezdit jak z praku. Jen to nechci dělat na mym současnym motoru. Ale rozeberem na jiném topicu než na přeplňování.

Jarry
Fender Stratocaster E443129, Fender Telecaster Z8228066 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
Wesker Offline
#23 Vloženo : sobota 27. října 2007 0:44:20 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
O tom prevrtani sem taky uvazoval,jen nevim kdo a za kolik by byl schopny udelat pisty a dodat krouzkyUnsure

ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Pepa Střecha Offline
#24 Vloženo : sobota 27. října 2007 11:46:17 (UTC)

Registrován: 07.07.2003 (UTC)
Příspěvků: 699
Bydliště: Brno

O pístech a kroužcích už jsem tady psal, ale tedy znovu: kovaný píst vč. kroužků dle dodaných rozměrů cca 5500,- Kč/ks pokud dáš kovaný písty a převrtáš vložky, existuje možnost zkrátit ojnice o cca 1 cm, čímž opět zvýšíme objem ale háček je ta kovaná ojnice, jejíž cena je 8000,- Kč/ks plus snížení a vyvážení kliky nejakých 5000,- no a co z toho všeho??? Podle toho jak jsem to počítal, je nsše vrtáníxzdvih cca 84x74, a maximální vrtání co nám povolí vložky je na průměr 88 mm, což je nic moc a tak proto mluvím o zkrácení ojnic, a abychom zachovali pravidlo čtvercového motoru, tzn. max. 88x88mm, můžeme tedy ojnice zkrátit o 14mm... a dle mě bysme potom měli obsah kolem 3,2 litru, ale výkon odhadnout nedokážu... ale celková cena těchto úprav je někde kolem 90.000,- Kč a jestli má toto cenu posuďte každý sám... A to dále nemluvím o klapkových tělesech místo našeho sání, jejíž úprava se dle mě nevleze pod 25.000,- tak aby to fungovalo jak má...

Nebo se pletu???

Black GTC ´93
Chrysler Voyager ´03
________________________
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Black GTC 1993
Chrysler 300C Touring 2006
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Wesker Offline
#25 Vloženo : sobota 27. října 2007 13:51:46 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Anebo sehnat motor V6 MCE.Ten by podle řezu mel mir i dmychadlo...Tongue

ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Wesker Offline
#26 Vloženo : sobota 27. října 2007 13:57:00 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Jeste k tomu zkracovani ojnic,to by musely byt vyssi pisty s nize posazenym cepem,jinak bys dosahl kompresniho pomeru tak 5:1BigGrinBigGrin

ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Venito Offline
#27 Vloženo : sobota 27. října 2007 19:11:51 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
meziplyn umim od dob co sem vyjel na silnice s moji starickou JAWOU ČZ, tak me weskere nestvi nebo me naucis jak tam ve 40 nacpat z neutralu dvojku bez meziplynu:o)) jinak meziplyn ma smysl samozrejme jen u podrazovani, pri razeni nahoru samozrejme potrebujes snizit otacky a vyrovnat rychlosti otaceni kol ve fofrskrini :) ale to vsichni vime :)
Sice resime preplnovani ale treba borci z klubu toyota resi vyssi kompresni pomer u supry tim, ze tam nacpou jinou vahu vzduchu s vetsim difuzorem a oklamou jednotku.... dalsi podrobnosti sem uz zapomel, ale tusim ze tohleto slo bez dalsich uprav... hmm?

ProbeII 2.0l & bixenony

American @ Japan caars
...nemam rad koncerny...
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Wesker Offline
#28 Vloženo : neděle 28. října 2007 0:40:36 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
No je fakt ze difuzor u V6 je moc maly...

ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Wesker Offline
#29 Vloženo : neděle 23. prosince 2007 15:29:03 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Ták,turbo nahozene a uz fouká...BigGrin

ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
JM Offline
#30 Vloženo : neděle 23. prosince 2007 16:16:18 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Tož se pochlub! Fotky a jaký tam dáváš turbo!
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
Wesker Offline
#31 Vloženo : neděle 23. prosince 2007 16:47:12 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
No dyt se chlubimBigGrin Fotky mam,ale stejne je sem neumim hodit,takze nic...Unsure a turbo je zatim tajenstvi...Wink

ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
shabi Offline
#32 Vloženo : neděle 23. prosince 2007 22:04:46 (UTC)

Registrován: 08.05.2007 (UTC)
Příspěvků: 348
Bydliště: Plzeň

fíííha... tak sup neajky videa, zvuky, zrychleni na sto za kolik atd... zajimalo by me jak bude naturbovanej dvouapul litr litat

PROBE II USA
2,5 24V - 1992!
PROBE II USA
2,5 24V - 1992!

http://shabicar.rajce.idnes.cz/
Wesker Offline
#33 Vloženo : pondělí 24. prosince 2007 12:46:16 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Do takove faze sem se jeste nedostal.Mam ho teprve na svodech ktere nejsou jeste ani uplne hotove.Mel sem 3 tydny ruku Off-line,tak mam zpozdeni.Videa jeste nemam,jak budou tak dam vedet.

ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Venito Offline
#34 Vloženo : čtvrtek 27. prosince 2007 12:47:07 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
dyt mu porad rikam: vole kup si fotak, bude te to jednou mrzet :o)....a won: sere pes :o)
uz bych mel prijit zas na navstevu

ProbeII 2.0l_122HP & bixenony

American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Wesker Offline
#35 Vloženo : čtvrtek 27. prosince 2007 14:15:00 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Vis co bych za to mohl mit benzinu?BigGrin

ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
shabi Offline
#36 Vloženo : pátek 28. prosince 2007 18:57:24 (UTC)

Registrován: 08.05.2007 (UTC)
Příspěvků: 348
Bydliště: Plzeň

tak sem o tom premyslel a zda se mi to stejne jako blbost... do auta ktery pro to neni urceny na hulvata montovat turbiny nebo kompresory. Jednak se to auto zacne srat driv nez normalne, jendnak to ma nahon na predek a hlavne to urcite nevyjde levnejs nez takovy auto uz koupit. To uz bych sel rovnou do supry v biturbu nebo do mitsu 3000gt v biturbu a to sou uz i trilitry co litaj neskutence...

ted mi ukamenujte za to, ze sem na probeclubu vubec jenom vyslovil nazev jinyho auta nahlas ale prijde mi to proste lepsi uz koupit auto, kde na to vynalozili daleko vestsi usili i penize a hlavne cely vyzkumny pracoviste, aby to dotahli do nejaky kvalitnejsi formy nez je mozno udelat doma v garazi...


PROBE II USA
2,5 24V - 1992!
PROBE II USA
2,5 24V - 1992!

http://shabicar.rajce.idnes.cz/
Wesker Offline
#37 Vloženo : sobota 29. prosince 2007 2:06:38 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Tuning a upravy jako takove podle me nespocivaji v koupi hotoveho kusu v nasem pripade auta s turbomotorem.To umi a muze kazdy. Spis bych rekl ze to spociva ve vlastni snaze dosahnout neceho,co da se rict jeste nikdo nema,v mem pripade je to montaz turba.Neni umeni za turbokit vyplaznout 50000,ale postavit to s minimalnimi naklady a se stejnym efektem.Me nejde ani tak o vykon,nez o samotnou prestavbu,to cloveka dost nauci.V mem pripade jen vytahuju zkusenosti.A kdyz to pojede tak z te prace budu mit X krat vetsi radost a budu si moct rict:tak tohle je MOJE prace,nez koupik sem si turbokit za nehorazne prachy a nechal sem si ho za nehorazne prachy namontovat v servisuSmile Toto je moje filozofie.Kazdy si muze myslet co chce...

ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Stanya Offline
#38 Vloženo : sobota 29. prosince 2007 3:01:46 (UTC)
Registrován: 14.07.2005 (UTC)
Příspěvků: 152

a myslim si ze je to uplne normalna teoria ktora ma zmysel,,ja to podporujem a suhlasim s tym.Ja sice nie som ziadny mechanik,,ale dost toho som uz spravil na mojom probe vlastnymi rukami. Sice nic velke a vazne ale hlavne su to veci ktore boli nutne vymenit a tym ze som to spravil sam tak som sa z toho aj ucil a aj som usetril peniaze.

Probe V6 24v ´93 green EU
Probe V6 24v ´96 red EU
Probe V6 24v ´93 orange US
www.orangemagic.szm.com
white power Offline
#39 Vloženo : sobota 29. prosince 2007 9:42:10 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
s turbem přeju hodně štěstí zvlášt pokud si se samotným motoren nic nedělal, můj motor je origo turbovej a jen při zvíšení tlaku z 7PSI na 12PSI mě to letos stálo 2 těsnění pod hlavou Angry do novýho kterej začínám dělat už přijde kovový vyrobený na zakázku

_____________________
Ford Probe 2.2Turbo
Opel Frontera 2.4i 4x4
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Pepa Střecha Offline
#40 Vloženo : sobota 29. prosince 2007 12:06:38 (UTC)

Registrován: 07.07.2003 (UTC)
Příspěvků: 699
Bydliště: Brno

to WP: a co dělá keramika, ještě leží ve skříni??? Já teď dělám na té klice a budu se snažit ji taky odlehčit včetně setrváku a na to hodit tu keramiku, jen jsem chtěl slyšet někoho, kdo ju má...Wink

Black GTC ´93
Chrysler Voyager ´03
________________________
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Black GTC 1993
Chrysler 300C Touring 2006
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
15 Stránky<1234>»
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.