O pístech a kroužcích už jsem tady psal, ale tedy znovu: kovaný píst vč. kroužků dle dodaných rozměrů cca 5500,- Kč/ks pokud dáš kovaný písty a převrtáš vložky, existuje možnost zkrátit ojnice o cca 1 cm, čímž opět zvýšíme objem ale háček je ta kovaná ojnice, jejíž cena je 8000,- Kč/ks plus snížení a vyvážení kliky nejakých 5000,- no a co z toho všeho??? Podle toho jak jsem to počítal, je nsše vrtáníxzdvih cca 84x74, a maximální vrtání co nám povolí vložky je na průměr 88 mm, což je nic moc a tak proto mluvím o zkrácení ojnic, a abychom zachovali pravidlo čtvercového motoru, tzn. max. 88x88mm, můžeme tedy ojnice zkrátit o 14mm... a dle mě bysme potom měli obsah kolem 3,2 litru, ale výkon odhadnout nedokážu... ale celková cena těchto úprav je někde kolem 90.000,- Kč a jestli má toto cenu posuďte každý sám... A to dále nemluvím o klapkových tělesech místo našeho sání, jejíž úprava se dle mě nevleze pod 25.000,- tak aby to fungovalo jak má...
Nebo se pletu???
Black GTC ´93
Chrysler Voyager ´03
________________________
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Black GTC 1993
Chrysler 300C Touring 2006
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.