logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
15 Stránky123>»
Přeplnování
Wesker Offline
#1 Vloženo : středa 17. října 2007 23:31:30 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Tak teda zacnu...Premysleli ste nekdy nekdo o turbu nebo kompresoru? Myslim ze samotne KLZE za ty prachy je slabé...nerikam ze cena turba ci kompresoru je mensi,ale prece ty hodnoty by byly nekde jinde.

ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Stanya Offline
#2 Vloženo : čtvrtek 18. října 2007 0:51:53 (UTC)
Registrován: 14.07.2005 (UTC)
Příspěvků: 152

ja tiez premyslam o vymene na klze alebo tam hodit turbo, ale...ak mam pravdu tak prave maraurder pisal (opravte ak nemam pravdu), ze ak nemas prave klze tak ten origo motor nezvladne to turbo. vraj to na tu silu turba nie je stavane,,hlavne hlavy,,tak neviem,,ja by som praveze bral to klze. uz to ide okolo 600$, plusz doprava a montaz. :)

Stanya..
www.orangemagic.szm.com
Lukas Offline
#3 Vloženo : čtvrtek 18. října 2007 10:22:23 (UTC)

Registrován: 08.07.2007 (UTC)
Příspěvků: 170
Bydliště: Statenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Taky o tom do budoucna dost přemýšlím, jenom si pořád řikám že to chce mít doma ještě jeden motor...kdyby náhodou. A ještě se zeptám když jsme u toho, jakej je rozdíl mezi KLZE a jiným..(nevim jak se jiný značej) co je v tom tak jiný? a jak poznám jakej typ mám v autíčku??

Lukypery
Ford Probe 24V 1993
Bright Calypso Green
Brakes RX8
Lukypery Bodykit
http://lukypery.rajce.idnes.cz/
Pepa Střecha Offline
#4 Vloženo : čtvrtek 18. října 2007 14:29:42 (UTC)

Registrován: 07.07.2003 (UTC)
Příspěvků: 699
Bydliště: Brno

No bezpochyby v autě KLZE nemáš... a nahoře máš tlačítko SEARCH, a když tam napíšeš KLZE, určo si počteš o tomto motoru dost ve starých příspěvcích...

Black GTC ´93
Chrysler Voyager ´03
________________________
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Black GTC 1993
Chrysler 300C Touring 2006
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
JM Offline
#5 Vloženo : pátek 19. října 2007 14:19:01 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
když z repasuješ a vybrousíš KL03 tak tam turbo s normálním tlakem klidně hoď. Dokonce má menší kompresní poměr než KLZE.
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
Stanya Offline
#6 Vloženo : sobota 20. října 2007 8:41:37 (UTC)
Registrován: 14.07.2005 (UTC)
Příspěvků: 152

Ja by som sa este opytal na nazor..
na ebay som videl ze tipek predava len vackove hriadele z klze,,pridal k tomu ze ak sa to namontuje do origo motoru tak ze to tiez zdvihne silu motora,,co vy na to?

Stanya..
www.orangemagic.szm.com
Wesker Offline
#7 Vloženo : sobota 20. října 2007 17:29:50 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Pridat by to melo. Pokud sou teda z KLZE.Jako seriove vykonnejsi motor musi mit i trochu jine casovani.Ono by to mozna chtelo zkombinovat s upravou kompresniho pomeru a saciho a vyfukoveho traktu.Upravoval sem motory ve skodovkach a favoritech a tam to vzdy fungovaloWink

ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Stanya Offline
#8 Vloženo : neděle 21. října 2007 3:16:06 (UTC)
Registrován: 14.07.2005 (UTC)
Příspěvků: 152

Guest
#9 Vloženo : neděle 21. října 2007 22:38:47 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Při montáži turba by to chtělo snížit kompresní poměr (na cca 8,5), buď vyšším kovovým těsněním nebo jinýma pístama. Pak se to musí něčím přikrmit, takže by to chtělo alespoň stavitelný regulátor tlaku paliva.Pak se musí překalibrovat váha vzduchu pokud se to dá nebo použit neco co upravuje dávku paliva (Apexi AFC Neo) nebo celou programovatelnou řídicí jednotku.

Pepa Střecha Offline
#10 Vloženo : pondělí 22. října 2007 8:53:27 (UTC)

Registrován: 07.07.2003 (UTC)
Příspěvků: 699
Bydliště: Brno

Nejsem si jistej, ale vačky s označením KL31 mám v originál motoru, takže bych moc nevěřil tomu, že je to KLZE... toť můj názor.
A k programovatelné jednotce, už jste se někdo ptal po její ceně??? Asi ne, páč už byste takový věci neřešili... Jinak kované písty přeplňování zvládnou a pro informaci jeden kovaný píst na Probe vč. křoužků je cca 5200,-/ks Kč a kovaná ojnice cca 7500,-/ks tak a teď všechno X 6 a máme tady krásnou cifru...

Black GTC ´93
Chrysler Voyager ´03
________________________
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Black GTC 1993
Chrysler 300C Touring 2006
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Chladic Offline
#11 Vloženo : pondělí 22. října 2007 21:12:48 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

taky sem o něčem takovym přemejšlel,ale když se zamyslim nad tim že sprinty stejně jezdit nebudu a na to moje šourání po těch děravej silnicích těch 163 kobyl bohatě stačíBigGrina když budu chtít předjet,tak prostě předjedu:)
Za další to by to přišlo na spostu drobnejch:o) a když vidim tu práci s tim,tak mě to odradilo...
ale tady je odkaz na nějakej turbonátor,ale to je asi k ho..u:o)
http://sportovniautodopl...ail.asp?strGoodsID=1526

EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Renni Offline
#12 Vloženo : úterý 23. října 2007 16:48:18 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
tak tak,tyhle mechanický (rádobyturba) srandičky se dělaj už 10let,takže žádná novinka a koupíš to za 1200,- jsem viděl jinde...

Rennicar-bixenony
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
shabi Offline
#13 Vloženo : úterý 23. října 2007 18:22:51 (UTC)

Registrován: 08.05.2007 (UTC)
Příspěvků: 348
Bydliště: Plzeň

jak to vlastne funguje? to nemuze mit moc vilv kdyz to neni roztaceni spalinama z rotoru, ale samo sebou ze sani

PROBE II USA
2,5 24V - 1992!
PROBE II USA
2,5 24V - 1992!

http://shabicar.rajce.idnes.cz/
Venito Offline
#14 Vloženo : úterý 23. října 2007 18:58:35 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
je to proste prekazka v sani....kdyz portebujes krmit motor tak to zavaza protoze se to roztaci, a kdyz pustis plyn potrebujes aby sly otacky rychle dolu kvuli razeni dalsiho kvaltu....takze neco pro fobiatiky kteri maji komplex z toho, ze nenasetrily na TDi..tot muj nazor

ProbeII 2.0l & bixenony

American @ Japan caars
...nemam rad koncerny...
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

white power Offline
#15 Vloženo : úterý 23. října 2007 23:31:01 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
taky bych řek že tohle je kravina, která na výkon motoru nebud mít žádnej vliv nebo aspoň ne kladnej, to už mi přijde jako lepší nápad el. turbo i když na V6 to asi taky nebude, ale bude to spíš tak na favorita

Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
JM Offline
#16 Vloženo : úterý 23. října 2007 23:37:26 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Ty Venito, proč potřebuješ aby šly otáčky dolů při přeřazení? Proč jsem se pak kuwa učil meziplyn? BigGrin
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
Wesker Offline
#17 Vloženo : středa 24. října 2007 23:49:46 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Venito ho neumiBigGrinBigGrin turbo je proste turbo...Ale kdyz sou dve...Tongue

ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Jarry Offline
#18 Vloženo : čtvrtek 25. října 2007 15:57:46 (UTC)

Registrován: 10.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 567
Bydliště: Svetec

Přeplňování se dá taky řešit kompresorem, to víme všichni. Má to výhody jednodušší zástavby oproti turbu, hlavně pro V6 není sranda dát turbo nebo dokonce dvě. A nemá žádné zpoždění na reakci na plyn. Nevýhodou je určitá mechanická ztráta a větší hluk a spotřeba. Koukal jsem se po kompresorech a nejlepší varianta se mi zdá ATI P600B http://www.cmotorsports....pala/superchargers.html , který v kitu nabízí také na www.probeaddiction.com . Je pro zástavbu dobrej, že je malej a dá se pořešit vypínáním přes elektromagnetickou spojku, stejnou jako u klimy.
Jen by to chtělo sehnat někoho, kdo to umí dodat a sestavit po komponentech, od addictionů se mi to zdá příliš drahý.

Jarry
Fender Stratocaster E443129, Fender Telecaster Z8228066 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
Wesker Offline
#19 Vloženo : čtvrtek 25. října 2007 19:52:36 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Kdybych vedel z ceho ten kompresor vybrakovat tak si to doma poskladam sam a zadarmo.I kdyby me to melo stat celou zimu pokusu a laborovani....1770 USD za samotny kompresor se mi zda taky dost.Teda anglicky moc neumim tak sem si to ani necetlBigGrin

ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Jarry Offline
#20 Vloženo : pátek 26. října 2007 9:33:34 (UTC)

Registrován: 10.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 567
Bydliště: Svetec

Možná by to šlo pořešit tak, že by se koupil pouze kompresor, zkonstruovat držák před klimu, spínací řemenici z klimy, trubky se dají koupit tady, mezichladič z kdekterého TDI taky, ale je třeba regulátor tlaku paliva, pravděpodobně silnější benzínová pumpa, blow off ventil a potom zmapovat a přeprogramovat ŘJ.

Jarry
Fender Stratocaster E443129, Fender Telecaster Z8228066 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
15 Stránky123>»
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.