logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
24 Stránky«<1920212223>»
cuir
Venito Offline
#401 Vloženo : neděle 15. května 2011 21:30:36 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
hezky ocistene s nasazenyma pistama to vypada mnohem, mnohem lip:)

Nevim jestli si nekdy videl jak se lisuji ty pistni cepy, ale asi te ted naseru, je na to pomerne lehke udelatko, ale clovek doma holt nema milion pripravku na vsechno, ale diva se na to video dobre jak mu to jde uplne samo:)

http://www.youtube.com/watch?v=H2YrL3k__dA

a tu je dovazovani ojnic:

http://www.youtube.com/watch?v=QLpiF0E0EJU

a jeste jedna utilita jak hajzl, si clovek rekne proc to tam ten vyrobce nechava.....asi by s tim byla piplacka a ztrata zisku

http://www.youtube.com/w...0VAo8&feature=relmfu
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

cuir Offline
#402 Vloženo : pondělí 16. května 2011 9:45:56 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
neboj nenaseres. Ono i kladivem to slo pekne. Na vylisovani se to muselo nahrat ale na nalisovani se to kupodivu nahrivat nemuselo. Ale drzi to pekne. Jeden sem zkusil nahrat a vysledek je stejnej jako bez nahrati. Kazdopadne dik za videa, je dobre se na to podivat jak to delaji profii ale kvuli sesti kouskum si to udelatko stejne kupovat nebudu :)
Ford Probe 2,5 V6 24v
Venito Offline
#403 Vloženo : pondělí 16. května 2011 10:23:54 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Původně odesláno: cuir Jdi na citovaný příspěvek
neboj nenaseres. Ono i kladivem to slo pekne. Na vylisovani se to muselo nahrat ale na nalisovani se to kupodivu nahrivat nemuselo. Ale drzi to pekne. Jeden sem zkusil nahrat a vysledek je stejnej jako bez nahrati. Kazdopadne dik za videa, je dobre se na to podivat jak to delaji profii ale kvuli sesti kouskum si to udelatko stejne kupovat nebudu :)


Sak jasne, to rikam ze kvuli jedne akci to nema smysl, ikdyz otazka: delas to naposled?:))

Me kdyz prelisovavali pisty za nove tak se starym vubec nis nestalo, takze na to zas asi maji udelatka a postup jak na to.
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

cuir Offline
#404 Vloženo : pondělí 16. května 2011 20:01:39 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
jedna mala z dneska. Zrenovovane trubky na vodu ala pohodak a novej termostat plus vsude nove tesneni a gumicky.

Vzhledem k tomu ze sem musel dedovi pomoct na strese baraku a jeste sem musel odvrtat zatrzenej sroub na kaplicce termostatu tak sem toho dnes vic nestihl. Jeste sem teda kamaradovi predal svody k zavareni. Zadni litinove parohy primo z hlavy tak trosku praskly :(
Ford Probe 2,5 V6 24v
cuir Offline
#405 Vloženo : pondělí 16. května 2011 20:11:04 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)

tak to dneska mazel koupil. Pristal primo uprostred silnice. tak nejak sem premejslel jestli brzdit a nebo ne , ale rikal sem si..snad neni blbej a uleti, nebudu prece brzdit kvuli kazdymu holubu co si hodi kemping uprostred cesty. No a neuletel. Rozsekal mi masku a vypadal ze je mrtvej. Chvili sem ho povozil v narazniku po Brne a pak sem sel na jednu opravu vytahu a nechal auto stat na slunku. holub se probral, posral se v narazniku kdyz sem ho vyhanel , odesel a maval kridlama, ale z otresu asi neletal. Ale nic zlomeneho nemel.
Ford Probe 2,5 V6 24v
Venito Offline
#406 Vloženo : pondělí 16. května 2011 20:38:04 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
tywoe chudak ptacek, bych mel spatne svedomi ze sem nemeckou defkou ktere rikas mazel srazil neco nevinneho:)

jinak motor zacina vypadat jak motor:)
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

cuir Offline
#407 Vloženo : pondělí 16. května 2011 21:08:32 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Původně odesláno: Venito Jdi na citovaný příspěvek
tywoe chudak ptacek, bych mel spatne svedomi ze sem nemeckou defkou ktere rikas mazel srazil neco nevinneho:)

jinak motor zacina vypadat jak motor:)

ja vyjadreni mazel myslel na toho holuba a ne na tu pixlu hnusnou bolsevickou. toho Ing. curaka co vymyslel tenhle z pice design bych osobne moc rad nakopal do kouli a poslal ho s tim do mestskeho provozu. jine auto by si az na dosmrti nemohl poridit. Chtel bych ho videt jak by s tim kramem byl spokojenej. Nejede to ,zere to jako tank, videt ven je z toho stejne blbe jako z tanku, nepohodlne to je, na kolene uz mam mozol od te vypicene palubovky, radio hraje uplne srance, repraky chrci, po vymene desticek a kotoucu to hovno brzdi (podotykam ze uz je to zajete) Zadni blinkry sou tak male a tak vysoko ,ze ridic z osobaku je skoro nema sanci videt, zpetnej uhel diky plechum na zadnich dverich a tomu zasrate vyjebanemu sloupku na prednich dverich je tak obrovskej ze sem jednou malem vlitnul pod kamion ,protoze sem ho proste nevidel. Jedine co je na tomhle autu dobre je to ,ze relativne dobre sviti, dobre mu brzdi rucka, ale to jen proto ze ji nenecham vychladnout :D a ma to celkem solidni podvozek co se tyka jizdnich vlastnosti. Na takovou pixlu se to drzi v zatackach az prekvapive dobre. co uz je horsi tak ulozeni zadnich pruzin. vzdy kdyz najizdim nebo sjizdim z vyssiho obrubniku tak tou miskou jebnu o chodnik. Je to proste nahovno resene.
JE TO AUTO NAHOVNO. Nechapu jak si to nekdo muze dobrovolne koupit jako soukromy povoz. holuba je skoda, vycitky nemam. Zas je o jednoho srace min co mi udela na auto kakanec. Bejt to cigan misto holuba je mi to uplne stejna putna jen bych psal ,ze je o jendoho srace min na ktereho platim z dani nemale penize. Takze asi tak. Holubu je mnoho stejne jako ciganu. Je to obtizny an neprizpusobivy hmyz co je potreba vyhubit.
Ford Probe 2,5 V6 24v
Venito Offline
#408 Vloženo : pondělí 16. května 2011 22:35:24 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Budiz ti odpusteno, mel si zrovna zretelne napsat co je u tebe mazel:)

Ted si pospinil 90% ceskeho naroda ktery o tom zgarbu sni, a ja se pod to podepisu taky protoze to cos popsal je vic nez vystizne, ja jezdil sice v pokojstrovi co mel zadni "okna" prosklene,ale videt je z toho stejne hovno jak popisujes ty, nastesti ja stim nemusel jak trestanec jezdit denne.
A sloupky delaji porad stejne "pruhledne" uz od dob co vyjela prvni ochcafka, proste se za ten sloupek skova zenska s kocarkem na prechodu...kdyz reknes ze ti to vadi tak na tebe kazdy hledi ze si zvyknes....a ty mozoloidni koleno-palubovky umi vyrabet uz od prvni fobie, je to stejne prima jak to, ze na plyn jdes nohou vykocenou, protoze proste patu nedas do osy pedalu, jak rikas, blb to vymyslel a stejny blb si to dobrovolne za pul mega koupi....pak ze je krize a nejsou mezi lidma penize. Kdyby z toho sly dane aspon na opravu silnic a verejne blaho, u TDI emisni povolenky a veskera zdravotni pece placena z duvodu blizici se rakoviny plyc majitele a okoli.
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

cuir Offline
#409 Vloženo : čtvrtek 19. května 2011 22:49:38 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)


udelatko na nandavani ventilu...vyrobeno dle rady Nightmera :)

tak dnesni pracicka...obe hlavy na svem miste, nahozene omotane svody s turbem take na svem miste . Vypada to nadejne , o vikendu by se mohlo startovat. Jedinej problem kterej potrebuju vyresit je pruzinka do WG, bohuzel zatim se mi nedari nic sehnat.
Ford Probe 2,5 V6 24v
cuir Offline
#410 Vloženo : pátek 20. května 2011 21:17:14 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
pokud to klapne tak zejtra startuju :) drzte pesti...
Ford Probe 2,5 V6 24v
cuir Offline
#411 Vloženo : sobota 21. května 2011 15:09:08 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
a je poskladano. Naleju olej a vodu a jde se na to :D :D
Ford Probe 2,5 V6 24v
Zarda Offline
#412 Vloženo : sobota 21. května 2011 15:15:56 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 238
Bydliště: Chomutov

Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Paráda! A to jsi to ještě před nedávnem chtěl vzát. Doufám, že ti to výjde a vše pošlape tak jak má. ThumpUp
Mitsubishi Eclipse 2g 2.0T (177kW)
Ford Probe 2.5 V6 (119kW)
Ford Probe 2.0i (85kW) - EX (14.5.2011)
DannyW Offline
#413 Vloženo : sobota 21. května 2011 18:23:32 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Tak držím palce ať si hvízdání turba užiješ co nejdýl ThumpUp

BTW: kryty rozvodů nedáváš?
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
cuir Offline
#414 Vloženo : sobota 21. května 2011 22:22:57 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
jinak mise byla uspesna. Prvni start se nezdaril, zdechnul sem to driv nez se napumpoval benzin do okruhu. Takze to naskocilo az na druhe natoceni.
Kazdopadne jedina komplikace ktera vznikla byla netesnost v chladicim okruhu u termostatu. Spatne sem tam zasunul trubku ,ktera na sobe mela O krouzek jako tesneni a chcalo to tama proudem. Takze sundat rozdelovac abych se k tomu dostal, znovu to lepe usadit a zase nandat rozdelovac. Bohuzel to nebyla zadna lehka prace, protoze kvuli turbu je tam dost uprav a zrovna v tomto miste to fakt neni jendoduche s tim jakkoli manipulovat. Ale poradilo se, uz to tesni a auto ujelo svejch prvnich 50km Smile zejtra budu do WG davat jeste mekkci pruzinu a budu davat na cidlo teploty nasavaneho vzduchu odpor aby to tam cpalo vice paliva Twisted Evil Detonacni spalovani se neprojevuje. aje ale fakt ,ze hlidam budik tlaku jak zlatou rybku a jakmile se blizim k pul baru tak sundavam nohu a prerazuju. kazdopadne jede to moc pekne. Sem spokojenej. zvuk motoru je paradni. na videu to sice rachta ,ale to proto ze olej nikde nebyl natazenej Ted je motor krasne tichounkej. bodejd by ne ,kdyz je po komplet GO Very Happy Very Happy
mam radost Smile

na druhem videjku je videt jak auto neskutecne huli. Tak to je proto ,ze vejfuk je plnej oleje a ten se vypaluje. Ted si vemte ,ze s takto a mozna jeste vic kouricim autem sem jel pres brno do garaze. proste pres ten rozteklej pist chcal benzin a olej nespalenej a fakt masakr Very Happy Very Happy tak to jen tak ilustrativne. po ujeti prvnich kilometru se coudeni znacne zlepsuje. Zda se ze je to koureni zpusobeno opravdu jen plnym vejfukem sracek Smile

http://cuir.rajce.idnes.cz/videa/#21052011044.jpg
http://cuir.rajce.idnes.cz/videa/#21052011045.jpg
_________________
Ford Probe 2,5 V6 24v
cuir Offline
#415 Vloženo : sobota 21. května 2011 22:25:37 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Původně odesláno: DannyW Jdi na citovaný příspěvek
Tak držím palce ať si hvízdání turba užiješ co nejdýl ThumpUp

BTW: kryty rozvodů nedáváš?

nedavam ,protoze je mam rozlamane trosku a zpusobilo to to ,ze se mi tam dostal sroubek z odlehcene remenice a misto aby vypadl tak se tam motal a primotal se do rozvodaku a udella mi do nej tri diry durch, takze sem zil v blazene nevedomosti ze mam novej rozvodovej remen a ze je vse v poradku a ono hovno. takze sem se rozhodl ,ze radeji budu videt stav rozvodaku nez nevedet a jezdit. Dal sem pod motor komplet plasty ,takze sem eliminoval moznost odletnuti kaminku od kol..cili si myslim ,ze to bude v poradku. A ikdyz by ne tak rozvody umim udelat na parkovisti za dve hodiny kydz se nebude resit sundavani a nadavani krytu rozvodu..to je totiz jebacka jako pica a zabere to dalsi tri hodiny :D..takze tak no...
Ford Probe 2,5 V6 24v
Venito Offline
#416 Vloženo : neděle 22. května 2011 7:54:31 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Tak gratulace:) poradne si hlidej budiky, naplne a to bude ok, vse si sedne a bude delat radost kdyz to s turbem neprezenes:)
Znamy mechos to same s vyfukem resil kdyz opravoval ochcafku 1,8T kde ve vyfuku byly skoro 2l oleje:) prej dymovnice neskutecna, ale pak to pomalu ustavalo, takze kdyz nebudes vrtulku moc drazdit, podari se to, aspon ti zevnitr neschnije:)
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

cuir Offline
#417 Vloženo : čtvrtek 26. května 2011 1:32:49 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
dnes se auto prolitlo 200km v hodine. zkousel sem to na jendom useku silnice kde sem bez turba takovou rychlost nedal a s turbem to tam bylo docela rychle a dosti na pohodu a v aute sme byli tri.
vse zatim slape, nakonec je v motoru olej 10w60 od castrolu. 10w40 se fakt neosvedcila. co uz zkusenosti zkusenosti a tak ..a hlavne chybama se clovek uci :) po vyhazeni vsech tech vrisu a podtlaku a prc.ventilu mi konecne drzi volnobeh presne jak ma a nekolis to ,ale co sem stale neopravil je dlouhe startovani. Kazdopadne to uz neresim..hold to startuje dlouho nooo.
Zatim sem teda nadseny. turbo fouka na petku pri zatahu kousilinek pres pul baru, ale to fakt musi bejt plnej a pak to tam vyleze. jinak na nizssi kvalty se nedostanu pres pulbaru. na 4ku to natlaci asi 0,45baru..takze tak...jede to pekne sem fakt rad ze se to povedlo. Uvidime jak dlouho to bude jezdit :D
Ford Probe 2,5 V6 24v
Venito Offline
#418 Vloženo : čtvrtek 26. května 2011 7:08:06 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Kua a kde mame najake videa?! to su zvedavy:)
k dlouhym startum- myslis ze to nemuze z casti delat ta snizena komprese? mysim ze svuj podil mit muze, skus pootocit trochu rozdelovacem, ikdyz se predstin reguluje automaticky podle cidla klepani, muze to mit vliv.
Pak me napada, jestli ti nepada prez ten zazracny regulator tlaku paliva nahodou hladina benzinu...skus proklemovat rele palivove pumpy, at pri prvnotnim otoceni klicku vali porad, jestli se to nezlepsi. Tusim ze v giagnosticke zasuvce je pin rele vyvedeny a staci ho spojit s GND aby cerpadlo jelo furt
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Bad Offline
#419 Vloženo : čtvrtek 26. května 2011 9:58:49 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Zdarec chlape, gratuluju k úspěšné generálce a zprovoznění turbo projektu. Máš můj obdiv!
Videa sem každopádně nahraj at vidíme jak to jede a jakej je zvuk :)
Mě to taky startovalo dlouho, pak sem dával nové kabely od Tesly a svíčky NGK a najednou to začlo chytat téměř hned. Hodně to závisí (aspon u mě) na stavu nabití baterie, pokud je plná, tak to dá nějakou silnější jiskru a chytne to fakt během vteřiny.
Co sem pročítal fora v zahraničí, tak hodně lidí varuje před zrychlováním na pětku, protože jim pak rupala převodovka. Proto se i měření na brzdě provádí na čtyřku, bo sou ty kolečka uvnitř silnější a vydrží to.

Těšim se na kámen, až to všechno uvidim na živo a s výkladem :)
cuir Offline
#420 Vloženo : čtvrtek 26. května 2011 16:09:48 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Původně odesláno: Bad Jdi na citovaný příspěvek
Zdarec chlape, gratuluju k úspěšné generálce a zprovoznění turbo projektu. Máš můj obdiv!
Videa sem každopádně nahraj at vidíme jak to jede a jakej je zvuk :)
Mě to taky startovalo dlouho, pak sem dával nové kabely od Tesly a svíčky NGK a najednou to začlo chytat téměř hned. Hodně to závisí (aspon u mě) na stavu nabití baterie, pokud je plná, tak to dá nějakou silnější jiskru a chytne to fakt během vteřiny.
Co sem pročítal fora v zahraničí, tak hodně lidí varuje před zrychlováním na pětku, protože jim pak rupala převodovka. Proto se i měření na brzdě provádí na čtyřku, bo sou ty kolečka uvnitř silnější a vydrží to.

Těšim se na kámen, až to všechno uvidim na živo a s výkladem :)

dik...ale velike diky patri weskerovi za jeho neskutecnou trpelivost se mnou a mejma blbejma skolackejma dotazama..fakt moc diky !!! no a take cloveku z mazda for, ktery mi take pomahal a take jako wesker zapujcil nemene dulezite nastroje jako momentak od nuly, kazajku na krouzky a tak. Wesker mi pujcil merak tlaku..fakt parada..moooc vam vsem dekuju za pomoc. Thullovi take patri moje podekovani. Bez nej bych nemel dostatek vodnich hadic na upravu vodniho okruhu.
Dale zde musim vyzdvihnout super praci firmy ,ktera mi delala svody. jedna se malou firmicku dvou bratru ve vesnici Zelezne kousek od Tisnova u Brna. pokud nekdo z okoli budete cokoli potrebovat na vejfuku tak tihle blazni to dokazou a za solidni peniz a drzi predem domluvenou sumu. Zadneho navyseni sem se nedockal..castka byla predem domluvena a to dodrzeli. telefon kdyztak poskytnu na pozadani.
No a take diky Badovi za jeho konzultace na zahranicnim foru a preklady do ciziho jazyka. I to mi dosti pomohlo.
Video asi tocit nebudu...uvidite to na kameni :)
Ford Probe 2,5 V6 24v
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
24 Stránky«<1920212223>»
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.