Tlumení podlahyJe čas ukázat i průběh a výsledek tlumení podlahy a zadních kapes. Co se podlahy týče, základem bylo zbavit ji zbytků původní vrstvy, která se místy loupala. Následoval 2x Zinorexový základ + nové vrstvy gumoasfaltu střídavě nanášené štětcem a stříkací pistolí. Při hledání vhodného materiálu jsem chca nechca narazil na Dynamate, jehož vlastnosti jsou všemi HIFIsty/tunery vychvalovány donebes. Cena je pro mě ovšem tak neúnosná, že jsem po pár dnech pátrání objevil stejnej materiál bez loga Dynamatu za polovičku.
Toto je víceméně finální stav před pokládáním tlumícího materiálu:
Celkový pohled:
Tlumící materiál položen:
Koberec je zpátky v autě:
Zadní kapsy + redukce na 16cm reproObě zadní kapsy jsou zevnitř 2x nazákladované:
Vevnitř i zvenku vystříkané gumoasfaltem - jednak kvůli korozi, druhak kvůli vibracím:
Na třetí, ještě mokrou vrstvu gumoasfaltu, je nalepený ozvučnicový molitan, který pokrývá zevnitř celou plochu kapsy:
Ve finále bylo třeba udělat redukce na 16cm repro. S původníma oválama jsem spokojený nebyl. Bohužel nebylo možný použít jen nějaky redukční kroužek, jednak kvůli vibracím a hlavně proto, že se koš do té díry prostě nevešel :)
Použitá byla 1,5cm silná deska z lisovaných pilin. Po naměření a vyřezání supluje plech, ve kterém jsem vyřezal takové dva půlměsíčky, abych z oválné díry udělal větší kulatou.
Dosedací plochu jsem polepil ozvučnicovým molitanem, aby se do karoserie nepřenášely vibrace:
A celé je to přišroubováno ke karoserii vruty s podložkou a gumou, opět kvůli vibracím:
Redukce osazené reproduktory a vyhybkami: