logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
7 Stránky<12345>»
Project Probe B&W
Docthor Offline
#41 Vloženo : středa 2. února 2011 22:37:52 (UTC)

Registrován: 25.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 421
Bydliště: Ostrava !!!

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Ty jo, jedeš jak motorová myš :-) ať se práce daří, já mám vždy zápal a chuť a pak mě to po nekonečné dupačce přestává bavit a musím se vším praštit a jít vyčistit hlavu :-) Taky asi budu řešit svody, ale asi trošku jiné :-)

Bad Offline
#42 Vloženo : středa 2. února 2011 22:55:15 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Díky všem za podporu. Zápal mam, ale většinou se dostanu do mrtvého bodu, kdy před kompletací potřebuju dodělat ještě "pár drobností" a najednou zjistim, že furt rozebírám Huh Takže ve výsledku mam rozdělaný třeba 4 věci najednou a postupně odbíhám od jedný k druhý.

Když už sme u toho, budu potřebovat těsnění pod ventilová víka a nové šrouby, tak kdyby někdo, třeba Wesker, věděl o dobrým kupu, budu rád za radu.

Thomas Offline
#43 Vloženo : čtvrtek 3. února 2011 8:50:19 (UTC)
Registrován: 26.07.2010 (UTC)
Příspěvků: 330

Poděkoval(a): 1x
Chlape všechna čest co s tím probečkem děláš... hold když je někdo šikovnej je to vidět... ty svody a tak... to jsi si objednal komplet celej výduk ne? Krása...

btw co je to za koncovej díl? De to zaměnik kus za kus na sérii? Odkdu ty věci objednáváš?
Bad Offline
#44 Vloženo : čtvrtek 3. února 2011 21:22:12 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Celý výfukový potrubí je rozdělený na 3 části - svody po vlnovec, co si viděl na fotce, pak trubka s vyřezaným katem a středním dílem - místo toho je navařený rezonátor. Koncový tlumič je navařený na trubku, která je po opravě ze 2/3 nová a tyto 3 části jsou sešroubovaný dohromady.

Objednávám povětšinou ze zahraničí, jestli něco potřebuješ, ozvi se na ICQ nebo přes PM a vyřešíme to.
Bad Offline
#45 Vloženo : sobota 5. února 2011 12:30:28 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Vyvařování:
- Levý práh - HOTOVO
- Levý nosník - připravuje se

Podvozek:
- Očistit, natřít základovkou a vystříkat BODY celý prostor pod nádrží a zbytek podvozku - HOTOVO

Elektrika:
- keramické H4 patice - HOTOVO

Audio:
- nový napájecí kabel k baterii - HOTOVO

Za nápravou


Před nápravou - pod nádrží + zbytek podlahy


Aktuální stav vnitřku



A ještě poptávka, sháním tyto podtlakové nádobky, co jsou namontované pod sáním, kdyby někdo měl, nabídněte pls.
Bad Offline
#46 Vloženo : neděle 6. února 2011 20:36:44 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Dnes se mi podařilo přehodit auto na jiný zadní podpěry a přesunout přední podpěry na jiné místo.
To vše proto, abych mohl sundat původní výfukové potrubí. Odmontována byla příčná a následně i podélná rozpěra pod motorem, které pujdou na komax a svody vypadly samy :) Kdybych věděl jakej k nim bude parádní přístup, rozhodně bych se s tim nes*al zvrchu :)

Zítra pujdou dolů ventilová víka a olejová vana, komaxit na ně a v mezičase vyměnim regulátor tlaku oleje, olej a olejovej filtr.

Ještě než ale nasadím nový svody, potřeboval bych radu od zkušenejších, kteří dělali zaslepování EGR ventilu. Na téhle fotce je vidět jak to vypadá aktuálně a zajímá mě, jestli stačí tu trubičku uříznout a zavařit cca 5cm od vstupu do toho hliníkovýho bazmeku. Viděl sem, že to amíci řeší kompletním zaslepením přímo na motoru, tzn odmontujou ten hliníkovej kus a místo nej daj záslepku. Jde tam ale nějaká elektrika + hadička do sání, tak si nejsem úplně jistej, co vše bych pro to ještě měl udělat, pokud bych to sundal celý a jestli mi pak nebude ŘJ hlásit nějakou chybu.


Předem díky
Renni Offline
#47 Vloženo : pondělí 7. února 2011 8:24:42 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
já to užíznul a zavařil,nic mi to nehlasí..
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
eiffel Offline
#48 Vloženo : pondělí 7. února 2011 9:54:38 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
hadičku zaslep, ale ostatní ať funguje. Je tam motorek na klapku ventilu, řídící jednotka zkouší jeho funkci. Takže motorek tam necháš, ale nikam to nepovede
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
cuir Offline
#49 Vloženo : pondělí 7. února 2011 16:16:49 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
ja sem zavrtal cervika do parohu :)



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Ford Probe 2,5 V6 24v
1 user thanked cuir for this useful post.
Bad
Venito Offline
#50 Vloženo : pondělí 7. února 2011 17:58:39 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
normalne ji ufikni a zavar oba konce, pripadne zaslep necim a zalep:) jak rika eiffel, nic jineho neodpojuj, vsechny selenoidy atd at si pracuji po svem at ti nesviti check engine:)
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Renni Offline
#51 Vloženo : pondělí 7. února 2011 21:53:34 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
ještě k těm svodům,bylo mi doporučeno je omotat tou tepelnou lepenkou-izolací,jelikož já na to nemel tolik času jako ty a taky ta izolace stojí docela ranec tak jsem se na to vyprd,než se svody vypálili/a i poté/ žár pod kapotou jak hovado!je to asi individualní a nekdo tu určitě napíše že problem měl i neměl/viz.různě nabastlené konické fitry atd. /Ty svody jsou furt tuning aneda se srovnat s těma minikamínkama origo.Ja mel v ty době novy autofolie stříbrný na kapotě apo měsíci jsem tam měl normálně vypálené mapy,takže když jsem tam dal novy carbon potah,muse jsem udělat ten výdech na kapotě aby to odvětravalo.OK,tyká se to asi jenom mne a Opečka co mame folii,ale vědět to dřív,tak tam tu omotavku dám!Akorat nevím jestli by to šlo dodatečně,neb jak všíchni co tyhle svody máme víme,jaky je tam přístup,natož to pak omotávat.Ale svůj smysl to určitě má tvrdím, ikdyž po estetický strance se ti bude asi víc líbit fotit svody jak zrcadlo a ne polepený parohy...
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
eiffel Offline
#52 Vloženo : pondělí 7. února 2011 22:17:49 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
to obmotání má i výkonový efekt, takže já jsem pro obmotání svodů. Za slušný ceny to má idaho, i když dneska už se dá hledat různě po netu
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
cuir Offline
#53 Vloženo : pondělí 7. února 2011 22:57:31 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Původně odesláno: eiffel Jdi na citovaný příspěvek
to obmotání má i výkonový efekt, takže já jsem pro obmotání svodů. Za slušný ceny to má idaho, i když dneska už se dá hledat různě po netu

ma to idalsi efekt...pokud ti chcije olej a nebo bude chcat tak se ta termo paska pekne nasosa...v zivote to z ni nedostanes a v aute to budes mit jak na diskotece z libimseti :D takove kourove efekty o jakejch se ti ani nesni...nejlepsi na tom je ze to zacne pekne pozvolna..cim dal vic vidis uplny hovno...promnes si oci...zacnou te slzet...reknes si kurna venku je ,ale mlha..zapnes mlhovky a nic se nezmeni...reknes si aha mam asi zamlzene okno..pustis ofuk a stale nic..sahnes na okno a ono se nic nesetre...pak ti to dojde..zastavis vystoupis a zjistis ze si sedel docela ve slusnym oblaku dymu od spaleneho oleje :D Osobni zkusenost..ne teda s mym autem ,ale Kl motor to take byl.
Tak to jen takove mensi negativum k te pasce...jinak si myslim ,ze moc vykonu na neoturbence to neprida...ale proti gustu ...sak to znate. Minimalne to ten vejfuk trochu odhlucni. ;)
Ford Probe 2,5 V6 24v
Renni Offline
#54 Vloženo : pondělí 7. února 2011 23:25:00 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
nejde o gusta,není to žádná tuning záležitost,ale tepelná izolace.jestli chčije nekomu olej je jiná věc../u Bada to po te jeho generalce ani nepředpokládám..to je to samý když si dáš do tapecu tlumící pěnu kvuli music a pak si budeš stěžovat že ti to tam páchne,protože hulíš jedno cigáro za druhým..o významu te pásky svedčí i ta cena a je to věc,ktera není zrovna vidět Wink
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
cuir Offline
#55 Vloženo : úterý 8. února 2011 0:43:31 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
ne vse co je drahe je funkcni. Co se tyka oleje tak vsichni vime jak to s KL motorama je...takze generalka muze bejt sebelepsi ,ale tohle je sazka do loterie... bud potece nebo nepotece. nerikam ze je tu tuzerina..to rozhodne ne...svoji jistou funkci to plni..jen si myslim ,ze penize se daji vrazit i jinam, protoze na motor bez turba tohle nema az takovy vyznam a kdyz se spoji nemala pravdepodobnost prusaku oleje a nasledne problemy tak si myslim ze to neni uplne nejlepsi. jen sem na to chtel upozornit nic vic...
Ford Probe 2,5 V6 24v
eiffel Offline
#56 Vloženo : úterý 8. února 2011 7:40:29 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
cuir: Teplota v motorovém prostoru klesne dost znatelně, ale doporučuju dávat na výfuk bez katalizátoru, protože ten rád hoří. Jako doslova. Stoupne teplota výfuku dál od motoru.

Nevím kolik lidí tady má bavlněný filtry, kolik tady má rádoby sportovní sání, ale když máš v motoru někde filtr, nemáš k němu udělaný přívod studenýho vzduchu, tak to pomůže značně. Další aspekt je samotný chlazení motoru, který se zlepší. Nebude ti tam vyzařovat teplo nic před a ani za motorem, toho prostoru tam není zas tolik. Nebudeme se bavit teda o V8 motorech v amerikách, kde se kolem toho motoru můžeš projít, ale o namáhání klimatizace, chlazení alternátoru, samotné snížení teploty motoru.

Opravdu myslíš že to nemá vliv?
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Renni Offline
#57 Vloženo : úterý 8. února 2011 9:14:03 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Cuir: v pohode kámo :-),ber to jako debatu-výměnu informací,Bad to stejně neřeší jak koukám.. Ty to stále spojuješ s turbem,ale oto tu přece nejde/významem/Eiffel tu ted popsal o co mi šlo od začatku- celkové snížení teploty v motorovym prostoru,což je pro ostatní komponenty tam vždy jen dobře. Pomaha to taky udrzovat teplotu a tim i objem vyfukovych spalin, ktere potom rychleji proudi vyfukem /bez katu/a celkově je pak výplach motoru rychlejsi.Je fakt že je to spíš závodní záležitost a cca.4000k/pásku je opravdu hodně.
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
Bad Offline
#58 Vloženo : úterý 8. února 2011 14:48:33 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Díky pánové za informace a nemyslete si, že to neřešim jen proto, že hned nepíšu :) Pásku umim sehnat za 1500kč 15m, otázka je, jestli bude 15m stačit na celý svody. K tomu ještě za 400 sprej, aby se pory v pásce uzavřely a nesmrdělo to když na ni kápne olej - páska olej nenasaje. Uvidim jak to vyjde, každopádně nejvyšší priorita to není.

Folie na kapotu dávat nebudu, ale je pravda, že mam v plánu takovou vychytávku na spodek kapoty a snížit teplotu v motorovém prostoru by asi pomohlo. O tom jestli to opravdu pomůže co se výkonu týče pochybuju, protože výrobce může mít napsaný cokoliv, papír snese všechno, ale výkonový testy z brzdy s páskou a bez jsem ještě nikde neviděl. Nestavim z toho dragster na závody a myslim, že daleko víc pomůžou nový lambdy :)
cuir Offline
#59 Vloženo : úterý 8. února 2011 16:04:25 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
jo sak jasne..royhodne je tohle debata... ja se s nikym nehadam..jen sem upoyornoval na osobni zkusenost s tim olejem. jen jeste podotknu ze zkusenost s olejem na pasce byla ikdyz byla paska nastrikana tim sprejem. Ale to ze se snizi teplota v motorovem prostoru to je pro komponenty dobre...to je ajsne..ovsem vse ma sve pro a proti ;) dele bude trvat nez se olej dostane na spravnou provozni teplotu... Ale bude to asi o tolik dele okolik klesne teplota v motorovem prostoru..takze bych to az tak drasticky nevidel. ale jinak fakt proti pasce na svodech nic nemam.
Ford Probe 2,5 V6 24v
Renni Offline
#60 Vloženo : úterý 8. února 2011 18:06:49 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Záměrně jsem to nechtel psat,ale vím od kamaráda co jezdí jako profík závodny se Subaru,že to maj na všech autech všetně Eva atd..Je fakt že tyto auta maj turba jak píše Cuir,ale jde tady především o výkon,viz.to proudění vtrubkách výfuku jak jsem psal.A je taky fakt že se to nehodi na origo litinove svody,ktere naopak můžou rupnout pro přehřátí!Takže pokud nejde o fakt kvalitní drahé nerez svody(což taky není úplně náš připad) tak to na běžné ježdění opravdu nemá cenu..
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
7 Stránky<12345>»
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.