logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
7 Stránky«<34567>
Project Probe B&W
Bad Offline
#81 Vloženo : úterý 1. března 2011 15:33:24 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Sání part 2

Montáž sání proběhla celkem vpohodě, rozebíral sem to jen jednou, kvůli hadicím, které jsem nenapojil když bylo venku a pak už se k nim nešlo dostat. Dosedací plochy byly očištěny, nanesena vrstva motorového silikonu kvůli těsnosti. Všechny podtlakové hadičky sem dal na původní místa bud podle fotek, schématu nebo prostě podle toho jak byly dlouhý a zahnutý. Až na cca 3 místa tam není co splést. S výsledkem sem více než spokojený, posuďte sami:




Bad Offline
#82 Vloženo : čtvrtek 3. března 2011 22:31:16 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Vyvařování part 2

Konečně jsem dokončil tu nejprotivnější část a sice vyvaření druhé strany auta. Stejně jako na pravé straně i u řidiče jsem odřízl celý práh, vyztužil lem a vyvařil mezipraží. 2x natřel Zinorexem proti korozi + vystříkal vnitřky prahů gumoasfaltem.



Průběh vyvařování...jak vidíte, moc místa tam není, všechno co od svářečky spadlo šlo rovnou na mě a byl sem z toho popálenej celkem fest :)


Po vyvaření - nabodování to vypadá takto. Ještě mě čeká přebroušení svárů a dokitování a broušení celého prahu.


Levý podběh vypadal po obroušení dost podobně jako pravý, tzn nutná byla kompletní rekonstrukce. V pravé části vidíte i vyhnilý nosník.


Po dlouhých úvahách a poradě s klempířem jsem udělal šablonu na obě strany nosníku:


Přivařil vnitřní stranu + to bílé je antikorozivní tmel na vytěsnění svárů:


Vnější stranu - ta je složená ze dvou částí kvůli držáku na brzdovou hadičku:


A spodek:


Neděste se, fotky sem dělal v průběhu prací a není na nich zachycen finální stav - tzn sváry nejsou pořádně obroušeny a dotmeleny atd...
Pohled na vyvařený podběh. Pod vrstvou gumoasfaltu 2x základovka, sváry vytěsněny tmelem:
cuir Offline
#83 Vloženo : čtvrtek 3. března 2011 22:41:29 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
no dost nemam slov... neskutecne...jako velkej respekt a klobouk dole...
Ford Probe 2,5 V6 24v
Bad Offline
#84 Vloženo : čtvrtek 3. března 2011 23:56:10 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Tlumení podlahy

Je čas ukázat i průběh a výsledek tlumení podlahy a zadních kapes. Co se podlahy týče, základem bylo zbavit ji zbytků původní vrstvy, která se místy loupala. Následoval 2x Zinorexový základ + nové vrstvy gumoasfaltu střídavě nanášené štětcem a stříkací pistolí. Při hledání vhodného materiálu jsem chca nechca narazil na Dynamate, jehož vlastnosti jsou všemi HIFIsty/tunery vychvalovány donebes. Cena je pro mě ovšem tak neúnosná, že jsem po pár dnech pátrání objevil stejnej materiál bez loga Dynamatu za polovičku.

Toto je víceméně finální stav před pokládáním tlumícího materiálu:




Celkový pohled:


Tlumící materiál položen:


Koberec je zpátky v autě:


Zadní kapsy + redukce na 16cm repro
Obě zadní kapsy jsou zevnitř 2x nazákladované:


Vevnitř i zvenku vystříkané gumoasfaltem - jednak kvůli korozi, druhak kvůli vibracím:


Na třetí, ještě mokrou vrstvu gumoasfaltu, je nalepený ozvučnicový molitan, který pokrývá zevnitř celou plochu kapsy:


Ve finále bylo třeba udělat redukce na 16cm repro. S původníma oválama jsem spokojený nebyl. Bohužel nebylo možný použít jen nějaky redukční kroužek, jednak kvůli vibracím a hlavně proto, že se koš do té díry prostě nevešel :)

Použitá byla 1,5cm silná deska z lisovaných pilin. Po naměření a vyřezání supluje plech, ve kterém jsem vyřezal takové dva půlměsíčky, abych z oválné díry udělal větší kulatou.




Dosedací plochu jsem polepil ozvučnicovým molitanem, aby se do karoserie nepřenášely vibrace:


A celé je to přišroubováno ke karoserii vruty s podložkou a gumou, opět kvůli vibracím:


Redukce osazené reproduktory a vyhybkami:
Lukas Offline
#85 Vloženo : pátek 4. března 2011 17:32:50 (UTC)

Registrován: 08.07.2007 (UTC)
Příspěvků: 170
Bydliště: Statenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Pěkná prácička!!! Motor i to vytlumení paráda Smile Ale tu shnilou kastli ti nezávidim....to je práce na tom...
Lukypery
Ford Probe 24V 1993
Bright Calypso Green
Brakes RX8
Lukypery Bodykit
http://lukypery.rajce.idnes.cz/
Bad Offline
#86 Vloženo : úterý 15. března 2011 19:38:35 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Mám tu nějaké ty aktuality z prací. Konečně mi po 2 měsících přišla pertlovací sada na brzdové trubičky, takže sem mohl pokračovat.
Jsou hotové tyto věci:
- nové trubky k zadním brzdám
- nové palivové hadice
- nová spojovací hadice plnící trubky a vstupu do nádrže
- namontovaná nádrž!!!

Problém byl sehnat tu gumovou trubku k nádrži, ale nakonec se podařilo. Blbej tvarovanej kus gumy a stojí to 4 kila Blink
Ale jestli je něco vopruz, tak montáž nádrže, sám a bez heveru nebo jámy. Nakonec se podařilo a já sem happy :)
Když to zítra dobře pujde, namontuju středový díl tlumiče a zkusim nastartovat ThumpUp

Nádrž na svém místě


Detail na prostor, kde jsou spojené všechny hadičky a trubičky spolu s elektrikou k nádrži. Při povolování se utrhl šroub přivažený k nápravě, takže sem musel navařit novou matici, která bude držet pás nádrže - bezva práce :)

Bad Offline
#87 Vloženo : středa 16. března 2011 22:07:24 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Dnes se podařilo poprvé po dlouhém zimním spánku nastartovat! Sice se to neobešlo bez komplikací, ale nakonec motor zase běží. Dohromady sem ho měl natočenej asi 10 minut, kontroloval chladící kapalinu, olej, případné úniky atd... Vše se zdá vpohodě, nikde nic neteče... Mam radost jak malej kluk :)
Až teda na ty svody, to je hrůza - jak se vypaluje termopáska na nich, vypadá to, jakoby hořel motor, jak se z toho čoudí.

Tedka musím ještě přimontovat tepelné štíty nad výfuk a k nádrži, převařit střední díl tlumiče, protože jsou svody o cca 5cm delší než origo, nasadim koncový díl tlumiče a auto půjde na kola.
sygy Offline
#88 Vloženo : středa 16. března 2011 22:08:17 (UTC)

Registrován: 22.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 380
Bydliště: Raspenava, Liberecký kraj

Poděkoval(a): 9x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Tak co? Nake video z dnesniho probuzeni Probaka nemas??? Pekne nas napinas... BigGrin
Bad Offline
#89 Vloženo : středa 16. března 2011 22:32:08 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Něco sem točil, ale je to bída. Můj foták má tak nešikovně umístěný mikrofon, že si ho kryju prstem když ho držím v levé ruce. Takže to zní, jako bych točil v plechovým hrnci. Snad to po nocích sestříhám a pak sem něco šoupnu :)
Bad Offline
#90 Vloženo : čtvrtek 17. března 2011 21:16:51 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Dneska sem si přivezl nějaký nezbytný montážní materiál k audiu:

Směrové, 3x stíněné signálové kabely Hifonics


Kabelový očka


Káble už sou v autě zapojené a zkompletoval sem i středový panel.
Díky zkrácenému řazení je šaltrpáka viditelně níž a celé to působí takovým uhlazenějším dojmem.
cuir Offline
#91 Vloženo : čtvrtek 17. března 2011 22:07:46 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
vic foto a vic videa :) kazdopadne je fajn, ze ti to funguje...mam radost aji za tebe ...
Ford Probe 2,5 V6 24v
white power Offline
#92 Vloženo : pátek 18. března 2011 13:31:26 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Bade, už máš udělaný brzdový potrubí, nebo ses k tomu ještě nedostal, já už mám nakoupený koncovky , pertlovací soupravu a měděnou trubku, ale pořád přemejšlím jestli nekoupím ocelovou nějak se nedovedu rozhodnout, tak by mě zajímalo pro co ses rozhodnul. Brzdový hadice si nechám asi udělat opletený na míru, protože na P1 maj jen starline a to riskovat nehodlám a dávat 2000 na nápravu za opletený mi přijde docela dost.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Bad Offline
#93 Vloženo : pátek 18. března 2011 14:37:44 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Brzdy už mam hotový, udělal sem trubičky z oceli - sice někdo řikal, že se s tim blbě dělá, ale nebylo to tak hrozný, nejhorší je ten propletenec nad nádrží. Vyndal sem původní a ještě mimo auto je naohýbal v ruce a přes kulatinu podle nich. Na autě sem pak už prováděl jen drobný detaily. To šroubení doporučuju udělat taky mimo auto, je s tim daleko mín práce. Na panceřovany hadice na 1st gen Probe se zeptam, ale pokud bysis je nechával dělat na míru, nevyplatilo by se je natahnout celé až k brzdovýmu válci? Já to tak vzadu chtěl udělat, ale nedokázal sem tu hadici sehnat za nějakej rozumnej peníz, aby to ve finále nestálo majlant.
white power Offline
#94 Vloženo : pátek 18. března 2011 15:46:16 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Nemyslím že by bylo rozumný dělat takhle dlouhý hadice, protože i když budou panceřový tak v týhle dýlce by se asi trošku nafukovaly a pak si nedovedu představit jak by se uchytily po autem aby se nikde neprověšovaly. Na hadice se zeptej to budu jedině rád, já jsem našel jedny na ebay.uk a druhý tady v ČR v nějakým tuningshopu ale oboje vycházely na nějakých +-2000 za nápravu.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Bad Offline
#95 Vloženo : pátek 18. března 2011 23:53:37 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Uchycení bych jako problém neviděl, přivázal bych je elektrikářskejma páskama k původním trubičkám po cca 15cm. S tim nafukováním máš asi pravdu, i když si to nedovedu představit jestli by to byl zásadní problém. Ale přecejen trubka je trubka. Když sem si chtěl nechat udělat pancéřky na míru z komponent, vyšlo by mě to na 1500 jen za materiál na nápravu :-(

K aktualizaci - dneska sem měl na auto dost času, takže jsou namontované:
- podběhy přední nápravy
- kryty motoru
- přední kola
- natažené kabely Hifonics od autorádia k zesilovačům
- natažené kabely 2x2,5mm k repro (přední komponent Audiobahn, zadní komponent Hertz)
- smontovaný středový panel
- zadní bočnice
- zadní sedačky (opěráky i sedák)
- kapota
Bad Offline
#96 Vloženo : sobota 19. března 2011 2:09:52 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Podařilo se mi něco sestříhat, tady je první video z oživování bestie....
jsou namontované pouze svody. V druhé části videa mam prst na mikrofonu, foták se nedá kloudně držet v levý ruce - tak proto ten plechovej zvuk. Příště si dam většího bacha...

sygy Offline
#97 Vloženo : sobota 19. března 2011 3:05:22 (UTC)

Registrován: 22.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 380
Bydliště: Raspenava, Liberecký kraj

Poděkoval(a): 9x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
no paráda... koukám že ten den beterie fakt zlobyli a to všechny BigGrin hlavne ze to naskocilo a za chvily uz to povalí po silnici Cool
cuir Offline
#98 Vloženo : sobota 19. března 2011 7:59:52 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
no koukam ,ze airbag ti take vyblikava chybu...stejne jako me. Jinak je to moooc pekne. Ani nevis jak zavidim. Probecko v top stavu...kurna asi to budu muset nejak poresit abych stihnul kamen a videl na vlastni oci. Uz jen z fotek je to neskutecna parada a za tu karosarinu mas muj obdiv. Kazdej umi neco ,ale na to aby clovek ze schnile pixly udelal auto , tak na to musi bejt talent.ThumpUp
jinak to ,ze mas ten filtr tepelne oddelit ti asi rikat nemusim ,ze...pocitam ,ze je to jen pracovni verze.
Ford Probe 2,5 V6 24v
Rostakd Offline
#99 Vloženo : sobota 19. března 2011 9:41:36 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
2Cuir: Jenze u nej to je, ze nema orgo volant
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
Georgeno Offline
#100 Vloženo : sobota 19. března 2011 9:43:51 (UTC)
Registrován: 04.01.2009 (UTC)
Příspěvků: 699

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
No ja to tady jen zatim sledoval,ale hochu si velkej Kápo...Muzu Ti rict,ze me buh trpelivost nenadelil,ale Ty jsi ji dostal 100x vic :-) Az to budes jednou prodavat,napis r.v.2011 :-) Good Luck G.
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (3)
7 Stránky«<34567>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.