logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
24 Stránky«<89101112>»
cuir
eiffel Offline
#181 Vloženo : pondělí 31. května 2010 0:20:48 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
hlavně jednou zajedeš k obrubníku a světla papa

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
cuir Offline
#182 Vloženo : pondělí 31. května 2010 18:27:00 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Citace:

hlavně jednou zajedeš k obrubníku a světla papa

________________________
2.5, V6 řvoun


neni to tak hrozny...musim si davat bacha to je jasny ,ale tim ,ze ten podnaraznik je mekej a stejne tak i naraznik tak to uhne a svetlum se zatim nic nestalo...takze si myslim ,ze maji sanci na preziti...co ovsem nevim jak probehne zima :D :D to bude asi hodne zajimavy.
Ford Probe 2,5 V6 24v
cuir Offline
#183 Vloženo : středa 7. července 2010 21:20:11 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
sice zadnej viditelnej update ,ale jedna dnesni prihoda Very Happy

stojim s borcama z prace u firmy a oni vypaluji zobaky (ja jsem nekurak, takze sem cekal na kolegu az dofajci a vyrazime)
Jini kolegove se zacli bavit o autech a jeden z nich rika...

”moje octavia tahne uplne brutalne, pujcil sem ju jendomu znamemu a byl z toho hodne vyjevenej kdyz seslapnul plyn.”

tuto diskusi jsem nijak nekomentoval, jen sem se lehce usmival Smile

Pak odchazime od firmy k zaparkovanym autum a ten kolega co basnil o svoji octavii jde okolo meho auta a rika svemu partakovi...ty vole cum!! a oba zirali na moje probecko. Prichazim k autu odemykam dalkovym a hlasim ”libi se ti to jo??” a kolega rika ”to je tvoje?” rikam ”jo” a z auta si beru svacinu, zamykam a jeste dodavam...a pokud chces muzem zkusit rozjezd s tvoji octavii, nevim jestli bude mit stale tak brutalni zatah jak si povidal :)

kolega se zeptal co to je za auto a jaky motor a pak rekl..”no radeji ne :) neber mi iluze Very Happy Very Happy”

Takze jako fakt situace ktera vylozene potesi...ze bych to probecko prece jen neprodaval a nechal si ho? :):)
Ford Probe 2,5 V6 24v
sygy Offline
#184 Vloženo : středa 7. července 2010 23:30:02 (UTC)

Registrován: 22.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 380
Bydliště: Raspenava, Liberecký kraj

Poděkoval(a): 9x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
super příhoda, každej si myslí, že když má vochcávku, tak má ňákej supersporťák... Probe si nech, za nedlouho už to bude kult, v améru už to vlasně je jakási legenda

cuir Offline
#185 Vloženo : čtvrtek 8. července 2010 23:36:20 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Citace:

super příhoda, každej si myslí, že když má vochcávku, tak má ňákej supersporťák... Probe si nech, za nedlouho už to bude kult, v améru už to vlasně je jakási legenda



no ja fakt nepocitam s tim ,ze to nekdo koupi...takze mi zustane..coz mi nevadi...mam ho rad...je to spolehlive auto.
O vikendu konecne vycistim chladici okruh...dneska jsem opravil ten odskok kufru..vymenil sem ten el.magnet takze uz to zase slape...
Ford Probe 2,5 V6 24v
cuir Offline
#186 Vloženo : sobota 10. července 2010 14:20:08 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
stavil sem se za brachou na baracek a konecne sem vycistil chladici okruh od toho oleje a take sem vycistil expanzni nadobku ,ktera byla prave puvodcem zaneseni oleje do meho motoru. cele plastove podkoli muselo dolu, nadobku jsem musel vytahnout a rozriznout, vycistit a pote zase slepit. vse se podarilo na vibornou a nemuzu si stezovat. Jedinej problemek byl, ze chladic ktery jsem mel na vymenu za ten muj lepeny tak byl jeste vice diravej nez ten co tam mam ted. Takze tam zustal starej chladic a seru na to..zalepenej uz drzi cca 9000km takze bude drzet i nadale:)
No a protoze tim padem zbylo hodne casu ,kdyz se chladic nemenil tak sem vytahnul wapku a cistic na motory a umyl jsem poprve v zivote motor auta...nadherne to prokouklo..vse je napucovane a jak nove...sem maximalne spokojen :)
no a jiz lehce starsi novinka je opet jinak antenka na mem aute :)
Ford Probe 2,5 V6 24v
cuir Offline
#187 Vloženo : čtvrtek 29. července 2010 22:29:44 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
no takze kola sou doma.

takhle vypada original s nynejsima kolama striknutejma na cerno (je to perlet ,ale neni to videt. Nova kola se budou strikat do lepsi perleti na ktere to bude vice znat :) )

No a tady sem uz nabastlil nova kola

Jenze bych chtel cerne stredy ,ale protoze neumim moc Vt tak sem to udelal tak nejak :( pokud to nekdo umite lepe budu jenom rad. Kazdopadne tak nejak bych si to predstavoval barevne v realu.

Jen to na tom Vt nevypada tak jak to vypadat ma:(
Chci aby paprsky i kolo tam kde sou srouby byly v cerne perleti a limce a srouby byly stribrne.

Tak ktera varianta se libi nejlepe vam...ovsem to Vt musite brat s rezervou a je treba zapojit predstavivost.

Ja mam trochu strach aby tim ,ze dam cerne stredy abych ty kola nezabil a nevypadaly prilis lacine a tuctove, ale zas k te cervene se cerna hodi a budou cerne folie an sklech a dalsi cerne doplnky..jako jsou kourove blinkry a tak dale...mirne zatmaveni do cerna zadnich lamp a tak...takze proto bych rad cernej stred kol.

a ted babo rad :D
Ford Probe 2,5 V6 24v
Thullo Offline
#188 Vloženo : pátek 30. července 2010 1:01:03 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Jak jsem psal na AHC - jdi do te tmave na stred - bude to luxus! Takhle by mohly vypadat:
http://www.autohificlub....69-pls-vt-stredu-kola/0
http://www.autohificlub....84157-help-ktere-kola/0


THULLO - 15x Probe Owner
2,0 16v: Tyrkys 95 EX, Red 95 EX, Bordored 95, Darkblue 95 EX, Red 96 EX, Black 96 EX
2,5 24v: Red 93 EX, Purple 94 EX, Tyrkys 95, Red 96 EX, Grey 96 EX, Armygreen 97, Black 98 EX, Vinered 98 EX
2,2 GT: Silver 91 EX
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Thullo Offline
#189 Vloženo : pátek 30. července 2010 1:01:56 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
A takhle +/- na aute: (coz jsem puvodne chtel, kdyby ty kola nechtel Rostakd) :o)


THULLO - 15x Probe Owner
2,0 16v: Tyrkys 95 EX, Red 95 EX, Bordored 95, Darkblue 95 EX, Red 96 EX, Black 96 EX
2,5 24v: Red 93 EX, Purple 94 EX, Tyrkys 95, Red 96 EX, Grey 96 EX, Armygreen 97, Black 98 EX, Vinered 98 EX
2,2 GT: Silver 91 EX
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
PachezZ Offline
#190 Vloženo : pátek 30. července 2010 1:14:17 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Co nejakou cervenou na stred ?

Wesker Offline
#191 Vloženo : úterý 3. srpna 2010 18:40:52 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
ja bych je dal cele do cerna, jen cerveny pruh po obvodu Smile

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
EX- Toyota Celica 4WD turbo - wintrkhár


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
cuir Offline
#192 Vloženo : středa 4. srpna 2010 1:03:25 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Citace:

ja bych je dal cele do cerna, jen cerveny pruh po obvodu Smile

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
EX- Toyota Celica 4WD turbo - wintrkhár


Nejezdím rychle,létám nízko...

tento nazor uz mi tez nekdo radil...ale to bych zabil ty lemy uplne..no ejste uvidim..letos to asi necham tak jak to je v originale...

no a jinak dnes vam prinaasim novinku typu BRZDY :)

takze jako, podarilo se...auto ma nove vetsi dvoupistkove brzdy z xedose devitky. Jeste budu muset vychytat par musek a bude to dokonale. Brzdnej ucinek je brutalne lepsi, ale o kolik budu vedet az zkusim brzdny test s jinym probeckem ,ktere ma seriove brzdy ,ale vysledek je ten ,ze auto mi na suchem asfaltu na zpatecku nikdy nezasmykovalo, kdyz sem seslapnul brzdu. Nyni to neni problem a kdyz na to dupnu klasicky tak i pres tvrdej podvozek cejtim jak jde cumak k zemi. Opravdu sem zvedavej na brzdnej test proti jiemu probecku.

No a ted par fotecek. (no vlastne tri :) )
A jeste na zaver. Musim dodat nove pistiplechy. ty co sem koupil bohuzel nesedely a zaroven nepasuji ani rozpinaci dratecky mezi desky, takze mi to trochu dost chrci vo kotouce :D :D

no a tedy je teda nova brzda vcetne vetsiho a hlavne tlustsiho kotouce


tohle je puvodni brzda...myslim ,ze rozdil je videt hned na prvni pohled :)


no a pro ty co si mysli ,ze prehodit brzdy je hracka tak tu je jedna fotka ,ktera myslim si ,ze mnohe odradi.


Na fotce je drzak brzdice ve kterem jsou dve diry se zavitem a skrze tehlici prochazejici srouby se do tech der zasroubuji a tim padem pak brzda drzi na svem miste.
Na fotce je jasne videt, ze puvodni diry na drzaku brzdice nevyhovovaly a proto se musel odvrtat v puvodnich dirach zavit, sehnat kus litiny, vysoustruzit z ni spravny tvar a za studena nalisovat do puvodni diry, jiz bez zavitu. Pak bylo potreba lehounkeho vareni, aby pri vrtani novych der nedoslo k zakousnuti nastroje a pripadnemu zniceni jak masiny tak drzaku brzdice. Nastesti se vse povedlo a i zavit sel pekne vyrezat.
A aby to nebylo az tak jednoduche tak jelikoz se originalni drzak nevesel mezi tehlici a kotouc tak bylo potreba odfrezovat nejaky technologicky nalitek, ktery tam zavazel ,ale bohuzel byl po cele delce drzaku a ne vsechno freza pobrala a tak bylo treba i rucniho brouseni. A uplne nejhorsi na tom bylo to vsechno vymerit, protoze nebylo nikde pevne misto od ktereho by se dalo odpichnout. Nastesti se to povedlo relativne na poprve a doufam ,ze az dodam spravne pistiplechy a dratecky ,ze to skrceni prestane. Kdyz brzdim tak je klid, jakmile se brzdy rozbrzdi tak to chrci a cinka a vsechno mozne :)
jinak takhle vypadala original brzda...vsimnete si hlavne toho drzaku.
http://janku81.galerie.c...351-cuir-probe#64863759
orientujte se podle pismena T :)



jo a WESKERE, prosim te nepasuji jak pistiplechy tak ani ty dratecky. Neni je kam ukotvit do tech desek, tak nevim co tam ma patrit. Desky nemaji zadnou dirku ani zadne vybrani aby se tam dratecek zahaknul a nezavazel. Nejak sem tam nacpal 3 ze 4 dratecku aby aspot tolik to nedrelo ,ale i tak je to na chuja. Jeden dratek sem tam nemohl dat protoze jak byl pod zobackem te desky tak ji vyvysil a deska se jiz opirala o brzdic a blokovala celou brzdu.
Tak pokud muzes tak se prosim podivej do nejakych katalogu co vsechno za dily na ty brzdy z xedose 9 patri. Dik moc...a cimk driv to bude tim lepe..protoze jestli se to nevyresi tak na kamen nejedu. Bez brzd se mi fakt nechce...a ty puvodni uz tam montovat take nechci.
Ford Probe 2,5 V6 24v
PachezZ Offline
#193 Vloženo : středa 4. srpna 2010 2:28:47 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
hezky hezky :)
jeste dotaz na tebe - mas foto kam ma vest hadice z toho kontejneru na uhli ? na boruvce vubec neni tak bych se rad podival jestli ten co ji odebral zaslepil druhej konec...

cuir Offline
#194 Vloženo : středa 4. srpna 2010 22:58:28 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Citace:

hezky hezky :)
jeste dotaz na tebe - mas foto kam ma vest hadice z toho kontejneru na uhli ? na boruvce vubec neni tak bych se rad podival jestli ten co ji odebral zaslepil druhej konec...



foto nemam ,ale pokud to pocka na kamen tak se pak muzes podivat...kleknul mi fotak a aji mobil ,takze bohuzel nemam ani cim vyfotit.


no dneska mi to nedalo a tak sem odstranil to skrtani. Bylo potreba flexatuning...a uz to neskrta a hlavne sem to lepe odvzdusnil ,takze pedal brzdi opet pekne nahore...a tim padem to brzdovej valecek bezproblemu utahne. Az budou pancerovky tak to bude zase o chloupek lepsi:)

no a brzdy brzdy az na pistiplechy a dratky sou komplet , ale uz to tak nevadi, protoze sem to potunil a neni to takova hruza jak to bylo. Jen obcas jak desticka poskoci, protoze neni vymezena tim pistiplechem tak si klepne ,ale to nic neni.

takze ikdyz se to nesezene tak na kamen jedu :)
Ford Probe 2,5 V6 24v
cuir Offline
#195 Vloženo : pondělí 9. srpna 2010 22:37:00 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
takze dnes sem se pustil do neceho velmi narocneho...

na fotce je zatmavena jen jedna strana a zadni okno...takze se muzete podivat na druhe dvere, ktere jeste zatmavene nejsou a uvidiite rozdil.
konecne nebudu jak ve vykladni skrini

delal sem to poprve a zrovna folii na zadni okno sem delal jako prvni..takze bohuzel to ma sve nedostatky ,ale folie mam vice takze zadni okno budu delat znovu a uz snad lepe....

nocni okynka se docela povedly, nejlip dopadly ty predni bocni..tam neni jedina bublinka a jedine shrnuti folie...ty zadni bocni maji jeste nejake bublinky po krajich ,ale ty nejdou vymacknout..musim pockat az vyschne voda a pak by to melo jit prilepit.

celkovej cas lepeni folie byl 5 hodin.

Na to co ty folie staly a na to ze sem to delal poprve tak si myslim ,ze je to dost dobry. Nedostatky opravim casem a rikal sme si ze za ten baksis co me ty folie staly tak ikdyz bych to mel cele zkurvit, pak strhat tak za to abych si to zkusil to stalo...a vysledek je nakonec aji pouzitelnej ..takze tim lepe...fole me nestaly ani desetinu ceny toho kolik bych dal firme za profesionalni montaz...
Folie maji nejakej TUV nemeckej atest, ten je vyrazenej primo na foliich a mam k tomu aji takovej listecek s nemeckyma kecama. Co sem nasel na netu tak by to melo bejt schvalene aji pro CR a ten TUV atest by zde mel bejt uznanej. Samozrejme to stejne nema sanci projit, protoze i na prednich oknech stejnou folii jako na zadnich...cili 25% propustnost
Ford Probe 2,5 V6 24v
cuir Offline
#196 Vloženo : středa 11. srpna 2010 21:37:26 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
asi neni co dodavat...foto mluvi za vse...zejtra jeste necham udelat laserovou geometrii a hura na srazy :D

Ford Probe 2,5 V6 24v
Thullo Offline
#197 Vloženo : středa 11. srpna 2010 21:52:43 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Pecka kola ;o)

THULLO - 15x Probe Owner
2,0 16v: Tyrkys 95 EX, Red 95 EX, Bordored 95, Darkblue 95 EX, Red 96 EX, Black 96 EX
2,5 24v: Red 93 EX, Purple 94 EX, Tyrkys 95, Red 96 EX, Grey 96 EX, Armygreen 97, Black 98 EX, Vinered 98 EX
2,2 GT: Silver 91 EX
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
cuir Offline
#198 Vloženo : neděle 29. srpna 2010 18:19:46 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
takze aby toho nebylo malo tak v sobotu pri spanile jizde na sraze morvska pohoda 4 sem mel opet autonehodu.
Jeli sme v kolone a borec se zelenou mazdou mx5 1,8 to nedobrzdil za zatackou a poslal to do me.
tu par fotek....dal se k tomu vyjadrovat nebudu...sem hodne zklamany s chovani lidi na sraze, sem hodne zklamany z toho jak se choval a i nadale chova vinik teto nehody. Nehodlam sirit mimo club informace ke kterym by se nemohl vinik nehody vyjadrit, proto to zde nebudu rozebirat.
Kazdopadne policsty odhadnuta rychlost cca 50-60 km/h ani me ani jemu nevylitly airbagy. Pravdepodobne v jeho aute airbagy nema ,ale tu informaci nemam jeste potvrzenou. Nehoda byla s lehkym zranenim. Martina (spolujezdkyne a pritelkyne v jedne osobe ma otres mozku a neco s krcni pateri. Dostala limec a pokud bolesti neprejdou do tydne ma se hlasit ve spytalu)
Spolujezdkyne pilota mazdy mx5 nebyla odvezena do nemocnice ,ale nyni si stezuje na bolest zad a ma podlytinu od pasu.


Moje auto je nepojizdne, nejde nastartovat motor tak aby se udrzel v otackach..po pridani plynu hned chcipnul. rozbite mam zadni celo, zamek kufru, vyfuk je narvanej pod autem, naraznik a nevim jak dopadlo zadni rameno nebo geometrie ,kterou sem delal pred tejdnem,kdyz je v rameni obtistenej sev zadniho remus tlumice.

Pro ilustraci jaka to byla asi rana ....cele radio (ne jen panel) mi vyskocil o tri centimetry ven z pozice a to sem tam mel prihnute pacicky, ze radio neslo bezne vytahnout.
Jinak rano sem se vzbudil a mam klasicky po nehode namozeny krk a boli me polstarky u palcu na obou rukach jak semk se zapiral o volant.

Jinak nehoda se stala tesne pred dolnimi vestonicemi pred penzionem u Langru, kde sme chteli jit cela banda na jido a koupit nejake vinecko na vecer.
Cela kolona zastavila i ja sem zastavil (bylo to trocu prudsi brzdeni ,ale ne nijak na tvrdaka) a jeste sem stihnul zapnout vystrazne blinkry...no a v tom se divam ,ze ten v te zelene mx5 to do me napere...nebylo kam uhnout...tak sem se jen vice zaprel do brzdoveho pedalu aby me neodhodil na auto predemnou a pockal si na ranu.
Poniceni mx5 je prekvapive male... ridic s ni mohl odjet...neprasknul ani chladic...asi se sikovne zapasoval podeme, tim jak se snazil intenzivne brzdit tak sel cumak mx5 asi hodne dolu. Kazdopadne ma pohnutou chladicovku, ulamane packy od svetlometu, podrtene plastove svetlomety, lehce ohnutou kapotu, lehce rozbitej predni naraznik a odrenou barvu a kapota nejde zavrit..coz je logicke ,kdyz je pohla chladicovka. Me zas nejde zavrit kufr...a to ani kdyz sem se o to snazil..povolil sem zamek a ruzne sem to podkladal ..ani hovno...cele celo zadni mam hnute a motor nejede.

Dalsi podrobnosti psat zde nebudu...vice bude mozna k precteni na mazdaclubu, kde k tomu muze reagovat vinik nehody.

http://img831.imageshack...gal.php?g=obraz006cg.jpg
Ford Probe 2,5 V6 24v
Thullo Offline
#199 Vloženo : neděle 29. srpna 2010 18:26:28 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Pekna mrda... :o(

THULLO - 15x Probe Owner
2,0 16v: Tyrkys 95 EX, Red 95 EX, Bordored 95, Darkblue 95 EX, Red 96 EX, Black 96 EX
2,5 24v: Red 93 EX, Purple 94 EX, Tyrkys 95, Red 96 EX, Grey 96 EX, Armygreen 97, Black 98 EX, Vinered 98 EX
2,2 GT: Silver 91 EX
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Bad Offline
#200 Vloženo : pondělí 30. srpna 2010 18:25:39 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Chlape, to ti fakt nezávidim. Jednou do mě na křižovatce nacouvala ženská s Sharanem a koulí, rozmrdala mi celej předek na Fabce a ještě mi povidala, že mam jen prasklej nárazník, že mi dá dvojku, at si du koupit novej...nakonec oprava přes 20tis :D Přeju hodně zdaru při jednání s pojištovnou, snad budeš mít štěstí, spoustu věcí si uděláš sám a ještě z toho vylezeš s nějakym bolestným... Lidi sou prasata, já to řikam furt :-/
+ Ford Escort 1.8i 95´ LPG
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (4)
24 Stránky«<89101112>»
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.