Citace:ja bych je dal cele do cerna, jen cerveny pruh po obvodu
Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
EX- Toyota Celica 4WD turbo - wintrkhár
Nejezdím rychle,létám nízko...
tento nazor uz mi tez nekdo radil...ale to bych zabil ty lemy uplne..no ejste uvidim..letos to asi necham tak jak to je v originale...
no a jinak dnes vam prinaasim novinku typu BRZDY :)
takze jako, podarilo se...auto ma nove vetsi dvoupistkove brzdy z xedose devitky. Jeste budu muset vychytat par musek a bude to dokonale. Brzdnej ucinek je brutalne lepsi, ale o kolik budu vedet az zkusim brzdny test s jinym probeckem ,ktere ma seriove brzdy ,ale vysledek je ten ,ze auto mi na suchem asfaltu na zpatecku nikdy nezasmykovalo, kdyz sem seslapnul brzdu. Nyni to neni problem a kdyz na to dupnu klasicky tak i pres tvrdej podvozek cejtim jak jde cumak k zemi. Opravdu sem zvedavej na brzdnej test proti jiemu probecku.
No a ted par fotecek. (no vlastne tri :) )
A jeste na zaver. Musim dodat nove pistiplechy. ty co sem koupil bohuzel nesedely a zaroven nepasuji ani rozpinaci dratecky mezi desky, takze mi to trochu dost chrci vo kotouce :D :D
no a tedy je teda nova brzda vcetne vetsiho a hlavne tlustsiho kotouce
tohle je puvodni brzda...myslim ,ze rozdil je videt hned na prvni pohled :)
no a pro ty co si mysli ,ze prehodit brzdy je hracka tak tu je jedna fotka ,ktera myslim si ,ze mnohe odradi.
Na fotce je drzak brzdice ve kterem jsou dve diry se zavitem a skrze tehlici prochazejici srouby se do tech der zasroubuji a tim padem pak brzda drzi na svem miste.
Na fotce je jasne videt, ze puvodni diry na drzaku brzdice nevyhovovaly a proto se musel odvrtat v puvodnich dirach zavit, sehnat kus litiny, vysoustruzit z ni spravny tvar a za studena nalisovat do puvodni diry, jiz bez zavitu. Pak bylo potreba lehounkeho vareni, aby pri vrtani novych der nedoslo k zakousnuti nastroje a pripadnemu zniceni jak masiny tak drzaku brzdice. Nastesti se vse povedlo a i zavit sel pekne vyrezat.
A aby to nebylo az tak jednoduche tak jelikoz se originalni drzak nevesel mezi tehlici a kotouc tak bylo potreba odfrezovat nejaky technologicky nalitek, ktery tam zavazel ,ale bohuzel byl po cele delce drzaku a ne vsechno freza pobrala a tak bylo treba i rucniho brouseni. A uplne nejhorsi na tom bylo to vsechno vymerit, protoze nebylo nikde pevne misto od ktereho by se dalo odpichnout. Nastesti se to povedlo relativne na poprve a doufam ,ze az dodam spravne pistiplechy a dratecky ,ze to skrceni prestane. Kdyz brzdim tak je klid, jakmile se brzdy rozbrzdi tak to chrci a cinka a vsechno mozne :)
jinak takhle vypadala original brzda...vsimnete si hlavne toho drzaku.
http://janku81.galerie.c...351-cuir-probe#64863759
orientujte se podle pismena T :)
jo a WESKERE, prosim te nepasuji jak pistiplechy tak ani ty dratecky. Neni je kam ukotvit do tech desek, tak nevim co tam ma patrit. Desky nemaji zadnou dirku ani zadne vybrani aby se tam dratecek zahaknul a nezavazel. Nejak sem tam nacpal 3 ze 4 dratecku aby aspot tolik to nedrelo ,ale i tak je to na chuja. Jeden dratek sem tam nemohl dat protoze jak byl pod zobackem te desky tak ji vyvysil a deska se jiz opirala o brzdic a blokovala celou brzdu.
Tak pokud muzes tak se prosim podivej do nejakych katalogu co vsechno za dily na ty brzdy z xedose 9 patri. Dik moc...a cimk driv to bude tim lepe..protoze jestli se to nevyresi tak na kamen nejedu. Bez brzd se mi fakt nechce...a ty puvodni uz tam montovat take nechci.
Ford Probe 2,5 V6 24v