logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
Motor vynechává, chcípá, nenastartuje ale pak OK
Tratos Offline
#1 Vloženo : sobota 1. prosince 2007 15:33:23 (UTC)

Registrován: 24.03.2004 (UTC)
Příspěvků: 214
Bydliště: Praha

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Ahoj všem,
Probe mě opět nechalo na cestě. Ačkoliv potom jsem domu přece jen dojel.

Popíšu přesně co se stalo:
* Ráno vyjedu z domova, vůbec žádný problém cca 10km po městě.

* Po cca 15km tankuju v Bořanovicích u pidi pumpy Natural za 30.90 do prázdnější nádrže ale na rezervu jsem ještě nejel.

* Ihned u pumpy jsem měl problém nastartovat. Motor točil ale než chytl trvalo to několik sekund (jindy naskočí hned).

* V průběhu cca 10km několikrát uplně vynechá motor, otáčky klesli na nulu ale hned se to zase vrátilo.

* Za 15km od natankování zastavím před železničním přejezdem, auto na volnoběh chcípne. Zkouším nastartovat a nic. Motor točí ale nechytne i když jsem zkoušel promačkat otřesový spínač v kufru. Odtlačím se ze silnice mimo a čekám na švagra.

* Po cca 20minutách zkouším nastartovat a zatopit. Chytne na poprvé ale do 5 minut opět samo na volnoběh zdechne. To zkouším ještě nekolikrát a vždy po nějaký době chcípne. Pokud už ale mám nastartováno a vytočím motor do otáček vůbec mu to nevadí.

* Přijíždí švagr zkoušíme rozebrat otřesový spínač. Trošku oreznutý šroub na kostře ale jinak se zdá v pořádku.

* Jedeme zpět ve dvou cca 25km zpět domu. Za celou cestu se nic zvláštního už nepřihodilo.


Napadají mě možnosti:
* Špatný benzín. Ta pumpa je tam sice už dlouho ale moc extra důvěry bych k ní neměl. Proti špatnému benzínu ale podle mě mluví že jsem s obtížemi nastartovat už hned po natankování. To musel být v potrubí snad ještě původní dobrý benzín?

* Otřesové čidlo v kufru. Kdysi tu někdo psal že se tam unaví nějaká pružinka a může to zlobit. Případně nevím jestli ta orezlá kostra tomu mohla vadit? Jsou tam tři drátky, jaký bych měl dyžtak proklemovat abych vyřadil čidlo z provozu?

* Špatná palivová pumpa. Vůbec netuším kde je a jak jí zkontrolovat.

* Pak snad ještě obvyklý rozdělovač u V6 ´93. Ale to si myslím že umře úplně a ne jen tak napůl. A navíc podle mě tam nešel benzín, taktéž mi na přístrojovce při startování svítilo FUEL CUTOUT.


Tak a teď máte dost informací abyste mi řekli kdo je vrah ehm co tomu je :). Nejvíc se asi přiklánim k otřesovímu čidlu? Já se teď s tím bojím jezdit že mě to někde nechá :(

Díky T.



Ford Probe 2.5 GT ´93, Praha
Stanya Offline
#2 Vloženo : neděle 2. prosince 2007 12:04:58 (UTC)
Registrován: 14.07.2005 (UTC)
Příspěvků: 152

tiez si myslim ze ak by to bol rozdelovac tak to sa uz neroztoci,,vlastne nenastartuje,,ja som mal problem s rozdelovacom,,ale hned ked mi zdochlo prvykrat,,uz mi to nenaskocilo ani nahodou.
to cidlo ja mam odmontovane tak s tym si ani nelamem hlavu a ani s tym nemam ziadne skusenosti.
Zly benzin,,no az tak zly benzin to nemoze byt,,neverim ze od benzinu by to auto az tak neslo..kontrolka fuel cut, mi tiez svieti pred nastartovanim...
ale ak ti to fakt nedava benzin tak to moze byt cerpadlo. to by asi chcelo ale vymenit.
tot moj nazor.

Stanya..
www.orangemagic.szm.com
fantOnin Offline
#3 Vloženo : neděle 2. prosince 2007 12:53:37 (UTC)
Registrován: 02.07.2007 (UTC)
Příspěvků: 956
Bydliště: Praha

je to rozdelovac, mel jsem uplne ten stejny problem, ten samy scenar d puntiku bez zeleznicnich prejezdu teda :)

probe 2.5 V6 1993 ReD
probe 2.5 V6 1993 bLAck
reDBlacK CREATOR :)
focus combi 2008 1.8 TDCi
Mercedes-Benz SLK
Mercedes-Benz CL

neni to se mnou lehky :P
fantOnin Offline
#4 Vloženo : neděle 2. prosince 2007 12:58:36 (UTC)
Registrován: 02.07.2007 (UTC)
Příspěvků: 956
Bydliště: Praha

je ale zajimavy ze se ti to taky stalo po natankovani :) ktery s tim teda nema nic spolecnyho asi.. ja mel taky rezervu, tak jsem vzal za 200 na omw a hned jak jsem vyjel tak to zaclo klesat.. pak to jeste ujelo asi 10km a pak zase brutus.. tak jsem vzal jeste za 800 benal jinde aby se to zredilo pac jsem myslel taky ze je to tim ale nepomohlo to .. mno a ve finale po dalsich 10ti km uz sem nenastartoval, nebo jo ale hned t ochciplo
takze ja rikam ze asi tohle..

to uz je minimlane 3altik u 2.5 za posledni mesic tady naforu :(

nemuze na to mit vliv i zima nebo tak neco ?? je to divny..

probe 2.5 V6 1993 ReD
probe 2.5 V6 1993 bLAck
reDBlacK CREATOR :)
focus combi 2008 1.8 TDCi
Mercedes-Benz SLK
Mercedes-Benz CL

neni to se mnou lehky :P
Renni Offline
#5 Vloženo : neděle 2. prosince 2007 15:44:20 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
rozdělovač??? jaks na to po těch Tvých ”zkušenostech”přišel?Si nejprv pořádně přečti jak to Tratos popisuje! Rozdělovač(at je to cokoliv v něm) odejde většinou naráz,je hotovo a pochybuju že by se po těch časových intervalech jak píše Tratos znovu”oživil”.

Rennicar-bixenony
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
Morbi Offline
#6 Vloženo : neděle 2. prosince 2007 18:45:04 (UTC)
Registrován: 06.12.2006 (UTC)
Příspěvků: 202
Bydliště: CR

Poděkoval(a): 2x
Mně to chcípalo, jak jsem zde už psala-nešlo nastartovat, otáčky se držely jenom s rychlostí a na neutrál mi to chcípalo, dokud se auto neohřálo. Jindy bylo ale vše ok. Ale byly to uhlíky ve startéru. To jen moje zkušenost, kterou mi tvůj příběh připomněl.

fantOnin Offline
#7 Vloženo : neděle 2. prosince 2007 19:03:41 (UTC)
Registrován: 02.07.2007 (UTC)
Příspěvků: 956
Bydliště: Praha

renni, mno me to prave taky nejdriv takhle chcipalo a pak jsem s tim jeste neco najel, tak ja nevim, tak uvidime co to bude.. se nechame prekvapt hm

probe 2.5 V6 1993 ReD
probe 2.5 V6 1993 bLAck
reDBlacK CREATOR :)
focus combi 2008 1.8 TDCi
Mercedes-Benz SLK
Mercedes-Benz CL

neni to se mnou lehky :P
Renni Offline
#8 Vloženo : neděle 2. prosince 2007 19:41:47 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
pokud bys vypálil ten chip na tom boardu pod palcem,tak asi by to mělo vliv na ”slabé” napětí což by Ti pak neroztočilo palivovou pumpu(to je co se týká benzinu..zajímavé že problémy často nastávaj u čerpacích stanic Confused) každopádně at cívka,nebo ta deska s chipama když odejde,tak jediný co by pak hodilo jiskru by byl odhozenej vajgl neštastnýho majitele.. BigGrin

Rennicar-bixenony
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
Tratos Offline
#9 Vloženo : úterý 4. prosince 2007 10:29:45 (UTC)

Registrován: 24.03.2004 (UTC)
Příspěvků: 214
Bydliště: Praha

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Ahoj všichni.

Díky za odpovědi. Asi teda zkusíme o víkendu sundat rozdělovač a kouknout se jestli na něm nebude vidět mechanické nebo tepelné poškození. Pokud nic viditelného nebude asi ho dám do slavného probeservisu na změření, protože nevím kde jinde by mi ho změřili jestli je dobrý. To asi nezvládne každý mechanik garážník?

Po příjezdu v sobotu jsem s tím ještě nejel padž to je o hubu a po čtvrtý za tento půlrok rozkládat výstražný trojuhleník se mi už moc nechce Unsure. Dnes po práci to zkusím aspon nastartovat jestli chytne. Kéž by to nechytlo a závada by byla jasnějšíBigGrin. Bohužel jak mi to nestartovalo jsem nezkoušel jestli mi to hází jiskru, padž v tu chvíli jsem měl co dělat abych dostal auto ze silnice padž za mnou kolona jak prase...

T.
Ford Probe 2.5 GT ´93, Praha
Jarry Offline
#10 Vloženo : úterý 4. prosince 2007 17:06:02 (UTC)

Registrován: 10.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 567
Bydliště: Svetec

Ahoj, omlouvám se mám teď hodně málo času. Když jsem to pročítal, nevypadá to vůbec na rozdělovač, možná snad jen indukčka by mohla v tomhle počasí vlhnout a vynechávat. Asi to není ani otřesák, ten pouze vypne a musí se znovu nahodit.Jestli ti svítí fuel cut-out, vypadá to na zastavené benzínové čerpadlo, možná souvislost se zásahem do imobilizéru nebo jeho porucha, nebo také totálně ucpanej palivovej filtr. Já ale jezdim 10let a ještě jsem ho nikdy neměnil... Dál mě ještě napadlo, jestli tam není přicpaný kanálek obtoku vzduchu hned za škrtící klapkou sání. Je tam škrtící ventil s křížovým šroubem shora za klapkou. Jde s ním pootočit a přidat vzduch na volnoběh, mohlo by to pomoct.

Jarry
Fender Stratocaster E443129, Fender Telecaster Z8228066 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
Wesker Offline
#11 Vloženo : úterý 4. prosince 2007 22:12:58 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Ahoj,ale kontrolka FUEL CUTOUT by se mela rozsvecovat jen pri vycvakle otresove pojistce.Nejsem si vedom zadneho snimace tlaku paliva...

ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Tratos Offline
#12 Vloženo : čtvrtek 6. prosince 2007 12:07:35 (UTC)

Registrován: 24.03.2004 (UTC)
Příspěvků: 214
Bydliště: Praha

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Ahoj všem.
Děkuji za odezvu.

Palivový filtr jsem měnil na jaře. Tím by to snad nemělo být.


Volnoběžné otáčky byly naprosto přesně okolo 650ot/min a určitě se nedá říct že by se to dusilo. Prostě to najednou zdechlo bez jiného příznaku. A motor předtím několikrát totálně vynechal i při jízdě kdy měl otáčky přes 3000 ot/min.

Co se týká kontorlky fuelcutout tak čím víc nad tím přemýšlím tím míň jsem si jistý že vím jestli svítilo nebo ne. Když motor zdechne tak myslím že svítí, že? Pří startování by ale svítit nemělo.

No je to těžké takto na dálku diagnostikovat a asi nic jiného mi nezbude než to ještě prohnat a buď to umře uplně nebo není problém.

Napíšu pak jak to dopadlo Razz

T.

Ford Probe 2.5 GT ´93, Praha
white power Offline
#13 Vloženo : čtvrtek 6. prosince 2007 14:10:38 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Kdybys měl P1 tak sem tohle taky zažil, občas motor vynechal během jízdy a pak ve finále jednou šel nastartovat a pak zase ne a bylo to poškozeným snímačen polohy vačky.

Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Tratos Offline
#14 Vloženo : čtvrtek 13. prosince 2007 22:30:02 (UTC)

Registrován: 24.03.2004 (UTC)
Příspěvků: 214
Bydliště: Praha

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Ahoj všichni.
Odvezl jsem rozdělovač do probeservisu. Tři hodiny ho tam testovali a je prý zcela v pořádku. Jak ten zapalovací modul tak nějaký snímač na tom. Cívky jsem změřil sám a ty jsou také OK. Takže rozdělovačem to asi není.

Přes vánoce to zkusím projet a uvidim jak se auto bude chovat. Třeba jen mělo své dny.

T.
Ford Probe 2.5 GT ´93, Praha
Renni Offline
#15 Vloženo : čtvrtek 13. prosince 2007 23:25:36 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
myslím že už 2prosince jsem tady psal že to rozdělovačem byt nemúže podle toho jaks to popisoval..

Rennicar-bixenony
Merida-Kalahari 590 RX..
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
Tratos Offline
#16 Vloženo : čtvrtek 3. ledna 2008 0:08:22 (UTC)

Registrován: 24.03.2004 (UTC)
Příspěvků: 214
Bydliště: Praha

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Ahoj, ať to tady neusne mám další příhodu BigGrin

Přes vánoční svátky jsem proba provětral. Najel asi 80km a minulý projev závady se neprojevil. Žádné škubání nebo chcípání se nekonalo.

Nicméně přece jenom tomu něco je a nevím jestli to je jiný projev stejné závady nebo závada uplně jiná. Po zahřátí motoru byli volnoběžné otáčky 0 (nula). Motor běžel na volnoběh plynule neměl snahu chcípat ani se nedusil, jen podle otáčkoměru prostě nula otáček. Jinak při jízdě otáčkoměr normálně ukazoval myslím reálné hodnoty.

Tohle je aspon závada se kterou můžu přijít do servisu, ale co myslíte vy? Přece na nula otáček nemůže motor běžet, takže nějaký čidlo v pytli?

T.
Ford Probe 2.5 GT ´93, Praha
Chladic Offline
#17 Vloženo : čtvrtek 3. ledna 2008 0:56:33 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

tratos: na převodovce máš deset tisíc čidel,třeba je nějaký z nich divný nebo špatnej kontakt,mě minule nešel vubec tachometr a bylo to tim že sem tam měl špatně nasazenou tu zásuvku

EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Wesker Offline
#18 Vloženo : čtvrtek 3. ledna 2008 19:18:41 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
tipl bych to na otackomer

Ford PROBE 94´GT
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
martigen Offline
#19 Vloženo : pátek 4. ledna 2008 0:37:30 (UTC)

Registrován: 09.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 652
Bydliště: Praha 6 - Střešovice

Citace:

tipl bych to na otackomer


no to mě poser! BigGrinBigGrinBigGrin

______________________
Probe 2.0 1995 manual EU
________________________
1995 Probe 2.0 16v bejvávalo
1996 Accord 2.2i ES
Wesker Offline
#20 Vloženo : pátek 4. ledna 2008 22:36:19 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
to Martigen:...se ti neco nezda?Smile

Ford PROBE 94´GT
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (8)
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.