logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
15 Stránky«<910111213>»
Přeplnování
Kaprolet Offline
#201 Vloženo : čtvrtek 22. října 2009 0:07:52 (UTC)

Registrován: 21.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 458
Bydliště: Vysoké Mýto

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
No nevím, ale dávát si do auta místo švýcarskejch hodinek traktor. Mě to přijde jako krok zpátky.
Džony Offline
#202 Vloženo : čtvrtek 22. října 2009 18:15:42 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
No vzhledem ke stavu mího motoru si myslim, že je všechno změna k lepšímu...

Wesker Offline
#203 Vloženo : sobota 14. listopadu 2009 11:56:36 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
a nehlede na to kolik ten motor vazi... myslim ze uz tech 215 kilo co ma nase V6 je na tu napravu dobry zahul...jestli bych chtel zvysit obsah,tak jedine v origo bloku,vybrousit by to jeste mozna na 2.8micku slo Smile Pak uz jen pisty a chip od Thulla a mohlo by to jet dobre Wink

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Fiat 126P ”Kuřinec” zatim NON TURBO


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Džony Offline
#204 Vloženo : pátek 20. listopadu 2009 16:31:01 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
215kilo??Dyť sme ho bez převodovky a sání zvedali ve dvou...Jo a ještě by mě zajmalo jestli má někdo z klubu KLZEčko...

eiffel Offline
#205 Vloženo : pátek 20. listopadu 2009 17:06:24 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
myslím že ne

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
JM Offline
#206 Vloženo : středa 3. března 2010 16:31:30 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
to wesker: Měnil jsi při oturbení nějak podtlaky a proč?
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
Wesker Offline
#207 Vloženo : pátek 5. března 2010 15:43:12 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Nemenil,ale pridaval sem nejake zpetne ventilky. Aby mi tlak z turba nenafukoval treba kontajner na podtlak pro ovladani topeni a brzdovy posilovac. Pak sem teda zjistil, ze v hadici k posilovaci ten ventil je integrovany.

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Toyota Celica 4WD turbo - wintrkhár


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
white power Offline
#208 Vloženo : sobota 6. března 2010 20:54:37 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
O tý hadici k posilovači brzd ani nemluv, když jsem dělal motor tak jsem si jí otočil a asi si dovedeš představit co se dělo OhMyGodOhMyGodOhMyGod
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Wesker Offline
#209 Vloženo : neděle 7. března 2010 20:09:40 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Nafoukl sis posilovac a neslo brzdit BigGrin

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Toyota Celica 4WD turbo - wintrkhár


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Wesker Offline
#210 Vloženo : pátek 17. září 2010 18:56:10 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Nemuzu si pomoct, ale nic se tu nedeje... Sice sem si to sliboval minulou zimu, ale ted uz ten muj motor pujde fakt ven. Pisu to proto, ze sa chcu pochlubit s novym projektem se dvema sneky Cool Oper me ceka drbani s vyfukem, teda se dvema vyfuky, od kazdeho turba zvlast a asi az ven Wink

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
EX- Toyota Celica 4WD turbo - wintrkhár


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Docthor Offline
#211 Vloženo : pondělí 20. září 2010 23:08:06 (UTC)

Registrován: 25.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 421
Bydliště: Ostrava !!!

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Doufám že už konečně budou lepší fotky z reportáže než minule BigGrinBigGrinBigGrin

EX - Ford Probe II 2.5 V6 GT (OPC Blue)
[img]http://upload.svetobrazku.cz/images/jdv1280644661v.jpg[img]

cuir Offline
#212 Vloženo : pondělí 20. září 2010 23:46:31 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Citace:

Nemuzu si pomoct, ale nic se tu nedeje... Sice sem si to sliboval minulou zimu, ale ted uz ten muj motor pujde fakt ven. Pisu to proto, ze sa chcu pochlubit s novym projektem se dvema sneky Cool Oper me ceka drbani s vyfukem, teda se dvema vyfuky, od kazdeho turba zvlast a asi az ven Wink

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
EX- Toyota Celica 4WD turbo - wintrkhár


Nejezdím rychle,létám nízko...

nechces mi ten tvuj prodat? diiik :D dam ti pak zadara svody ;) to co je mezi prvni prirubou a vlnovcem (plus mam aji ten vlnovec ,ale asi je nepouzitelnej) Kazdopadne jsou ok a nemaji ani schnile ty kryci plechy ;)
Tim by se totiz moje turbozastavba hodne urychlila...
Ford Probe 2,5 V6 24v
Docthor Offline
#213 Vloženo : středa 22. září 2010 2:42:38 (UTC)

Registrován: 25.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 421
Bydliště: Ostrava !!!

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Kluci ja fakt nevim, pořad dokola to počítám co vše nakoupit na zástavbu přeplňování a pořád mi vychází nejlépe celý KIT z ebaye, možná to bude shit.. objednával to tu někdo???

EX - Ford Probe II 2.5 V6 GT (OPC Blue)
[img]http://upload.svetobrazku.cz/images/jdv1280644661v.jpg[img]

Wesker Offline
#214 Vloženo : středa 22. září 2010 19:07:45 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
No cece, snad jen jeste JM ma oturbene P2, o nikom dalsim nevim...

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
EX- Toyota Celica 4WD turbo - wintrkhár


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
cuir Offline
#215 Vloženo : čtvrtek 23. září 2010 1:22:06 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Citace:

Kluci ja fakt nevim, pořad dokola to počítám co vše nakoupit na zástavbu přeplňování a pořád mi vychází nejlépe celý KIT z ebaye, možná to bude shit.. objednával to tu někdo???

EX - Ford Probe II 2.5 V6 GT (OPC Blue)
Ford Probe 2,5 V6 24v
JM Offline
#216 Vloženo : neděle 26. září 2010 12:36:10 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
mě k tomu clo nenapařili a objednával jsem cely set kdyz byl kurz ani ne 14 Kč :) Pak jsem ale ještě pár věcí musel doobjednat a cely to vyslo kolem 18 000. Mam to na aute a auto v garáži. Ještě jsem tam nedal ani FMU co uz mam snad rok. :(
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
cuir Offline
#217 Vloženo : neděle 26. září 2010 13:13:30 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Citace:

mě k tomu clo nenapařili a objednával jsem cely set kdyz byl kurz ani ne 14 Kč :) Pak jsem ale ještě pár věcí musel doobjednat a cely to vyslo kolem 18 000. Mam to na aute a auto v garáži. Ještě jsem tam nedal ani FMU co uz mam snad rok. :(

1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln 4OOHp


koupim to cele od tebe :D pokud se ti s tim nechce jebat ;) aji si to prijedu zdemontovat z auta.
Ford Probe 2,5 V6 24v
Wesker Offline
#218 Vloženo : neděle 26. září 2010 21:38:36 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
to Cuir: BigGrinBigGrin

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
EX- Toyota Celica 4WD turbo - wintrkhár


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
cuir Offline
#219 Vloženo : neděle 26. září 2010 21:52:51 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Citace:

to Cuir: BigGrinBigGrin

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
EX- Toyota Celica 4WD turbo - wintrkhár


Nejezdím rychle,létám nízko...

no co co...hienismus se ceni ne?? aspon sem uprimnej..neplest si to s drzosti :D :D
Ford Probe 2,5 V6 24v
Bad Offline
#220 Vloženo : pondělí 4. října 2010 3:40:20 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Zajímal se někdo takhle podrobně i o kompresory? Možnosti jejich zástavby atd? Podle Probetalku tam ideálně pasuje Eaton M62 např z Mercedesu CLK200 a 230. Způsob zástavby co posílal Eiffel se mi zatim zamlouvá nejvíc. Sice musíme přesunout baterku, ale zůstane tam klima. Navíc možnost vypínat elektromagnetickou spojkou zní hodně dobře. Chtěl bych něco takovýho zrealizovat...umí někdo sehnat kompresor?
+ Ford Escort 1.8i 95´ LPG
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
15 Stránky«<910111213>»
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.