logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
15 Stránky«<34567>»
Přeplnování
JM Offline
#81 Vloženo : středa 23. ledna 2008 15:00:56 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Krásný kousek:
http://www.cardomain.com/ride/804176
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
Stanya Offline
#82 Vloženo : čtvrtek 24. ledna 2008 3:49:39 (UTC)
Registrován: 14.07.2005 (UTC)
Příspěvků: 152

Ak by som mal tiez taky garaz,tak by aj moje probe vyzeralo trochu lepsie,, ako ext tak aj int ;)

Probe V6 24v ´93 green EU
Probe V6 24v ´96 red EU
Probe V6 24v ´93 orange US
www.orangemagic.szm.com
Wesker Offline
#83 Vloženo : neděle 27. ledna 2008 17:32:37 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
tak mam ventil doma a svody kompletne hotoveBigGrin ...jen je tam jeste nacpat...Co nevidet se bude jezditSmile

Ford Probe V6 Turbo

ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Wesker Offline
#84 Vloženo : pondělí 28. ledna 2008 19:17:31 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
A uz se mi objevily prvni problemy...Zacalo to Wastegate. Je moc mala a nestaci odvadet plyny i kdyz je otevrena naplno.Takze dalsi zdrzovackaUnsure

Ford Probe V6 Turbo

ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
JM Offline
#85 Vloženo : pondělí 28. ledna 2008 23:55:43 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Jsem zvědavej hlavně na palivo při vyšších otáčkách. Podle mě to chce to chce větší vstřiky a pumpu. Každopádně hodně štěstí a máš povinnost dojet do Kamene na sprinty! :)
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
shabi Offline
#86 Vloženo : sobota 2. února 2008 21:13:15 (UTC)

Registrován: 08.05.2007 (UTC)
Příspěvků: 348
Bydliště: Plzeň

to jm: a ty mas povinost vzit si tam sebou poradny lano BigGrin

PROBE II USA
2,5 24V - 1992!
PROBE II USA
2,5 24V - 1992!

http://shabicar.rajce.idnes.cz/
Wesker Offline
#87 Vloženo : neděle 3. února 2008 0:32:57 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Jj,lano...Smile to mi Venito taky rikal az pojedeme na brzduSmileMimochodem,sem dnesla menil tu Wastegate,ze 17nactky na 35ku.Musel sem i pruzinu,pac to davalo okolo 0,5.Sice to jelo,ale v tom tahu to skubalo.Jenze sem pri vymene pruziny pozil,takze to seridim a poradne projedu zitraSmile

Ford Probe V6 Turbo

ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Wesker Offline
#88 Vloženo : neděle 3. února 2008 13:29:38 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Takze sem to projel,tlaky sem zkousel od 0,1 az po 0,5 bar,ale sem zapomel u jakeho to jelo nejlipUnsure tak musim znova. Ale jede to do 7000 otacek jak HondaBigGrin zadne u 5600 konec jako driv. Si rikam,ze zaaretuju VRIS klapky v otevrene poloze,pac uz stejne nebudou plnit to co driv.Jo a jeste jedna takova malickost...po startu s turbinou se rozsvitilo CHECK ENGINE,tak sem premyslel co sem nezapojil,ale vsecko bylo v poradku jak ma byt,tak mi to vyblikalo kod 16,tj.EGR. Uz ho mam odpojeny dlouho a nic,takze jestli je v nem nejaky podtlakovy spinac a ten podtlak tam v otackach nejde...ale na to sere pes,hlavne ze to jedeBigGrin A uz zacinam skrabat na ICWink

Ford Probe V6 Turbo

ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
shabi Offline
#89 Vloženo : pondělí 4. února 2008 9:39:57 (UTC)

Registrován: 08.05.2007 (UTC)
Příspěvků: 348
Bydliště: Plzeň

no pecka... tak vem nejakej digital a natoc video a sup na youtube!
nebo aspon me na email :)

PROBE II USA
2,5 24V - 1992!
PROBE II USA
2,5 24V - 1992!

http://shabicar.rajce.idnes.cz/
Venito Offline
#90 Vloženo : úterý 5. února 2008 15:11:09 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Vcera se Wesker prijel podivat jak pokracuju na motoru a pri te rpilezitosti sem se povozil...no, musim uznat ze na to ze tam jenom pribyla vrtulka a zadne upravy v davkovani paliva atd tam jeste nema to auto zatlacilo do sedaku do tech 7000ot fakt suprovne! takze jeste to vic poladit, ja zajedu vybrus a salky na ojnicich a valime na brzdu:)

ProbeII 2.0l_122HP & bixenony

American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Wesker Offline
#91 Vloženo : sobota 9. února 2008 1:02:31 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Cau draci,tak sem ujel prvnich 400 oturbovanych kilometruSmile A zacinam resit dodavku paliva ve vysokych otackach,tzn.5-7000. Nejdriv tam zkusim hodit chip od Thulla a uvidim.Jen me na tom chipu nejvic stve to,ze se prilis brzo zapinaji oba vetraky...Testnu to a dam vedetWink

Ford Probe V6 Turbo

ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Chladic Offline
#92 Vloženo : sobota 9. února 2008 13:16:56 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

no já se furt těšim na nějaký to video a vono furt nic:D
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Jarry Offline
#93 Vloženo : sobota 9. února 2008 18:49:42 (UTC)

Registrován: 10.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 567
Bydliště: Svetec

Na čip se vykašli, potřebuješ vyšší tlak paliva, dnes se dělaj nastavitelný s budíkem viz http://cartuning.cz/inde...info&products_id=14
potom už jen půjde o to, kolik ti dokáže natlačit pumpa.

Jarry
Fender Stratocaster E443129 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
Jarry
Fender Stratocaster E443129, Fender Telecaster Z8228066 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
Wesker Offline
#94 Vloženo : neděle 10. února 2008 3:00:59 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Video nemam cim udelatSad...ono by to chtelo i vetsi vstriky,minimalne z KLZE.Ale nemuzu je sehnat...

Ford Probe V6 Turbo

ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
JM Offline
#95 Vloženo : neděle 10. února 2008 10:46:03 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Na to se vyser. Jeď postupně. 255 pumpa, pak regulátor paliva a úplně nakonec vstřiky a ECU.
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
Wesker Offline
#96 Vloženo : neděle 10. února 2008 13:12:58 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
to JM: a jeste si zapomel ICBigGrin ten musi prijit v prvni radeSmile mam to jen jako Stage 1,takovy ten zaklad.

Ford Probe V6 Turbo

Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
JM Offline
#97 Vloženo : neděle 10. února 2008 18:49:43 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
To mě ani nenapadlo, že to děláš bez IC. OhMyGod Jinak pumpu, regulátor i IC mám za pusu.
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
Wesker Offline
#98 Vloženo : pondělí 11. února 2008 0:25:49 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
to JM: kdyztak mi napis na ICQ z ceho ty ”drobnosti” jsou a kolik za co chces.

Ford Probe V6 Turbo

Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
JM Offline
#99 Vloženo : pondělí 11. února 2008 10:49:41 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
IC vč. trubek a spojek je za 5000, 255 lph pumpa je za 1500, regulátor paliva je za 900 a 38 mm wastegate už doufám máš. Jinak mi klidně cinkni. O Probe turbu lecos vím. Tohle ti bude stačit na 260 koní. Vstřiky, MSD a změna ECU přidá dalších 100.
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
Chladic Offline
#100 Vloženo : pondělí 11. února 2008 13:53:47 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

hm hmmm:) to je solidní stádo,ale aby to ten motor taky vydržel,když nemá žádný spešl upravy:D sem o tom turbu s veskerem plkal,ale těch skratek je na mě nějak moc,nějak jim nerozumim:)
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (4)
15 Stránky«<34567>»
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.