logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2.5 V6 nestartuje.
vladoprobe89 Offline
#1 Vloženo : středa 4. října 2017 8:42:18 (UTC)

Registrován: 10.09.2014 (UTC)
Příspěvků: 84
Bydliště: Hrochoť

Poděkoval(a): 7x
Caute klubaci. Mame s kamaratom problem. Chce kupit spat svoje stare probe,ale majitel pred nim ho trochu porozoberal,co sa tyka motora (konektory, hadicky a pod.) uz sme zapojili vsetko naspat,je tam dokonca novy rozdelovac (komplet) ale nechce nastartovat ( len toci). Iskru hadze,palivo dava,relatka cukaju, narazovy snimac v kufry je zatlaceny. Co moze byt este zle? Mate nejake napady,postrehy alebo skusenosti? Budeme moc vdacny. Ja to este tipujem na snimac klukoveho hriadela. Dik kazdemu za radu
Rizek Offline
#2 Vloženo : středa 4. října 2017 21:16:36 (UTC)
Registrován: 07.12.2016 (UTC)
Příspěvků: 16
Bydliště: Žamberk

Poděkoval(a): 4x
Čau já mám stejný problém ,ale tady nikdo neodepisuje vůbec, už sem se ptal kolikrat na neco a nikdo neodepise...
vladoprobe89 Offline
#3 Vloženo : pátek 6. října 2017 9:07:20 (UTC)

Registrován: 10.09.2014 (UTC)
Příspěvků: 84
Bydliště: Hrochoť

Poděkoval(a): 7x
Cau,ja som zase sice cakal dlhsie na odpoved,ale zatial stale niekto poradil. Neviem,co sa teraz ludom porobilo :D a ty mas aky problem??ak rovnaky ako ja,tak este ti mozem poradit,akus palec rozdelovaca prehodit,da sa dat do 3 poloh. Na starom motore som prehodil palec a motor chytil. Popripade este mam taky jeden tip, ze v kufry sa nachadza narazovy snimac,on ked je zatlacany,tak by motor mal nastartovat ale ked je vyskoceny hore,tak motor len toci ale nechyti. ( lebo odpoji palivo aj elektriku k motoru kvoli bezpecnosti) cize skus ho zatlacit a nastartovat,popripade po nom pobuchaj a mal by vyskocit. Ked bude vyskoceny,tak skus,vybrat sviecku a vyskusaj ci dava iskru,ak ano,myslim,ze bude snimac uz zly a bud ho vymen alebo ho odstikni a prepoj kable medzi sebou.(len neviem ktore s ktorym,ale sa mi zda ze som cital,ze treba farbu s farbou spojit) a skus tak nastartovat.
Andrew Offline
#4 Vloženo : pátek 6. října 2017 10:57:48 (UTC)

Registrován: 22.09.2009 (UTC)
Příspěvků: 329
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
No problém bude to, že jsi vyřadil všechny běžné důvody, kvůli kterým Probe nestartuje.
Čímž např končí moje znalost toho, co by tomu mohlo být.
v 90% případů kdy probe nestartuje to je buď rozdělovač a nebo nárazový čidlo v kufru.
Ale když to točí, hází jiskru a jde tam palivo, tak to vážně netuším :)
Max ten snímač klikovky a nebo ještě možna ECU jestli neni odpojená (ale na to by jsi předpokládám přišel)
2,2 GT -ex, 2,5 V6 r.95
white power Offline
#5 Vloženo : pondělí 9. října 2017 17:02:58 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
To že je nárazový spínač zatlačenej ještě neznamená že oravdu převádí, pro jistotu zkus vytáhnout konektor a propojit kontakty.
Další co bych zkontroloval je jestli jsou správně zapojený kabely do rozdělovače, pokud budou přeházený tak to sice bude dávat jiskru ale nastartovat to taky nepůjde. Potom ještě zkus vytáhnout svíčky a nastartovat, abys zjistil jestli jde do válců benzím přez vstřiky, ale pro jistotu odpoj konektor na indukční cívce.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Rizek Offline
#6 Vloženo : sobota 14. října 2017 14:44:26 (UTC)
Registrován: 07.12.2016 (UTC)
Příspěvků: 16
Bydliště: Žamberk

Poděkoval(a): 4x
Momentálně je nárazové číslo odzkousené a svíčky hází jiskru, Benzin taky jde. Auto točí a snaží se chytnout ale nenaskoci. Napadlo mě taky nějaký čidlo na vacce nebo na klikovce. Už sem z toho jen nasranej, zrovna když je počasí tak nejezdi
white power Offline
#7 Vloženo : sobota 14. října 2017 18:32:21 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Pokud to dává benzín a hází jiskru tak to nejspíš žádný čidlo nebude, podle mě to hází jiskru v nesprávnej okamzik, takže zkontroluj zapojení kabelů ke svíčkám, jestli jsou všechny správně a pak se podívej na rozvody jestli nejsou přeskočený.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Andrew Offline
#8 Vloženo : pondělí 16. října 2017 13:41:20 (UTC)

Registrován: 22.09.2009 (UTC)
Příspěvků: 329
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Blafe to, nebo to jen točí? Když mi to házelo špatně jiskru, tak se ten motor děsně klepal a blafal.
2,2 GT -ex, 2,5 V6 r.95
Matoprobe Offline
#9 Vloženo : středa 1. listopadu 2017 11:24:49 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
K tomu vladovmu len toľko že to zelené 2.5 podľa toho čo som videl čo s ním robili tak bude motor v cudu. Skús premerat tlaky.to auto tipek drzal v červených asi minútu a z výfuku išiel hustý biely potom šedý až čierny dym takže možno pekne zapiekol... Ja som mal na 2 valci krúžky zapečené a auto nestartovalo len sem tam baflo do sania
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
mirahafa1 Offline
#10 Vloženo : středa 17. ledna 2018 17:04:39 (UTC)
Registrován: 17.01.2018 (UTC)
Příspěvků: 2
Bydliště: Louny

Ahoj lidi jsem tu nový a potřeboval bych něco pro diskutovat ,mám tady Ford probe 2.5 V6 V24 a když mi vuz přivezl kamarád abych jse na to podíval proč to nejede první co mne napadlo je nárazová pojistka tak jsem otevřel kufr a ejhle byla vystřelena tak jsem jí zamáčkl a nic ,mislím jsi že už je vyhřata to nárazové čidlo ,chtěl bych ho propojit poradi te mi někdo jak ho mám propojit respektive jaký kabílky mám dojem že jsou tam tři jo jestě na přistrojovce sviti kontrolka fuelcutout?
Andrew Offline
#11 Vloženo : pátek 19. ledna 2018 15:21:00 (UTC)

Registrován: 22.09.2009 (UTC)
Příspěvků: 329
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Žádna kontrol (alespoň u mě) na palubce při odpojeném čerpadle nesvítí.
Které konektory je potřeba propojit bohužel netuším. Musel by jsi to čidlo rozebrat a podívat se do něj, je tam kulička, magnet a nějaká pružinka. Z toho by jsi to už poznal.
Člen "Cuir" tady kdysi dával schéma i obrázek (snad v tématu o oturbení probe), ale už před časel jsem to v historii hledal kvůli jinému podobnému topicu a nenašel jsem to.
2,2 GT -ex, 2,5 V6 r.95
jubileus Offline
#12 Vloženo : sobota 20. ledna 2018 20:56:10 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
AHOJ, dlouho se tady nic nedělo ale auta pořád jezdí...................

K problému čidla v kufru- pokud nechceš čidlo- spoj přívodní vodiče k čidlu.Stejně při převrácení na sřecu není z auta co zachránit.
A za DRUHÉ , jestli motor občas chce jet a potom zase ne, - měl jsem před léty problém, že taky se tomu nechtělo spolehlivě běžet.Když to chytlo, tak to šlo třeba tůrovat a jelo -OK a pak si zase scípalo a nejelo PROBÁTKO.
Po čase(zkrátím to) jsem zjistil, že stačilo pouze z konektoru vytáhnout a zase ho tam dát" čidlo otáček".
To se vydloubne, když sundáš palec v rozdělovači a pod ním je takový segment čidlo otáček - jako když máš kousek mandarinky. Prostě je to strčený do kontaktů, který za čas nemají "správný" kontakt. Případně "pomačkat" kontakty aby se to konečně spolehlivě na další léta spojilo.
Pořídil jsem i náhradní rozdělovač ale nebyl potřeba.....
Snad to trochu pomohlo ale INFO o závadě není nějak jasné.......Ale už jsem to tu taky psal.
Jezdím 15 let , repas startér, altík,rozvody,pumpa,těsnění a furt auto jezdí. A to mají všichni kecy, že cizí "fáro" stojí jenom prachy.
Součástek jsem pořídil preventivně mnoho, ale nebyly nikdy potřeba.
Auto skoro 30 let pořád vypadá dobře-někdo se vždy otočí, ale OKTÁVKA podniková si vyžaduje mnohem víc pozornosti- ale- V DÍLNĚ.
Ale manželka už nastupuje blbě a nutí mě abych pořídil něco víc " na stojáka".
Já jsem se snažil o tom samozřejmě přemýšlet ale podobný auto mě nenapadá. Všechno je repasovaný,nic se nekazí, nerezaví to a mám to vyhodit. Máte někdo nápad, čím nahradit P jedničku.Zatím mě nic nenapadá. Hy-čka znám- ale nic moc. To PROBE - jednička-trojka-pětka a jedu v klidu stovkou. Spojka samořejmě-OK, protože si auto opravuji sám.....
Fakt nevím, přes technickou prošel vždy v pohodě a tak nevím, jestli svoji BABU poslechnu.( Do CAPRI taky vlezla- za mlada......)Cool Cool Cool Ať to PROBÁKUM JEZDÍ v Novém roce bez nehod. AHOJBigGrin Cool Cool
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.