AHOJ, dlouho se tady nic nedělo ale auta pořád jezdí...................
K problému čidla v kufru- pokud nechceš čidlo- spoj přívodní vodiče k čidlu.Stejně při převrácení na sřecu není z auta co zachránit.
A za DRUHÉ , jestli motor občas chce jet a potom zase ne, - měl jsem před léty problém, že taky se tomu nechtělo spolehlivě běžet.Když to chytlo, tak to šlo třeba tůrovat a jelo -OK a pak si zase scípalo a nejelo PROBÁTKO.
Po čase(zkrátím to) jsem zjistil, že stačilo pouze z konektoru vytáhnout a zase ho tam dát" čidlo otáček".
To se vydloubne, když sundáš palec v rozdělovači a pod ním je takový segment čidlo otáček - jako když máš kousek mandarinky. Prostě je to strčený do kontaktů, který za čas nemají "správný" kontakt. Případně "pomačkat" kontakty aby se to konečně spolehlivě na další léta spojilo.
Pořídil jsem i náhradní rozdělovač ale nebyl potřeba.....
Snad to trochu pomohlo ale INFO o závadě není nějak jasné.......Ale už jsem to tu taky psal.
Jezdím 15 let , repas startér, altík,rozvody,pumpa,těsnění a furt auto jezdí. A to mají všichni kecy, že cizí "fáro" stojí jenom prachy.
Součástek jsem pořídil preventivně mnoho, ale nebyly nikdy potřeba.
Auto skoro 30 let pořád vypadá dobře-někdo se vždy otočí, ale OKTÁVKA podniková si vyžaduje mnohem víc pozornosti- ale- V DÍLNĚ.
Ale manželka už nastupuje blbě a nutí mě abych pořídil něco víc " na stojáka".
Já jsem se snažil o tom samozřejmě přemýšlet ale podobný auto mě nenapadá. Všechno je repasovaný,nic se nekazí, nerezaví to a mám to vyhodit. Máte někdo nápad, čím nahradit P jedničku.Zatím mě nic nenapadá. Hy-čka znám- ale nic moc. To PROBE - jednička-trojka-pětka a jedu v klidu stovkou. Spojka samořejmě-OK, protože si auto opravuji sám.....
Fakt nevím, přes technickou prošel vždy v pohodě a tak nevím, jestli svoji BABU poslechnu.( Do CAPRI taky vlezla- za mlada......)
Ať to PROBÁKUM JEZDÍ v Novém roce bez nehod. AHOJ