logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
Buchla hadica + nedrzi volnobeh p1gt
livedjmalo Offline
#1 Vloženo : pondělí 23. května 2016 22:53:59 (UTC)

Registrován: 21.02.2011 (UTC)
Příspěvků: 86
Bydliště: livedjmalo

Poděkoval(a): 41x
Caute dnes sa mi stala divna vec. Z nicoho nic som si vsimol ze mi rastie teplota motora. Po 2 minutach som okamzite zastavil a zistil ze mi strelila hadica co je pripojena na chladic.. Tak som nechapal a pockal kym motor trochu vychladne ,dal som hadicu naspet a dolial vodu. Hned ako som auto znova nastartoval tak hadica strelila a odlomila uchyt na chladici a samozrejme vsetko vytieklo von. Myslel som ze je zadrbany chladic tak som zavolal kamaratovi aby mi priniesol nahradny novy co mam a tak sme vsetko vymenili ,doliali vodu a nastartovali.

Starter mal iny zvuk. Ako som ho nastartoval tak vsetko vyzeralo normalne ale z nicoho nic padali otacky.Auto prestalo drzat volnobeh. KEdze sa uz stmievalo a bol som 5 km od mesta tak som sa rozhodol ze nejak uz dojdem do garaža a zajtra na to mrknem. Probe až na tie otačky išlo normalne. KEd som pridal na podlahu tak malo aj ťah len na stopke motor skapal.

Neviete čo to môže byť? vodna pumpa alebo mam fuknute tesnenie pod hlavou? Podotykam že auto na ceste do garažu aj topilo ,teplota bola ok a aj ventilator sa zapol. Všetko vyzeralo ok len zrazu je tu iny zvuk štarteru a motor nedrži otačky.

Ďakujem za pomoc
Ford Probe Gt 2.2
Ford Probe Gt turbo
white power Offline
#2 Vloženo : úterý 24. května 2016 5:22:19 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Nejdřív to pořádně odvzdušnil, ale řek bych že budeš mít chycený těsnění pod hlavou protože podle toho co píšeš tak si jel 2 minuty bez vody a to je docela dost dlouho na to abys ho propálil a v tom horším případě se ti mohla i zkroutit hlava. Jen mi není jsaný kde se v chladícím okruhu vzal takovej tlak že to vystřelilo hadici, asi byl zanešenej chladič nebo špatný tlakový víčko na chladiči.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
1 user thanked white power for this useful post.
livedjmalo Offline
#3 Vloženo : úterý 24. května 2016 9:03:28 (UTC)

Registrován: 21.02.2011 (UTC)
Příspěvků: 86
Bydliště: livedjmalo

Poděkoval(a): 41x
O sakra ,jak zistim ze je pokrutena hlava? Ako nastastie este jednu nahradnu hlavu mam.tesnenie by tam malo byt kovane kedze motor co teraz tam mam od matoprobe a on tusim robil na nom aj kovane tesnenie aj zbrusoval hlavu. Ked sa odpali tesnenie pod hlavou tak som pocul ze auto nekuri ale mne kuri v pohode :/
Ford Probe Gt turbo
livedjmalo Offline
#4 Vloženo : úterý 24. května 2016 9:09:06 (UTC)

Registrován: 21.02.2011 (UTC)
Příspěvků: 86
Bydliště: livedjmalo

Poděkoval(a): 41x
Ja to skusim najprv poriadne odvzdusnit. Ale preco auto teraz nedrzi volnobeh? ešte chcem podotknuť že teplota mi nepresiahla Normal a bola max na N.
Ford Probe Gt turbo
white power Offline
#5 Vloženo : úterý 24. května 2016 9:56:12 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Nejdřív to odvzdušni a dolej vodu, to že nedrží volnoběh může bejt tím že je motor zavzdušněnej, a čidla na teplotu motoru dávsj špatný údaje. Potom bych nechal změřit kompresi, tím poznáš jestli je hlava a těsnění OK.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
1 user thanked white power for this useful post.
livedjmalo Offline
#6 Vloženo : úterý 24. května 2016 10:10:36 (UTC)

Registrován: 21.02.2011 (UTC)
Příspěvků: 86
Bydliště: livedjmalo

Poděkoval(a): 41x
Ok tak ja to jdu skusit. Diki moc za rady WP . dufam že to bude tak jak vravis a nič ine.
Ford Probe Gt turbo
livedjmalo Offline
#7 Vloženo : úterý 24. května 2016 12:02:17 (UTC)

Registrován: 21.02.2011 (UTC)
Příspěvků: 86
Bydliště: livedjmalo

Poděkoval(a): 41x
takze dnes rano volnobeh bol normalny, dolievali sme vodu ale teplot stupa aj tak. Zrejme tam bude velka vzduchova bublina. Vies mi poradit ako mam spravne odvzdusnit vodu? dakujem Ti
Ford Probe Gt turbo
white power Offline
#8 Vloženo : úterý 24. května 2016 12:11:13 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
nijak specialně se to neodvzdušňuje, naleješ do chladiče vodu až po okraj, promačkáč horní hadici ke chaldiči abys vyhnal bubliny, zase doleješ a nastartuješ, pak ještě občas pomačkáš hadici a až se motor začne ohřívat a voda bude vytejkat z chladiče ven tak zaděláš víčko na chladiči a doleješ vodu do přepadový nádobky na max., potom necháš motor ohřát na provozní teplotu a po vychladnutí bys měl mít odvzdušněno. To všechno platí za předpokladu že je vše OK. Pokud se bude motor pořád přehřejvat tak může bejt špatnej termostat, vodní pumpa nebo těsnění pod hlavou (tomto pořadí bych to kontroloval).
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
1 user thanked white power for this useful post.
livedjmalo Offline
#9 Vloženo : úterý 24. května 2016 12:36:23 (UTC)

Registrován: 21.02.2011 (UTC)
Příspěvků: 86
Bydliště: livedjmalo

Poděkoval(a): 41x
prave sme to urobili ale s otvorenym vickom robi gejzir. a ked vypnem motor tak strieka vodu do expanznej nadobky
Ford Probe Gt turbo
white power Offline
#10 Vloženo : úterý 24. května 2016 12:44:42 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Z toho otevřenýho víčka žádnej gejzír jít nemá, pokud je motor studenej. Jestli naleješ vodu, nastartuješ a jde z otevřenýho víčka gejzír tak motor tlakuje do vody, to znamená že je KO těsnění pod hlavou případně zkroucená hlava.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
1 user thanked white power for this useful post.
livedjmalo Offline
#11 Vloženo : úterý 24. května 2016 12:53:00 (UTC)

Registrován: 21.02.2011 (UTC)
Příspěvků: 86
Bydliště: livedjmalo

Poděkoval(a): 41x
este pockam jak vychladne uplne motor a potom to skusime este raz.je pravda ze motor uz bol teply ked sme to skusali. pokial to bude tesnenie mozem tam dat klasicke alebo musim dat kovane jak uz je?
Ford Probe Gt turbo
white power Offline
#12 Vloženo : úterý 24. května 2016 13:03:39 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
můžeš dát i normální, ale nějaký lepší, třeba VICTOR REINZ ani nezkoušej mě vydrželo v autě asi 2 měsíce.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
1 user thanked white power for this useful post.
livedjmalo Offline
#13 Vloženo : úterý 24. května 2016 13:06:04 (UTC)

Registrován: 21.02.2011 (UTC)
Příspěvků: 86
Bydliště: livedjmalo

Poděkoval(a): 41x
co povis na elring? vydrzi nejaky zvysene tlaky jako paliva + turba?
Ford Probe Gt turbo
white power Offline
#14 Vloženo : úterý 24. května 2016 13:19:08 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
nevím nezkoušel jsem ho, jen vím z vlastní zkušenosti jaký nefunguje
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
1 user thanked white power for this useful post.
livedjmalo Offline
#15 Vloženo : úterý 24. května 2016 13:29:09 (UTC)

Registrován: 21.02.2011 (UTC)
Příspěvků: 86
Bydliště: livedjmalo

Poděkoval(a): 41x
ale jedna vec je divna ze za studena motor bezi normalne a az ked sa nahreje tak skapina a chrli vodu von do expanzky.predsa to moze bxt termostat co sa neotvara?
Ford Probe Gt turbo
white power Offline
#16 Vloženo : úterý 24. května 2016 13:37:43 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
může to bejt termostat, taky jsem to o pár příspěvků výš psal, zkus ho vyndat a uvidíš, jsou to 2 šrouby.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
1 user thanked white power for this useful post.
livedjmalo Offline
#17 Vloženo : úterý 24. května 2016 15:23:57 (UTC)

Registrován: 21.02.2011 (UTC)
Příspěvků: 86
Bydliště: livedjmalo

Poděkoval(a): 41x
takze dali sme von termostat a nastartovali. deje sa to ze ked upcham prstom hadicku co vedie do expanzky tak sa hadica co vedie od motora do chladica zacne silno nafukovat.takze to bude hlava v prdeli pokrutena, ze?
Ford Probe Gt turbo
white power Offline
#18 Vloženo : úterý 24. května 2016 15:26:31 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
nejspíš jo
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
1 user thanked white power for this useful post.
livedjmalo Offline
#19 Vloženo : úterý 24. května 2016 15:32:42 (UTC)

Registrován: 21.02.2011 (UTC)
Příspěvků: 86
Bydliště: livedjmalo

Poděkoval(a): 41x
ale vodna pumpa to nemoze byt? jak ju mam skontrolovat? dakujem ti za pomoc
Ford Probe Gt turbo
white power Offline
#20 Vloženo : úterý 24. května 2016 15:39:04 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
jestli to dělá hned po nastartování tak to vodní pumpa nebude, u špatný vodní pumpy by motor začal po pár minutách vařit. Jinak vodní pumpu budeš muset vyndat a zkontrolovat jestli se ti neprotáčí vrtule na hřídeli.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
1 user thanked white power for this useful post.
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.