logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
4 Stránky123>»
Koupe
Guest
#1 Vloženo : čtvrtek 19. června 2003 15:22:04 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Mam moznost koupit Probe II 2,0 el, klima, automat. Je to americka verze. Poradete prosim na co si dat pozor. Pry nejcasteji blbne elektronika.

Marauder Offline
#2 Vloženo : čtvrtek 19. června 2003 23:03:54 (UTC)
Registrován: 11.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Praha

Koupit 2,5l a ne automat toť má rada ...

Marauder
94 SilverBlue Chevrolet Camaro
Marauder
94 SilverBlue Chevrolet Camaro
97 Cadillac Seville STS
93 Ford Probe GT
JM Offline
#3 Vloženo : pátek 20. června 2003 9:42:41 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Bez automatu a evropskou verzi. (Má ”kapky” pod světlama).

J.M. - blue Logrus 95
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
Marauder Offline
#4 Vloženo : pátek 20. června 2003 11:09:02 (UTC)
Registrován: 11.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Praha

No sice nechápu proč evropu, ale budiž ...

Marauder
94 SilverBlue Chevrolet Camaro
Marauder
94 SilverBlue Chevrolet Camaro
97 Cadillac Seville STS
93 Ford Probe GT
ondra Offline
#5 Vloženo : pátek 20. června 2003 11:37:40 (UTC)
Registrován: 19.12.2001 (UTC)
Příspěvků: 42

tak jak si tu procitam vase prispevky,tak tez pridam par svych radek.co se tice Eclipsu z FF,tak vetsina scen byla zrychlenych.styling se mi zamlova a vykonove,tezko rici,ja mam 2.5GT a vykon nevyuziji,nebo spis se moc neda vyuzit,dalnice stoji za hovno a ani mne to po dalnicich nebavi jezdit rychle,takze max 130km,jinak co je vyborny,ze kdyz chci tak predjedu,jezdim hodne po praze a tam ten vykon vyuziji,protoze mne bavi jezdit rychle ve meste.Spotrebu mam v prumeru kolem 10litru,jak po meste tak i mimo,jezdim do VC,takze dalnice a pak HK a dal na zamberk.tankuji u ESSA a mam prumer tech 10,ale u jinych cerpacek jezdim tak za 12-13litru.Co se tice Supry,tak do roku 1994,kdy prisly nove modely,tak u tech starsich stal za hovno motor,ktery se vzdy kolem 200000km rozsipal.Nove supru jsou good,ale tez cena,za 95 date kolem 530000kc a vykon,kde ho vyuzijete,mozna tak na letisti,i kdyz,nekoho to bavi valit po dalnici 200km,zalezi na invidualite cloveka.Jo a na probe nedam dopustit,je to takova lahoda.
ondra GT

Simona Offline
#6 Vloženo : pátek 20. června 2003 11:54:38 (UTC)
Registrován: 11.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 237
Bydliště: Nitra

keby si mam vybrat,tak si vyberiem znova americku verziu.Je krajsia-spatne zrkadla v tvare slzy,zadne svetla,lepsi interier a chlapci!!!OPIERKA na ruku!!!BigGrinBigGrinBigGrin

tominator Offline
#7 Vloženo : pátek 20. června 2003 13:11:27 (UTC)
Registrován: 25.05.2003 (UTC)
Příspěvků: 179
Bydliště: Brno

Nezbyva nez souhlasit s Ondrou-rozumne!!!Ano sceny byli zrychlovane-ale to byli vsechny-auta vubec nejezdila-pri nataceni byla posazena na prives za nakl. auto a vlastne jel jen ten kamion.

Marauder Offline
#8 Vloženo : pátek 20. června 2003 23:58:08 (UTC)
Registrován: 11.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Praha

taky mám radši US verzy, delší světla jsou takový drsnější, pevný zrcátka (do roku 95) takový víc ”závodnický” a většinou maj větší výbavu krom Piškotovýho lila Probe to má švihadla chichi

Marauder
94 SilverBlue Chevrolet Camaro
Marauder
94 SilverBlue Chevrolet Camaro
97 Cadillac Seville STS
93 Ford Probe GT
Bishoppe Offline
#9 Vloženo : sobota 21. června 2003 14:54:47 (UTC)
Registrován: 21.03.2002 (UTC)
Příspěvků: 121
Bydliště: Praha 6

ble ble ble .. ale aspon jede a nestoji na dalnici 2KM za Barandovem jako to tve nalestene CAMARO pri vyjezdu na US sraz v Brne ... :o)))))

Guest
#10 Vloženo : sobota 21. června 2003 21:32:12 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Ja nevzm jako US verze je pěkna ale ja bych si vživotě nekoupil automat,jen z toho důvodu že když se něco na něm posere tak se nedoplatíš tovím jen když v práci obědnáváme díly do evropskýho auta

Koudy Offline
#11 Vloženo : neděle 22. června 2003 23:17:04 (UTC)

Registrován: 09.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 318
Bydliště: Praha

Nechápu, co pořád máte proti automatům ?
Když automat ”lehne”, tak se většinou udělá kompletní oprava a ta vyjde na cca. 25-40.000,- Kč, kdyby jste měli dělat kompletní opravu ”šaltru”, tak to stojí stejně - nebo ještě víc (synchrony, ložiska, jetý kola).
Lidi se divěj, že jim lehne automat, ale taky si kupujou auta, který maj najeto 150 tis. km a víc (bavíme se o autě - ne o tacho.) a nikdo v nich pořádně nevyměnil olej a když jo - tak bez filtru, nebo jezděj bez oleje, nebo naopak je to přelitý...
Velkej rozdíl je v tom, když je závada v automatu, tak neřadí, nebo řadí blbě, cuká a spol., když je závada v šaltru, tak škrtaj synchrony, hučí, nebo jde špatně řadit - ale pořád jezdí (taky kdo by nechal ”kuchat” převodovku kvůli tomu, že mu občas škrtne 2-ka).
Takže, když vám ve 150 tis. km na hrbu auta škrtne již zmíněná dvojka, je to O.K., ale bejt to automat tak se třeba zastaví - závada to je taky.

Koudy
94 Blue GT
Koudy
94 Blue GT - kdysi :-)
01 L.R.Disco TD5
(nejede jako P2GT - ale zase projede všude)
Dan Offline
#12 Vloženo : neděle 22. června 2003 23:36:50 (UTC)
Registrován: 16.06.2003 (UTC)
Příspěvků: 6

Podle mě oprava automatu je znatelně dražší,protože u nás nejsou tolik rozšířený a díly na ně bude víc nedostatkový zboží a taky dražší takže já se přiklánim k manuálu,i když je fakt,že občas ten olej potřebujou vyměnit oba typy převodovek.

tominator Offline
#13 Vloženo : pondělí 23. června 2003 0:14:56 (UTC)
Registrován: 25.05.2003 (UTC)
Příspěvků: 179
Bydliště: Brno

Vim o jednom dost dobrym alevnem-dost levnym frajerovi v brne co spravuju manual i automat a ma na to dost naradi-proste vesechno a za ty prachy...kdybyste nekdo potrebovali je tu ta moznost.Me delal ze dvou prevodovek jednu skvelou a chtel za to 500kc a slape skvele.

Koudy Offline
#14 Vloženo : pondělí 23. června 2003 0:15:06 (UTC)

Registrován: 09.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 318
Bydliště: Praha

U automatu je ta výhoda, že se používaj koncernově stejný ”střeva” a nebo převodovky pro danou automobilku vyrábí spcializ. firma, jako např. ZF.
Díly jako takový jsou menší problém než když někdo bude shánět např. 3-kový kolo na P2GT.

Koudy
94 Blue GT
Koudy
94 Blue GT - kdysi :-)
01 L.R.Disco TD5
(nejede jako P2GT - ale zase projede všude)
tominator Offline
#15 Vloženo : pondělí 23. června 2003 0:27:20 (UTC)
Registrován: 25.05.2003 (UTC)
Příspěvků: 179
Bydliště: Brno

hmm..no a hlavne ten odpich,akceleraci nikdy manual nemuze mit ani kdyz ho bude ridit ten nejlepsi ridic.Dokonce jsem ve specifikacich o P1 cetl ze ma i vyssi maximalku ale to se mi nejak nezda?!

BEAM Offline
#16 Vloženo : pondělí 23. června 2003 1:12:58 (UTC)
Registrován: 13.05.2003 (UTC)
Příspěvků: 34
Bydliště: Dubnica nad Váhom,

no mne sa pred dvoma rokmy sekol automat a tak mi jeden clovek objednal diely z usa. Na krabici bola nalepka ”Ford Probe/Mazda MX-6” , takze druhy raz by som sa isiel najskor spytat u nas do mazdy a mozno by to bolo jednoduchsie.

Marauder Offline
#17 Vloženo : pondělí 23. června 2003 2:27:31 (UTC)
Registrován: 11.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Praha

TY tominátore ne že bych chtěl zase vyvolávat hádku, ale tuhle píčovinu jsi zase vyčetl prosím Tě kde ?? že automat je rtychlejší ??? Automat až na vyjímky řadí pomalejch kupříkladu v Tobě zmiňovanejch Suprách je to o hodně pomalejší stačí se juknout na časy sprintů v Brně modrá Supra s automatem naprosto propadla byť měla udělanej motor, ale je to automat ....
Jinak automaty většinou odcházej protože nejsou konstruovaný na takový rychlosti, v USA to každej vaří pěkně pomalu a v ČR tomu každej naloží 2 kila na dálnici a pak se diví ....
For K.O.P. nejdřív si zjisti rozdíly mezi US a Evropou nechápu proč by US verze Probe znamenala, že je v automatu ...

Marauder
94 SilverBlue Chevrolet Camaro
Marauder
94 SilverBlue Chevrolet Camaro
97 Cadillac Seville STS
93 Ford Probe GT
_eXplorer_ Offline
#18 Vloženo : pondělí 23. června 2003 9:59:37 (UTC)
Registrován: 23.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 214
Bydliště: Kladno

To ondra:
To si fakt myslíš že má ESSO jinej benzín? Vždyť ho všichni kupujou v čechách, rakousku, nebo německu, slovensku a polsku, problém je v tom že mezi jednotlivejma zeměma jsou produktovody a čerpá od rafinerie kde je nižší cena a tak jsou hezky promýchaný. Jediný co tak můžeš jezdit na 91ku která je vlastně 95, protože se v evropě 91ka přes 2 roky nevyrábí, protože to nikdo nekupoval, akorát aby neměly stojany na ocet tak tam nalijou 95ku a daj na ní o 30h slevu.

A ATX, není špatnej, ale není to pro takový šoféry alias Bišopák Wink, To že maj češi předsudky neznamená že jsou špatný. Jak řek koudy tak jsou všechny skoro stejný, např. Mrcedes je vůbec nevyrábí a kupuje je v USA, akorát že P1 ATX má sice psáno 245km/h max, což je 5 km/h víc než MTX ale pochybuju že se tam vůbec ty motory dostanou (i GT) a navíc u ATX je snížená rychlost omezovače na 180km/h... A lepší odpich to sice než manuál možná mít bude ale pak ta akccelerace, to je už horší, ale šnek to není, to zase ne. Taky je důležitý jak jsou ojetý lamely. je to poznat. A servis je tady už skoro stejnej jako u manuálů.

_eXp_

_eXprobe_
_eXplosssioner_
tominator Offline
#19 Vloženo : pondělí 23. června 2003 11:19:06 (UTC)
Registrován: 25.05.2003 (UTC)
Příspěvků: 179
Bydliště: Brno

Marauderku..nevim jestli delam dobre ze ti na to odepisuju ale strucne:zeptej se treba v servisu na ATX prevodovky a oni ti popovidaji.Vis vubec na jakym principu radi ATX?Vim sice ze vis vsechno ale o tech prevodovkach.......Az to budes vedet muzete si davat zavody.....BigGrinBigGrinBigGrin

tominator Offline
#20 Vloženo : pondělí 23. června 2003 11:20:23 (UTC)
Registrován: 25.05.2003 (UTC)
Příspěvků: 179
Bydliště: Brno

Maraudere mas v aute manual ze??

Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (4)
4 Stránky123>»
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.