Nechápu, co pořád máte proti automatům ?
Když automat ”lehne”, tak se většinou udělá kompletní oprava a ta vyjde na cca. 25-40.000,- Kč, kdyby jste měli dělat kompletní opravu ”šaltru”, tak to stojí stejně - nebo ještě víc (synchrony, ložiska, jetý kola).
Lidi se divěj, že jim lehne automat, ale taky si kupujou auta, který maj najeto 150 tis. km a víc (bavíme se o autě - ne o tacho.) a nikdo v nich pořádně nevyměnil olej a když jo - tak bez filtru, nebo jezděj bez oleje, nebo naopak je to přelitý...
Velkej rozdíl je v tom, když je závada v automatu, tak neřadí, nebo řadí blbě, cuká a spol., když je závada v šaltru, tak škrtaj synchrony, hučí, nebo jde špatně řadit - ale pořád jezdí (taky kdo by nechal ”kuchat” převodovku kvůli tomu, že mu občas škrtne 2-ka).
Takže, když vám ve 150 tis. km na hrbu auta škrtne již zmíněná dvojka, je to O.K., ale bejt to automat tak se třeba zastaví - závada to je taky.
Koudy
94 Blue GT
Koudy
94 Blue GT - kdysi :-)
01 L.R.Disco TD5
(nejede jako P2GT - ale zase projede všude)