Rád bych poradil ale vše jsem již několikrát sdělil.
DIMMER RELAY-česky stmívací relé---přepínání dálkové tlumené-- relé uvedeno na schématu u chladiče skutečně přepíná tlumená a dálková vlákna žárovky.Nic víc.
A dál--pohon světel je pouze přes pojistku -napájené motory a to ,že chtějí někam jet je vyprovokováno spínačem světel v autě a to ,že dojedou na konec je dáno dojezdovým kontaktem pod plastem v motoru.
Osobně bych rozpojil konektory u světel a ověřil bych jestli jsou funkční přivedením + a - do konektoru motoru a jedním dalším se motor musí dát do pohybu.Když ne --opravuji motor.A nebo ještě bez klíčku od spodu motoru pootočit kolečkem motorem aby se světlo pohnulo(někam) a po přivedení baterky do auta musí světlo dojet na konec.
Logika zavírání a otevírání světel (do konečných poloh) je v motorech.Samozřejmě,když budeme chtít světla nechat v poloze přivřené tak motorům můžeme během pohybu přerušit napájení a zůstanou tak přivřené.
A nebo jedno světlo rozpojit,druhé otevřít přepínačem v autě,pak připojit druhé světlo a pak při otevření nebo zavření se světla budou v otevírání a zavírání střídat a rožínat.
jsem zvědav co nakonec najdete