logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Pomoc s čerpadlem
Pany Offline
#1 Vloženo : sobota 17. listopadu 2012 17:37:29 (UTC)

Registrován: 05.11.2012 (UTC)
Příspěvků: 110
Bydliště: Velké Meziříčí

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Ahoj chlapi. hele, mám zajímavej problém. pořád mi svítí rezerva, a to i když mám plnou, tak sem chtěl oddělat nádrž, a když sem přez konektor odpojil čerpadlo, a zapnul klíček, rafička s hlafinou šla dolů, a po chvilce se o5 rozsvítila kontrolka na rezervu, tak se chci zeptat jestli má někdo nějakej nápad co s tím. je zajímavý že ta kontrolka svítí, protože sen si myslel že to bude někde na plováku. :-/ A ještě, je nornální že i po vytažení klíčku ze zapalování nespadne ta rafička dolů a je pořád jak byla před vytažení klíčku? :-o To auto mě překvapuje čím dál, tím víc. :-D
Ford Probe 2.0
DaPavlis Offline
#2 Vloženo : sobota 17. listopadu 2012 18:11:46 (UTC)

Registrován: 04.08.2012 (UTC)
Příspěvků: 157
Bydliště: Chrudim

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Ahoj,me to taky tak dela ze po vytazeni klice rucka nespadne ale prijde me to normalni,na ostatnich autech mam elektronickou kontrolu tak rucka pada a pri vlozeni klice do polohy 2 se nactou freshove informace...pokud je plovak OK tak tam urcite bude nejaka elektronika ktera ti mohla odejit,jeste jsem se vtom nehrabal tak ti nereknu presne ale taky me to ceka :-( nova nadrz,pumpa od walbra a nove trubky
PGT V6 Turbo T3/T4
Pany Offline
#3 Vloženo : sobota 17. listopadu 2012 21:34:17 (UTC)

Registrován: 05.11.2012 (UTC)
Příspěvků: 110
Bydliště: Velké Meziříčí

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Pumpa by měla bejt nová, tak právě přemejšlim jestli není někde skrat, anebo jestli to nejde přez ŘJ, a jestli není bordel někde v ní...
Ford Probe 2.0
Thullo Offline
#4 Vloženo : neděle 18. listopadu 2012 8:44:49 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Někdy je chyba jen v budících :o) zkusil bych to z tohohle směru... ;o) u Probe rafička paliva nepada po vytažení klíčku.
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Pany Offline
#5 Vloženo : neděle 18. listopadu 2012 12:29:42 (UTC)

Registrován: 05.11.2012 (UTC)
Příspěvků: 110
Bydliště: Velké Meziříčí

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
A nějakej nápad proč mě pořád svítí ta rezerva i když odpojim čerpadlo? :-/
Ford Probe 2.0
Jakub Offline
#6 Vloženo : úterý 20. listopadu 2012 0:31:25 (UTC)

Registrován: 16.09.2012 (UTC)
Příspěvků: 19
Bydliště: Norsko

Poděkoval(a): 4x
to ja jsem ani nevedel ze u probe sviti rezerva :-) to sem jeste nemel, podle mne skus kuknut neco kolem toho plavaku ked Ti ukazuje plnou a sviti rezerva tak to je cudny dost,
Ford Probe 2,0 94
Pany Offline
#7 Vloženo : úterý 20. listopadu 2012 15:52:17 (UTC)

Registrován: 05.11.2012 (UTC)
Příspěvků: 110
Bydliště: Velké Meziříčí

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Na plováku to právě asi nebude když sviti i při odpojenym čerpadle. Laugh
Ford Probe 2.0
Jakub Offline
#8 Vloženo : úterý 20. listopadu 2012 16:43:33 (UTC)

Registrován: 16.09.2012 (UTC)
Příspěvků: 19
Bydliště: Norsko

Poděkoval(a): 4x
a co ma plavak s cerpadlem? ma to to iste napajeni? uprimne u probe som to este nemal rozobrane
Ford Probe 2,0 94
Pany Offline
#9 Vloženo : úterý 20. listopadu 2012 21:07:49 (UTC)

Registrován: 05.11.2012 (UTC)
Příspěvků: 110
Bydliště: Velké Meziříčí

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
mno, já myslel že plovák je snad na čerpadle, a když odpojim konektor celej (čerpadlo+plovák), tak ty to snad svítit nemělo ne? :-o
Ford Probe 2.0
Jakub Offline
#10 Vloženo : středa 21. listopadu 2012 16:48:45 (UTC)

Registrován: 16.09.2012 (UTC)
Příspěvků: 19
Bydliště: Norsko

Poděkoval(a): 4x
no ja uz nevim, pak napis co to bylo, ale ani ta pristrojova deska neni spatnej napad jak thullo psal
Ford Probe 2,0 94
Wesker Offline
#11 Vloženo : neděle 25. listopadu 2012 11:35:45 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Mam pocit, ze kdyz sem mel shozenou nadrz, tak tam nebyo cidlo nizke hladiny zvlast jak ma treba Toyota, vim ze nektere auta maji nejaky kontakt primo v ukazateli stavu paliva a kdyz rucicka sjede na rezervu, tak se to rozsviti.
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Thullo Offline
#12 Vloženo : neděle 25. listopadu 2012 12:23:21 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Ano, je to jak píše Wesker - vše je na plováku u palivového čerpadla :o) MÁM SKLADEM I PALIVOVÉ ČERPADLO :o)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
DannyW Offline
#13 Vloženo : středa 28. listopadu 2012 20:49:06 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Já mám teď podobný problém - když zapnu na kontrolky, tak mi ručička paliva jde nahoru až do plna a pak zase klesá asi 5mm pod červenou rysku a pak se rozsvítí rezerva. Vždycky mi to zůstalo na červené rysce i při prázdné nádrži s rozsv.hladovým okem.
Teď sem natankoval 15 litrů plus kolem 5 litrů tam určitě bylo, a dělá to stále.
Jen pozn - byla odpojená baterka několik dní, protože se vyvařovaly blatníky...je tam někde konektor u podběhů, kde by se mohl narušit kontakt nebo tak něco? Já sem u té práce nebyl, takže nevím jak to tam vypadá. Před tím to fungovalo spolehlivě, takže budíky budou nejspíš ok.

Díky za postřehy.
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
DannyW Offline
#14 Vloženo : neděle 2. prosince 2012 17:19:46 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
no takže k mojemu problému - vyřešeno ... s hrůzou jsem zjistil, že se mi spekly dráty, které vedou do nádrže (čtyři co vedou spolu - červený, žlutý, černý s pruhem a černý) ... ale nevím jestli to bylo od svařování, že by tam vlítla někudy kulička anebo jestli se spálil motorek ostřikovače, protože jeho dráty byly ohořelé a propálilo to dírku do nádobky viz foto


Dráty byly obalené molitanem, tak to doutnalo asi pěkně, ale nejsem si vědom, že bych cítil kouř v autě před tím než sem dával auto spravovat...

každopádně sem dráty musel exhumovat a každý zvlášť páskou odizolovat a teď už ukazatel paliva funguje v pohodě Cool

Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
Pany Offline
#15 Vloženo : pondělí 10. prosince 2012 0:12:05 (UTC)

Registrován: 05.11.2012 (UTC)
Příspěvků: 110
Bydliště: Velké Meziříčí

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Hele, dneska ně napadlo co ta kontrokla rezervy vlastě hlídá??? Před probátkem sem měl punto, a tam svítila kontrolka zatažený ruční brzdy i když bylo málo brzdový kapaliny v nádobce, tak mě napadlo jestli to tady není podobný, jestli ta kontrolka nehlídá i něco jinýho, neví o tom někdo něco? Ono by to mělo bejt snad napsaný v tom manualu co se dostává k autu při koupi, tak mě napadlo jestli ho někdo nemá, jestli by se nemrknul, nebo jestli o tom někdo něco neví.
Ford Probe 2.0
white power Offline
#16 Vloženo : pondělí 10. prosince 2012 18:49:20 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Kontrolka rezervy ve všech autech hlídá jen stav paliva v nádrži nikdy nic jinýho, kontrolka brzd hlídá u všech aut zataženou ruční brzdu + hladinu kapaliny v nádržce, u některých aut i stav brzdových destiček.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
jubileus Offline
#17 Vloženo : pondělí 10. prosince 2012 21:05:01 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Vím,že to sem teď nepatří ale může to být na zimu aktuální[size=6][/size]

Na podzim mě nějak unikala voda z ostřikovačů,tak jsem tu butýlku vyndal ,vyčistil,zalepil a jak ten blbec si myslel,že to vystříkám po tom,co jsem tam dal letní náplň.Teď po -15 až se oteplilo tak jsem to prolil teplou vodou a polovinu vody jsem rozpustil a vytáhl houbou ven a dolil nemrznoucí.Ale stejně nevěřím,že to vydrží.Tak si dejte bacha alespoň vy ,co to máte v garáži.Ale teď to hlavní.
I když vždy uvolním cestu pro stěrače --mám to elegantně pořád na léto(zajíždět pod kapotu)tak se dnes stalo,že mi ten upravený ulítl jak řepa.

Mám proto dotaz asi pro WHITEPOWERA páč mám P1 a nástrčky ze strany stěračů jsou ty díry obdélníkového profilu s dírkou pro aretaci aby to neupadlo.

Dneska nějak toto uchycení v plastu není přikládáno k nově zakoupeným stěračům tak mám na vás dotaz ,jak to řešíte , nebo přenýtujete tykadla od stěračů na to ,co je dostupný--nebo by to šlo i navařit ale to je už inprovizace.Zajímá mě ,jestli to jde vyřešit nějal bez svářečky---prostě jestli ty plasty,co se zacvaknou do stěračů je možné nějak sehnat.Díky moc.

A omlouvám se za tu mimotématickou vsuvku--ale je to na zimu --a tady to teď jede.Dík.Cool
white power Offline
#18 Vloženo : úterý 11. prosince 2012 19:10:42 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Stěrače s nástrčkou z boku se blbě scháněj, možná v impextě a pod. protože se to používá snad jen na UScars, já tam mám nastrčený obyč. ramínka který se nasouvaj zvrchu, ale už moc nezajížděj pod kapotu občas jim musím pomoc ručně.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.