logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
PROBE 1 - LPG?
Martin1979 Offline
#1 Vloženo : pátek 16. března 2012 20:45:01 (UTC)
Registrován: 27.08.2011 (UTC)
Příspěvků: 126
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Cau lidi,tak uz jen 14 dni deli moje P1 od uvedeni do provozu na LPG,co vy na to? :)
white power Offline
#2 Vloženo : pátek 16. března 2012 20:53:33 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Sporťák na LPG
Doufám že si tam dáš alespoň sekvenční, s LPG do sání si to v kombinaci s turbem nedovedu představit že by to mohlo fungovat.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Martin1979 Offline
#3 Vloženo : pátek 16. března 2012 20:59:40 (UTC)
Registrován: 27.08.2011 (UTC)
Příspěvků: 126
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Branil jsem se tomu docela hodne a dlouho.Ale uvedom si, ze tankovat po 16ti korunach a jezdit kam chces,kdy chces a jak dlouho rychle chces,je obrovsky rozdil.Nevim kolik papa tvoje Probe,ale pri mym castym pouzivani turba,je to docela dost.Samozrejmosti je pridat primazavani ventilu,coz se prodrazi max o 3 tisice,takze celkem 29.000,ale za necely 2 roky to mam zpet :) ...Oponuj mi :)
Martin1979 Offline
#4 Vloženo : pátek 16. března 2012 21:00:42 (UTC)
Registrován: 27.08.2011 (UTC)
Příspěvků: 126
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Jisteze sekvencni :)
Martin1979 Offline
#5 Vloženo : pátek 16. března 2012 21:02:49 (UTC)
Registrován: 27.08.2011 (UTC)
Příspěvků: 126
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Bude mi to delat tahle firma : http://www.fedorauto.cz/ ,jedna z nejlepsich v CR vubec :) .Mame od nich na firme uz 4 auta v LPG,jsou hodne schopni.
white power Offline
#6 Vloženo : pátek 16. března 2012 21:14:51 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Netvrdím že to není úspora v Jeepu mám LPG taky, jen mi to nějak nesedí do sporťáku. S tím přimazáváním sedel ventilů bych si to ještě rozmyslel, na Jeepclubu se to kdysi probíralo a podle všeho je to úplně k hovnu. Svůj účel by to mohlo plnit u starších motorů který byly stavěný na olovnatej benzín který přimazávání ventilů potřebujou, ale motory stavěný na bezolovnatej to nepotřebujou, natural taky nemaže proto se do něj u starých motorů dávaj aditiva.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
1 user thanked white power for this useful post.
Martin1979 Offline
#7 Vloženo : pátek 16. března 2012 21:18:55 (UTC)
Registrován: 27.08.2011 (UTC)
Příspěvků: 126
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Kazda informace uzitecna,takze diky :).Uvidime co mi reknou v Bosh servisu,mozna mi to ani nenabidnou.Ja si P1 jeste nejaky cas chci nechat a proto jsem pristoupil k LPG,taky mi to nesedi na takovou zavodnicku,JENZE,uspora zvitezila :).Navic kdykoli si muzu LPG vymontovat a dat jinam,aut mam vic.
Venca Offline
#8 Vloženo : pátek 16. března 2012 21:40:56 (UTC)

Registrován: 19.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 187
Bydliště: Plzeň

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Podle mého prostě LPG do sportovního auta nepatří a nikdy bych ho tam nedal.
FORD PROBE 2.5 V6 1993
jubileus Offline
#9 Vloženo : pátek 16. března 2012 22:36:27 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Kdybych chtěl lítat fakt nízko a jezdil bych letadlem tak bych neřešil dělat z PROBE socku--můj názor

Já v podstatě to auto vůbec nepotřebuji ale protože ho miluji ,tak ho pořád před barákem mám.Ale rád ho teď PŘIPRAvÍM I NA tp tak. AHOJ
Martin1979 Offline
#10 Vloženo : sobota 17. března 2012 7:36:23 (UTC)
Registrován: 27.08.2011 (UTC)
Příspěvků: 126
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
V poho lidi,chtel jsem znat nazory :) .Protoze to auto miluju,budu s nim jezdit jeste hodne dlouho :)
Hellborn Offline
#11 Vloženo : sobota 17. března 2012 12:25:58 (UTC)

Registrován: 09.06.2011 (UTC)
Příspěvků: 166
Bydliště: Želechovice

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Na polském probe klubu to tam řeší docela hodně a nikdo se nad tím nepozastavuje.
Pokud bych měl řešit dilema, jestli P1 předělat na LPG nebo prodat a koupit úspornější,
asi by bylo LPG jasná volba.
Já mám Vectru v LPG a to je pracant. Probe mám na projíždku, takže to řešit nemusím.
Passat B5 81kW, Frontera A 2,3TD, Suzuki TL1000S, Yamaha WR450F
Probe II 2,5 V6, EX ProbeI 2,2 (red inside)
Georgeno Offline
#12 Vloženo : sobota 17. března 2012 13:33:01 (UTC)
Registrován: 04.01.2009 (UTC)
Příspěvků: 699

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Za me si myslim,ze dobre udelane sekvencni lpg neni na skodu...I do Probe!Vzdyt si z nas s tema cenama benzinu uz delaj prdel!A co si mysli pan Janata,ktery ma celkovy obsah vozoveho parku 18.6ccm LOL Ale prej po Ostrave jezdis Matizem Laugh G.
Andrew Offline
#13 Vloženo : sobota 17. března 2012 16:21:15 (UTC)

Registrován: 22.09.2009 (UTC)
Příspěvků: 329
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
No já o tom před časem také uvažoval stím (pokud to tedy opravdu jde - zaslechl jsem že ano) že pokud bych se někdy chtěl svést tak bych přepnul na benzín a jízdy - dovolená, chata atd bych jel na LPG... ale nakonec jsem od toho upustil.
2,2 GT -ex, 2,5 V6 r.95
white power Offline
#14 Vloženo : sobota 17. března 2012 17:31:07 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Přepínat to samozřejmě jde i za jízdy, u sekvenčního LPG je to dokonce udělaný tak že dokud se motor neohřeje cca na 40°C tak jede pořád na benzín. Taky se doporučuje pokud někdo jezdí na LPG mít 1/2 nádrže benzínu aby netrpěla benzínová pumpa, protože ta se benzínem chladí a pokud někdo jezdí s tím že benzín potřebuje jen na sartování a svítí mu pořád hladový oko tak ho dřív nebo později čeká výměna pumpy. Za jízdy na plyn se odpojujou pouze benzínový vstřikovače, ale benzínová pumpa jede pořád a prohání benzín vracečkou zpátky do nádrže, je to z toho důvodu že pokud dojede plyn (a že se to stává v tu nejmíň vhodnou chvíly jako třeba při předjíždění) aby motor nezdechnul a hned se rozeběh na benzín, je tam cca 1/2 vteřiny prodleva a věřte mi že i to je někdy hroooozně dlouhá doba.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
no_namE303 Offline
#15 Vloženo : neděle 18. března 2012 11:23:09 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Ahoj už jen označení typu vozu vypovídá na co auto je pokud je sportovní tak víme :) no a pokud chceš užitkové auto a vozit se levně a rychle tak si kup nějakýho čmouda s turbem a máš vystaráno nebo něco na elektriku :) Chápu že to vypadá líp ale opravdu moje auto není na každodenní ježdění abych ho prasil každý den na naších super silnicích. V dnešní době jsou auta levnější než celá ta přestavba na LPG a zas tak supr výhodné to není radši bych si koupil staršího čmouda a ten svůj učel splní ale je to jen můj názor :)
Ex Ford Probe GT Turbo :(
driveX Offline
#16 Vloženo : neděle 18. března 2012 12:19:11 (UTC)

Registrován: 09.05.2008 (UTC)
Příspěvků: 108
Bydliště: Havířov

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
V LPG nevídím problém, to v autě člověk dneska nemá šanci poznat, teda kromě toho, že jezdí skoro za půlku. Řeči o sportovních autech jsou myslim taky trochu mimo, protože probe není ferrari. Na LPG se předělávají mnohem silnější a složitější motory. A nevím v čem přesně by plyn měl omezovat supersportovní výkony proběčka :-) Snad v hmotnosti navíc. Problém může nastat asi při snaze ušetřit každou korunu už při instalaci. U nás doma je to zrovna aktuální téma, nechávali jsme předělávat Kiu Sorento na sekvenční BRC s přimazáváním a co se týče jízdních vlastností a přepínání, tak lepší to snad ani být nemůže. Přechod od benzínu na plyn je naprosto plynulý a auto jede úplně stejně. Smrádek kolem aute taky není žádný. Jen je z toho trochu mimo palubní počítač, který nechápe, že jede, ale neubývá mu benzín :-), ale to u probe nebude.
DannyW Offline
#17 Vloženo : neděle 18. března 2012 21:36:45 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Já taky uvažuju o sekvenci do probíka a nevidím v tom problém. Sporťák na alternativní palivo.BigGrin
Mám ho na každodenní ježdění a nechci se ho zbavovat jen proto, že by mě provoz vyšel draho. Na to je to moc velká srdcovka.Wub
Je to auto a má jezdit a ne stát v garáži.
Dneska je spousta sportovních aut hybridních a ekologických, což LPG je taky eko.
Aspoň se člověk nemusí hlídat jestli to moc netočí a nenahání, protože pak ta spotřeba jde nahoru,co si budeme povídat.

Kámoš nedávno koupil superba I 2,8 V6 a má tam sekvenci a absolutně nejde poznat jestli se jede na plyn nebo na benzín. Táhne to v obou případech stejně, kdyby mi neřekl, na co přepnul, tak to nepoznám. A jestli jde jen o to aby na sporťáku nebylo vidět to plastové víčko plnění LPG, dá se to schovat k víčku benz.nádrže a zvenku to skoro nepoznáš. A jezdíš za polovic. Pak se můžeš smát všem v tdičkách, protože v přepočtu jezdíš možná i levněji, ale ve styluCool

U nás jezdí Dodge Ram1500 Hemi Magnum 5,7-V8 DoubleCab a má to na LPG...dobře je to náklaďák(v USA)v evropě spíš luxus SUV, ale jezdí levně a má respekt.Cool Proto bych neviděl problém v americe s velkým obsahem-vysokou spotřebou, jako někteří. Když jim řeknu, že mám 2,5 V6 v benzínu, tak se jim podlamují kolenaBigGrin LPG a je to.


BTW: Jak je to teda s tím přimazáváním?Je to potřeba nebo neConfused ?
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
Martin1979 Offline
#18 Vloženo : úterý 20. března 2012 20:43:20 (UTC)
Registrován: 27.08.2011 (UTC)
Příspěvků: 126
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Páové díky vám všem za názory.Ať už jsou jakýkoli,za 14 dní mám termín předělávky ve Fedorauto.cz ...Pár aut od nich už na firmě máme a jezdí skvěle.Už se těším na tankování 53 litrů za 795,- kč :)
no_namE303 Offline
#19 Vloženo : pátek 30. března 2012 15:48:57 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Na jednu stranu vás chápu ne každý má na benzín :) A v dnešní době je to peklo :(
Ex Ford Probe GT Turbo :(
tomino26 Offline
#20 Vloženo : pátek 30. března 2012 18:50:10 (UTC)
Registrován: 29.03.2012 (UTC)
Příspěvků: 40
Bydliště: PROSTĚJOV

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Na středu jsem taky objednanej na montáž LPG, do mého probe 2.5 V6. Montáž budou dělat v HTS Zábřeh, kde dělali i bráchovi na škodě octavii RS 2.0tfsi.
Když si to tam nechal dávat, taky měli z něj někteří srandu, že dává plyn do takoveho auta. Včetně profesionálů ze škodovky. Ale po 4letech co ho tam má, a má na LPG najeto téměř 300000km, se mu díky tomu,že na odrazování ostatních nedal, auto zaplatilo. (ne plyn,ale celé auto!)
Vzhledem k tomu,že s autem chci jezdit každodenně, a navíc nemíním podporovat zlodějny typu 40kč/litr benzínu, není co řešit. Rád překousnu občasný posměch. Až budu tankovat za 16kč/litr lpg, pak se budu smát já.
Takový je můj názor na montáž lpg do sportovního auta.
FORD PROBE 2.5GT ,r.v. 1994
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (6)
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.