Já taky uvažuju o sekvenci do probíka a nevidím v tom problém. Sporťák na alternativní palivo.
Mám ho na každodenní ježdění a nechci se ho zbavovat jen proto, že by mě provoz vyšel draho. Na to je to moc velká srdcovka.
Je to auto a má jezdit a ne stát v garáži.
Dneska je spousta sportovních aut hybridních a ekologických, což LPG je taky eko.
Aspoň se člověk nemusí hlídat jestli to moc netočí a nenahání, protože pak ta spotřeba jde nahoru,co si budeme povídat.
Kámoš nedávno koupil superba I 2,8 V6 a má tam sekvenci a absolutně nejde poznat jestli se jede na plyn nebo na benzín. Táhne to v obou případech stejně, kdyby mi neřekl, na co přepnul, tak to nepoznám. A jestli jde jen o to aby na sporťáku nebylo vidět to plastové víčko plnění LPG, dá se to schovat k víčku benz.nádrže a zvenku to skoro nepoznáš. A jezdíš za polovic. Pak se můžeš smát všem v tdičkách, protože v přepočtu jezdíš možná i levněji, ale ve stylu
U nás jezdí Dodge Ram1500 Hemi Magnum 5,7-V8 DoubleCab a má to na LPG...dobře je to náklaďák(v USA)v evropě spíš luxus SUV, ale jezdí levně a má respekt.
Proto bych neviděl problém v americe s velkým obsahem-vysokou spotřebou, jako někteří. Když jim řeknu, že mám 2,5 V6 v benzínu, tak se jim podlamují kolena
LPG a je to.
BTW: Jak je to teda s tím přimazáváním?Je to potřeba nebo ne
?
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
StříbrňákBMW 530d touring E39 '02