No to by bylo dobré ty dojezdy by se mi hodili hlavně v létě když jezím dokořán a nemusel bych se zdržovat se zavíráním:-)
No s tím dálkovým startem - já tám mám hlídání ručky. Vždy když parkuju tak tam mám rychlost bez ručky. Takže když bych to chtěl rezervovat a náhodou nechal kvalt ale neměl ručku nemělo by to startnout. To bych musel cvaknout ten drátek jakoby pro autmat.převodovku - tam by to prý mělo startovat i bez rezervace.
Ale mám problém s tím, že mě to nechce vůbec rezervovat. Podle návodu mám při nastartovaném motoru stát na brzdě, zatáhnout ručku, vytáhnout klíčky a motor má stále běžet. Jenže mě hned zhasne. Tzn. buď mám blbě to hlídání ručky anebo snímání motoru v běhu.
Jakou úroveň el.šumu má probe, nízkou nebo vysokou?
Podle návodu sem zkoušel dát to hlídání ručky přímo na drát co vede od spínače ručky, pak i od žárovky, ale bez úspěchu. A ten drát pro snímání běhu motoru se zkoušel dát na konektory vzadu na budíkách do pinu kde jde signál z baterky nebo mazání. Ale furt nic. Nějak to bude muset jít, jen přijít na to jak.
Teď jak ráno mrzne by bylo fajn nastupovat do vyhřátého auta
P.S a nebýt toho debilního escort čehosi tak bych na tenhle příspěvek zapoměl
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
StříbrňákBMW 530d touring E39 '02