logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
Centrální zamykání
Hellborn Offline
#1 Vloženo : neděle 20. listopadu 2011 21:08:30 (UTC)

Registrován: 09.06.2011 (UTC)
Příspěvků: 166
Bydliště: Želechovice

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Řešil už někdo dodělání centrálu na P2?
Jsou v autě již nějaké prvky připraveny? Jako dráty ve dveřích, průchodky...
Nebo se musí vše znovu natáhnout?
Passat B5 81kW, Frontera A 2,3TD, Suzuki TL1000S, Yamaha WR450F
Probe II 2,5 V6, EX ProbeI 2,2 (red inside)
sygy Offline
#2 Vloženo : neděle 20. listopadu 2011 22:18:57 (UTC)

Registrován: 22.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 380
Bydliště: Raspenava, Liberecký kraj

Poděkoval(a): 9x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Madaros to ví nejlépe...
Andrew Offline
#3 Vloženo : neděle 20. listopadu 2011 22:42:04 (UTC)

Registrován: 22.09.2009 (UTC)
Příspěvků: 329
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
A Thullo pokud vim zna nakyho machra kterej to dokaze :-)
2,2 GT -ex, 2,5 V6 r.95
Wesker Offline
#4 Vloženo : úterý 22. listopadu 2011 17:42:52 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
resil to Cuir, ale je to prej pekny omrd...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Hellborn Offline
#5 Vloženo : úterý 22. listopadu 2011 19:34:01 (UTC)

Registrován: 09.06.2011 (UTC)
Příspěvků: 166
Bydliště: Želechovice

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Motorky by na táhla měly jít přidělat jakykoliv (jestli je tam místo teda), ale spíš, jestli to protáhnu těma dveřma.
Nebo i varianta předělání z Probe, které centrál má.
Passat B5 81kW, Frontera A 2,3TD, Suzuki TL1000S, Yamaha WR450F
Probe II 2,5 V6, EX ProbeI 2,2 (red inside)
sygy Offline
#6 Vloženo : úterý 22. listopadu 2011 21:03:30 (UTC)

Registrován: 22.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 380
Bydliště: Raspenava, Liberecký kraj

Poděkoval(a): 9x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Tusim, ze tam staci prifarit + ridici jednotku centralu a napojit ji na kable vnitriho ovladace zamykani ve dverich ridice... motorky tak jsou z vyroby, tak je zbytecny tam davat nake dalsi...
Hellborn Offline
#7 Vloženo : úterý 22. listopadu 2011 22:32:55 (UTC)

Registrován: 09.06.2011 (UTC)
Příspěvků: 166
Bydliště: Želechovice

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Já tam ale asi nemám motorky vůbec. Každy dveře zamykám ručně (a dost ztuha).
Předpokládám, že tam teda nebudou (pokud neodešly)
Passat B5 81kW, Frontera A 2,3TD, Suzuki TL1000S, Yamaha WR450F
Probe II 2,5 V6, EX ProbeI 2,2 (red inside)
sygy Offline
#8 Vloženo : úterý 22. listopadu 2011 23:24:49 (UTC)

Registrován: 22.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 380
Bydliště: Raspenava, Liberecký kraj

Poděkoval(a): 9x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Nemas na dverich ridice v tapecinu na ovladani zrcatek i tlacitko lock a unlock?
Hellborn Offline
#9 Vloženo : středa 23. listopadu 2011 0:05:04 (UTC)

Registrován: 09.06.2011 (UTC)
Příspěvků: 166
Bydliště: Želechovice

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Tlačítko tam je, ale nedělám si iluze, že to je originální tapec z tohoto auta :)
Zkusím se na to o víkendu podívat.
Passat B5 81kW, Frontera A 2,3TD, Suzuki TL1000S, Yamaha WR450F
Probe II 2,5 V6, EX ProbeI 2,2 (red inside)
cuir Offline
#10 Vloženo : čtvrtek 24. listopadu 2011 21:44:23 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
je to poradnej omrd dodelat to na nedojebane auto...pokud tam mas jeste rozjebanou elektroinstalaci tak preju hodne stesti.
Musis tesne pred odemcenim na dalku vyblokovat take alarm , resi se to pres dverni kontakt. Dostatecne spozdeni udela sprazeni dvou relatek zasebe..jednim vyblokus alarm, to bude prvni na ceste a hned druhym za nim ,ktere dostane seriove povel k sepnuti bude odemceni auta. Pokud vyblokovani alarmu prijde pozdeji nebo stejne jako odemceni auta spusti se houkacka a zacne to blikat.

Pokud by si chtel nejake detailnejsi info tak se muzu zkusit podivat do sklepa na nacrtky, ale v zasade sem vse resil napojenim dratu na kabelaz co je v prahu u ridice. Promeril sem si potrebne draty a na ty sem to napojil.
Mel sem rozhozene ridicovy dvere a napojil sem to primo na motorek centralu mam ten pocit, protoze kdyz bych to napojil na tlacitko lock/unlock tak tam byl nejakej problem s alarmem..aůe uz si uplne presne nevzpomenu.
No udelal bych to asi tak..dej elektroinstalaci do puvodniho stavu a pak teprve napojuj dalkovej central, protoze auto jako takove central ma (na klic) a pripojit dalku jde. Dodelaval sem i dojezd oken a odskok kufru na dalku. takze vsechno jde jen nekdy je to jebacka. Mam pripadne pristup ke svemu bejvalemu probecku ,takze bych mohl i presne zjistit co a jak presne zapojit ,ale nebylo by to hned. Probe je odeme asi 50km v jedne stodole s rozebranym motorem a ceka se na teplejsi dny kdy to jeste vic rozeberu a pak seskladam znova do kupy a bude to zase jezdit...jen ja uz nebudu ridic :)
Ford Probe 2,5 V6 24v
DannyW Offline
#11 Vloženo : pátek 25. listopadu 2011 0:41:41 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Ono taky záleží, jakou mas verzi - jestli tam mas sériový origo alarm(anti-theft) anebo ne. Já ho kupříkladu nemám,takže sem měl jenoM central klíčem. S brachou sme zamyk.a odemyk.signál vzali přímo z tlačítka na dveřích a napajeli to přímo na plosak. Ono signál pro motorky jde po jednom drátě, rozdíl je v tom,ze jeden z nich(teď nevím jestli zamknuti nebo odemknuti) jde přes odpor na plosaku. Navíc dá se pekne vytáhnot dverni konektor ve sloupku a můžeš krasne protahnout drát k tlacitkum i přes ten husi krk, takže nehrozí, ze by se ve dveřích někde plantal visící drát. ...

To cuir: Jinak ty dojezdy na okna - na kazde okno musí byt zvlášť jednotka? Jake si tam dával ty? Dalo by se to udělat 2x okna a sibr?

A nahodou nezapojovali ste někdo dálkový start?
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
cuir Offline
#12 Vloženo : neděle 27. listopadu 2011 20:52:34 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Původně odesláno: DannyW Jdi na citovaný příspěvek
Ono taky záleží, jakou mas verzi - jestli tam mas sériový origo alarm(anti-theft) anebo ne. Já ho kupříkladu nemám,takže sem měl jenoM central klíčem. S brachou sme zamyk.a odemyk.signál vzali přímo z tlačítka na dveřích a napajeli to přímo na plosak. Ono signál pro motorky jde po jednom drátě, rozdíl je v tom,ze jeden z nich(teď nevím jestli zamknuti nebo odemknuti) jde přes odpor na plosaku. Navíc dá se pekne vytáhnot dverni konektor ve sloupku a můžeš krasne protahnout drát k tlacitkum i přes ten husi krk, takže nehrozí, ze by se ve dveřích někde plantal visící drát. ...

To cuir: Jinak ty dojezdy na okna - na kazde okno musí byt zvlášť jednotka? Jake si tam dával ty? Dalo by se to udělat 2x okna a sibr?

A nahodou nezapojovali ste někdo dálkový start?


dojezdy oken sem resil primo na plosnaku pro ovladani oken a muj central umel 30s. impulz, kterej se da pouzit prave na dojezd oken nebo funkci comming home a podobne...na sibr to jde samozrejme napojit take je to jen otazka roztahani dratu po aute. Takze ja vsechno resil pomoci jednotky dalkoveho centralu :)
dalkovej start je spise na machorvani a pro zlost...uvazoval sem o tom ,vím aji jak to udelat ,ale problem je s hlidanim neutralu...aby si nestartoval kdyz tam mas kvalt ;)
pokud chces to schema na dojezd oken nekde aji vyhrabu. mozna ho najdes u me v topicu, je tam amyslim aji video.
Ford Probe 2,5 V6 24v
DannyW Offline
#13 Vloženo : pondělí 12. prosince 2011 16:14:38 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
No to by bylo dobré ty dojezdy by se mi hodili hlavně v létě když jezím dokořán a nemusel bych se zdržovat se zavíráním:-)

No s tím dálkovým startem - já tám mám hlídání ručky. Vždy když parkuju tak tam mám rychlost bez ručky. Takže když bych to chtěl rezervovat a náhodou nechal kvalt ale neměl ručku nemělo by to startnout. To bych musel cvaknout ten drátek jakoby pro autmat.převodovku - tam by to prý mělo startovat i bez rezervace.

Ale mám problém s tím, že mě to nechce vůbec rezervovat. Podle návodu mám při nastartovaném motoru stát na brzdě, zatáhnout ručku, vytáhnout klíčky a motor má stále běžet. Jenže mě hned zhasne. Tzn. buď mám blbě to hlídání ručky anebo snímání motoru v běhu.

Jakou úroveň el.šumu má probe, nízkou nebo vysokou?
Podle návodu sem zkoušel dát to hlídání ručky přímo na drát co vede od spínače ručky, pak i od žárovky, ale bez úspěchu. A ten drát pro snímání běhu motoru se zkoušel dát na konektory vzadu na budíkách do pinu kde jde signál z baterky nebo mazání. Ale furt nic. Nějak to bude muset jít, jen přijít na to jak.

Teď jak ráno mrzne by bylo fajn nastupovat do vyhřátého autaBigGrin


P.S a nebýt toho debilního escort čehosi tak bych na tenhle příspěvek zapoměl LOL
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
white power Offline
#14 Vloženo : pondělí 12. prosince 2011 19:12:48 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Tomu debilovi jsem všechny ty sračky smazal, zablokoval mu přístup na 10 let a u týhle zprávy jsem mu upravil podpis, anglicky sice moc neumím ale pár slovíček jsem pochytil LOL LOL LOL
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Jirka T Offline
#15 Vloženo : úterý 13. prosince 2011 16:02:01 (UTC)

Registrován: 08.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 355
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 8 time(s) in 6 post(s)
Jsem ani nevěděl, že se P2 dělalo bez centrálu. Myslel jsem že je to standard.
Jirka T
Hellborn Offline
#16 Vloženo : čtvrtek 15. prosince 2011 22:48:59 (UTC)

Registrován: 09.06.2011 (UTC)
Příspěvků: 166
Bydliště: Želechovice

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Nevíte někdo jakej odpor je na to zamykání?
Zamyká se plusem nebo mínusem?
Passat B5 81kW, Frontera A 2,3TD, Suzuki TL1000S, Yamaha WR450F
Probe II 2,5 V6, EX ProbeI 2,2 (red inside)
Tomio007 Offline
#17 Vloženo : úterý 27. března 2012 13:49:42 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 449
Bydliště: Opava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Kluci mohl by tady někdo dát fotky a popis dodatečného zapojení DO? Nebo někdo z MS kdo by dokázal napojit DO? Díky
Ford PROBE 2.5 V6-modrásek
Tomio007 vs Probe 1:0 :D
lishaack Offline
#18 Vloženo : pátek 5. července 2013 13:58:06 (UTC)

Registrován: 30.04.2013 (UTC)
Příspěvků: 241
Bydliště: Otěvěk

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 9 time(s) in 8 post(s)
Ahoj kluci, rád bych do svého Probátka dal dálkový centrál - nějaký obyč, nestojím o otvírání kufru ani o dojezdy, postačí mi prachsprostý dálkový ovládání.
Motorky tam mám, resp. továrně tam jsou, zamykám tedy klíčem. Ale u řidiče už to jde pěkně ztuha a navíc mě nebaví zamykat klíčem, dálkovým je to prostě víc "ono" :)) Tak se chci zeptat, zda někdo má schéma, nebo zda by mi poradil, jako debilovi, jak to udělat. Předpokládejme, že si v pondělí koupím set dálkový + řídící jednotku k němu. Co dál? Kam to zapojit? Do řidičových dveří i s tou jednoutkou ? Fakt v tomhle moc zběhlý nejsem.. Dík za každů radu!
Probe GT 2.5 V6
- Fialka 96, Batmobil 93, Chladič 93, Turek 97
Probe GT 2.2 turbo
- Deadpool 89

lishaack Offline
#19 Vloženo : sobota 3. srpna 2013 13:22:55 (UTC)

Registrován: 30.04.2013 (UTC)
Příspěvků: 241
Bydliště: Otěvěk

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 9 time(s) in 8 post(s)
Cuir: NEnašel bys nějaký ten plánek?
Nebo netušíte někdo, jak tam dodělat DO k centrálu? Už mám doma DO ale tak nějak netuším jak to zapojit... Kdyby to někdo svedl a věděl jak na to... :-))
Probe GT 2.5 V6
- Fialka 96, Batmobil 93, Chladič 93, Turek 97
Probe GT 2.2 turbo
- Deadpool 89

jdlesk1 Offline
#20 Vloženo : pondělí 5. srpna 2013 10:23:35 (UTC)

Registrován: 11.10.2011 (UTC)
Příspěvků: 139
Bydliště: Most

Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Přidám se k této diskuzi... věděl bych jak to udělat obě tlačítka Lock Unlock na obou stranách funkční jenže pokud otevřu auto klíčkem druhá strana se mi neotevře... čím to může být ??? nemá s tím někdo zkušenost? děkuji
Ford Probe 93 2.5l V6 24v by Sony,Vrabi,Tom,Juři a Já.
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.