když dáš pumpu tak to stačit nebude, protože regulátor tlaku ti ten benzín navíc vrátí hned zpátky do nádrže, musíš dát alespoň regulátor, ale tím o moc bohatost směsi nezvíšíš, nejlepší je sehnat jiný vstřikovače s větším průtokem, origo maj 330 cc/min a podle mě by to chtělo min. 440 cc/min ale záleží jakej plánuješ tlak turba do 16 PSI by to serivý měli ustát, ale pak nechápu proč měnit turbo za větší když to seriový to dá taky a s velkým turbem si posuneš krouťák a výkon do větších otáček a budeš mít mrtvej spodek.
A ta plánovaná úprava převodovky je podle mě nesmysl, protože jednička je už tak dost krátká a posouvat pětku by znamenalo mít dlouhou mezeru mezi 4-5 při který ti hodně klesnou ot. a bude dlouho trvat než motor začne zase táhnout. Podle mě by bylo lepší vyměnit stálej převod kterej je 4,1 za rychleší z 3,0 kterej je 3,85 nebo za převod z automatu kterej má 3,7 tím auto dosáhne větší max. rychlosti a na sprintech nebudeš muset na 400m řadit až do čtyřky což taky ušetří trošku času.
CO se týče spojky tak stage 1 se označuje spojka srovnatelná s originálem, na 450 HP by to musela bejt 100% keramika.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure