logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
9 Stránky123>»
Nove turbo
Matoprobe Offline
#1 Vloženo : pátek 12. srpna 2011 12:06:20 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Caute probaci. som sa rozhodol upravit moje probe. kovane piesty zvody + duplex uz je ostra vacka sa poslal na zbrusenie. len predomnou stoji dilema. Motor prave generalkujem ale turbo som znicil tkaze som sa rozhodol kuit nove. viete poradit ci sa tam da narvat toto turbo??


http://cgi.ebay.com/ebay...cessories#ht_5107wt_939



ma inak otvory nez moje povodne nevadi to?...


dakujem za radu
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#2 Vloženo : pátek 12. srpna 2011 12:16:50 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
o tomhle turbu přemejšlím už dlouho (ale nejsem si jistej jeho kvalitou), vejít by se tam mělo na cardomain.com to tam pár lidí v probe má, až to budeš dělat tak nezapomeň na další věci jako jsou větší vstřikovače, palivová pumpa, spojka a kovový těsnění pod hlavu (před jeho instalací nezapomeň zbrousit hlavu i blok motoru)

Vývod stlačenýho vzduchu se nechá natočit kam potřebuješ, ale tohle turbo nemá na chlazení vodní okruh oproti origo IHI turbu co je v probe z víroby, chladí se jen olejem.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#3 Vloženo : pátek 12. srpna 2011 17:25:05 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
proc mam zbrusovat hlavu a blok motora??... to ze sa nechlady vodou neni az taky problem ved olej ho dostatocne uchladi a tie hadicky nejak zaslepim aby to vodu nehnalo cez to. alebo da sa niekde odpojit hlavny privod vody do turbovej sustavy??
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
Matoprobe Offline
#4 Vloženo : pátek 12. srpna 2011 17:29:11 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
a dalsia vec na Ebay som nenasiel ziadne turbo co yb malo chladenei a pasovalo na probe 89 :-( predsa len lepsie zapojit vsetko co sa da ale ak ne tak bohuzial.... inac v starom turbe po rozobraty boly ulomky ako keby piestu ako sa tam mohly dostat??? ved motor bezal v pohode
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#5 Vloženo : neděle 14. srpna 2011 14:56:30 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Pokud budeš dávat kovový těsnění pod hlavu tak zbroušení bloku a hlavy je nutnost, protože to těsnění je vyskládaný z několika plechů a oproti normálnímu těsnění se nedokáže zmáčknout tak aby vyrovnalo nějaký i sebemenší nerovnosti.

Přívod vody do turba je vedenej hadicí z trubky do který je zezadu napojená hadice z vývodu topení, pokud to chceš zaslepit tak stačí sehnat tuhle trubku z 2.2 non turbo a duhej vývod je ze čtvrtýho válce na bloku motoru ten budeš muset z bloku vyšroubovat a nahradit ho nějakou ucpávkou (šroubem)
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#6 Vloženo : pondělí 15. srpna 2011 1:20:10 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
ja som s abal ze hovoris o znizovany hlavy aby to boo rovnake z tym kovovim tesnenim. mame tu chlapikou od jendej racing firmy tak nam z tym pomahaju lebo ten motor vyzeral ako keby nanom testovaly co dokaze 2.2 turbo probe :-) pri GO staci len pod hlavu kovove tesnenie zbitok moze byt origo nie?? a dalsia vec mam kovane piesty i ojnicu ale neviem ci to vydrzi klukovka mal by som aj tu zohnat kovanu?? co sa stane ak dam prec A/C kompresor a zozenem nekde kratsi remen nehc mi to tam nezavadza aj tka klimu nepouzivam apotrebujem priestor pre ine veci. nepoznas nekoho kdo uz odstrojoval klimu z auta ?


dik
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#7 Vloženo : pondělí 15. srpna 2011 7:24:05 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Klima kompresor vyhodit můžeš, ale musiš místo něj dát napínák se řemenem z verze co klimu neměla jinak ten řemen ničím nenapneš.
Když budeš dávat kovový těsnění tak by se měli použít i pevnostní šrouby protože se dotahuje na větší moment než origo.
Klikovku můžeš asi nechat origo, pokud neplánuješ nějakej přehnanej výkon nad 300HP.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#8 Vloženo : pondělí 15. srpna 2011 14:55:40 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
no neviem aky vykon z toho dostnaem. mam nove turbo netusim parametre ale je to tu visie zmienovane. Kovane piesty+ojnice,lestene zvodi,ostra vacka, zvody robene na zakazku z Duplex vzadu tusim su az 0,75.programovatelna ECU. filter , zbitok zhanam ako este navysit vykon. ale tak 300 HP by nebolo spatne keby dosiahnem kedze to auto chcem mat na ine ucely ako jazda po normalnej ceste do prace :-) a co sa tyka klimi tak tu sme vyhodili a skusime tam dat Druhy alternator a dat dalsiu bateriu aby to utiahlo Audi 2500 W co sa tam montuje
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#9 Vloženo : pondělí 15. srpna 2011 16:49:03 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Píšeš o turbu, kovaných ojnicích programovatelný ecu, ale nikde nepíšeš o vstřikovačích, palivový pumpě atd. bez toho sice do motoru dostaneš hromadu vzduchu, ale pořád ti tam bude chybět odpovídající množství benzínu a s chudou směsí jsou všechny úpravy jen vyhozený peníze. Ještě taky budeš potřebovat lepší spojku protože sériová sotva zvládá sériovej výkon a po pár sprintech začne prokluzovat.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#10 Vloženo : pondělí 15. srpna 2011 20:49:47 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
tak to me nenapadlo. sakra bude stacit jen pumpa nejaka silenjsia alebo aj nieco viac potzrebuijem?? spojku mam doma SACH stage 1 a je naneuj napisane ze zvladne 450HP ale aspon ju otestujem. aj prevodovku chcem dat spravit Owerdrive 1 kratky 2,3,4 normal a 5 Dlhy.
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#11 Vloženo : úterý 16. srpna 2011 6:28:12 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
když dáš pumpu tak to stačit nebude, protože regulátor tlaku ti ten benzín navíc vrátí hned zpátky do nádrže, musíš dát alespoň regulátor, ale tím o moc bohatost směsi nezvíšíš, nejlepší je sehnat jiný vstřikovače s větším průtokem, origo maj 330 cc/min a podle mě by to chtělo min. 440 cc/min ale záleží jakej plánuješ tlak turba do 16 PSI by to serivý měli ustát, ale pak nechápu proč měnit turbo za větší když to seriový to dá taky a s velkým turbem si posuneš krouťák a výkon do větších otáček a budeš mít mrtvej spodek.
A ta plánovaná úprava převodovky je podle mě nesmysl, protože jednička je už tak dost krátká a posouvat pětku by znamenalo mít dlouhou mezeru mezi 4-5 při který ti hodně klesnou ot. a bude dlouho trvat než motor začne zase táhnout. Podle mě by bylo lepší vyměnit stálej převod kterej je 4,1 za rychleší z 3,0 kterej je 3,85 nebo za převod z automatu kterej má 3,7 tím auto dosáhne větší max. rychlosti a na sprintech nebudeš muset na 400m řadit až do čtyřky což taky ušetří trošku času.

CO se týče spojky tak stage 1 se označuje spojka srovnatelná s originálem, na 450 HP by to musela bejt 100% keramika.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#12 Vloženo : středa 17. srpna 2011 13:39:09 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Vstrikovace som nikde nezohnal takze snad to utiahnu seriove. turbo nechcem davat na viac ako 16 PSi ale seriove som nikde nezohnal. prevodovku mi poradil kamarat ale ekd vravis zbitocne tak sa nato vykaslem a ta spojka je zevraj do 450 HP takez netusim ci je keramika alebo co to je zac.planujem dat namiesto klimoveho kompresora dalsi alternator a dalsie baterie pasne to na dlzku remena?? alebo budem muset neco prerabat??.... si automechnik?? keby ty zaplatim nedokazal by si pozhanat niektore veci co by som tam aml dat a nemam?? bojim sa ze kupim neco co mi tma nepasne a budme to mat zbytocne doma.hlavne keby dokazes zohnat seriove turbo tak by som ty dal proviziu :-) uz si z tym neviem rady auto stoji v garaxi a nic sa nanom nerobi lebo niesu suciastky akurat tak ma zene klampiar co ide robit bodykit nato a potrebuje to mat do konca mesiaca v dielny :-(
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#13 Vloženo : středa 17. srpna 2011 14:49:17 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Keramická spojka vypadá takhle
Pokud chceš dávat místo klimy další altík tak na něm budeš muset předělat řemenici protože altík má jinak širokej řemen než klima taky budeš muset vymyslet nějakej držák, protože do toho po klimakompresoru altík nezaděláš. Řemenice z kompresoru taky použít nepůjde protože ta má el. magnetickou spojku a o dost větší průměr, takže i kdyby se ti povedlo jí dát na altík tak se bude točit pomalu.
Mechanik nejsem a i kdyby tak na probe se moc performance dílů nedělá takže musíš všechno upravovat a přizpůsobovat. Origo vstřikovače jsou Denzo který se používaj i v jinejch značkách takže musíš pokoumat který auta maj tvarově stejný vstřikovače.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#14 Vloženo : středa 17. srpna 2011 17:38:22 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Takze je to keramika, no to sa uz nejak vyriesi ten druhy altik mozno tma nedam nic proste tam bude viac placu... skusim trochu googlit snad nejake najdem a ak nie tak budme dufat v seriove ze to zvladnu.... nejsi mechanik ale o probecku vies toho viac ako mechanik vies co kde je aj co treba na performence... ja som v pohode nasiel kovane piesty ojnicu aj spojku aj turbo na nete ale to su asi tie najlahsie veci bez ktorych to auto pojd erovnako pokym tam nedam malickosty co to vsetko rozbehnu v jeden retazec... nepoznas nekoho kdo ma nejake turbo nazvis?? kupil by som ho a tebe dal proviziu za radu :-)
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#15 Vloženo : čtvrtek 18. srpna 2011 5:48:19 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
na turbo se zkus zeptat buď člena s nickem no_namE303 ten by měl mít dvě, ale nevím v jakým stavu a nebo člena s nickem Kuba_GT jestli nějaký nemá, Kuba má spoustu dílů a umí taky poradit, akorád sem na fórum skoro nechodí, tak zkus e-mail nebo facebook
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#16 Vloženo : čtvrtek 18. srpna 2011 14:01:28 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Diki moc napisal som im uz snad budu mat nejake.ty nemas nahodou nejake diely na P1? kupil by som cokolvek co mas :-) nejde mi servo tak asi odislo cerpadlo servo alebo neni kapalina.
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
1 user thanked Matoprobe for this useful post.
no_namE303 Offline
#17 Vloženo : čtvrtek 18. srpna 2011 16:46:02 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Zdravím nějaký ty díly bych měl a dokonce ti je můžu poslat i na Slovensko jinak co se týče turba tak bych nějaké měl stav budu vědět až si auto vyzvednu mám ho u jednoho srdcaře tak to snad dá dohromady a hlavně měl za ůkol zkontrolovat turbíny :) nebo dobrá alternativa je toto pokud zháníš turbo origo. http://www.cheapturbo.or...2-gt-ecp-2-2-12v-i1032/

mám ještě kontakt na jednu firmu co má takhle zrepasované turbo ale tahle je asi o 500 levnější a za staré ti daj 1000
kč možná víc jednám s nima. Po tom ostatním co zháníš se mrknu myslím to servo ale bojím se že to nemám :(
Ex Ford Probe GT Turbo :(
Rostakd Offline
#18 Vloženo : čtvrtek 18. srpna 2011 17:42:43 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Původně odesláno: Matoprobe Jdi na citovaný příspěvek
Diki moc napisal som im uz snad budu mat nejake.ty nemas nahodou nejake diely na P1? kupil by som cokolvek co mas :-) nejde mi servo tak asi odislo cerpadlo servo alebo neni kapalina.


Ahoj mam cele dve P1 GT 2.2 turbo na dily pisni co potrebujes a urcite se domluvime :)
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
Matoprobe Offline
#19 Vloženo : čtvrtek 18. srpna 2011 18:32:14 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
JA by som chcel turbo ale neviem sa rozhodnut lebo podla mna bude lepsie jak repas kupit z Ebay nejake 250 HP za 400 eur alebo za 500 kupit repas. no neviem to Ebay je lacne ale tak netusim ako to dlho vydrzi. preto chcme nejake poouzite za rozumnu cenu vzhladom nato ze to nemusi vydrzat ani mesiac. ak mate urcite sa dohodneme
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
Rostakd Offline
#20 Vloženo : čtvrtek 18. srpna 2011 18:44:24 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Jak rikam mam dve auta na ND kdyz neco budes potrebovat dej vedet. Jsou oboje v plne vybave
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (14)
9 Stránky123>»
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.