dop...e kdo mluvil o šoferove straně já jsem psal přesně tohle: "S těma světlama co ti zůstávaj otevřený bych řek že b udeš mít špatný relátko, který zůstává přilepený a rozpojuje jak se mu zlíbí. Relátko by mělo bejt vpravo vedle chladiče (strana spolujezdce). " pravá strana se rozumí ve směru jízdy ale i protože mě napadlo že se každej postaví před otevřenou haubnu a pak hledá špatně tak jsem ještě dopsal strana spolujezdce, jinak ty relátka by tam měly bejt tři a je to jedno z prvních dvou blíž k chladiči, alespoň podle schématu elektriky co mám. Z relátek sundej vrchní krytku a očisti spínací kontakty.
Chyba 15 je EGO sensor (lambdasonda), v každým případě by nebylo od věci nejdřív vyresetovat jednotku a pak se projet aby se načetli aktuální chyby, občas se může stát že se uloží chyba která se vyskytla jen náhodně, správnej postup na reset je odpojit mínus na baterce a na 10 sekund sešlápnout brzdovej pedál.
Vejfukový potrubí nekupuj, ještě jsem neviděl že by bylo prasklí a i kdyby tak jde docela dobře svářet CO2, radši si kup těsnění mezi hlavu a svoudy a mezi turbo a svody (hlavně nikde před turbem nepoužívej pastu na vejfuky, ta po dotažení vyteče přez okraj a po zahřátí ztvrdne jako kámen a když se takovej kousek odlomí a proletí turbem tak zcela určitě rozláme v turbu lopatky) a taky se pořádně podívej jestli ti neteče olej pod ventilovím víkem na vejfuk, to by vysvětlovalo ten dým. Taky nechápu proč si kupoval rozvody v GB když se daj vpohodě sehnat i v autokelly nebo v mazdě a myslím že i levnějc než za 290 éček
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure