takze auto dneska delalo opet Zagorku. Zase nechtelo nastartovat s tim ,ze jako nejde benzin a ze se netoci palivova pumpa. Samozrejme se to stalo na druhem konci brna nez mam garaz, takze parada.
Po delsim premysleni sem zvolil postup opravy. Nejprve sem zkusil pres diag. zasuvku tocit pumpou...no ani hovno. odpojoval sem benzinove hadice ,jestli treba neni nejakej tlak nebo jestli neni sekle FMU...to take nebylo ono. Pak sem si rikal..je to v pici asi je ta nova pumpa fakt spatna. zkousel sem bouchat do nazdze kladivem jestli to neni sekly a ze by se to mohlo uvolnit. tim to take nebylo. rozebral sem rele ,ktere spina palivovou pumpu a ocistil kontakt. tim to take nebylo. Pak zbejvaly jen dve veci. bud narazove cidlo v kufru a nebo palivova pumpa.
jelikoz ke konetkrou od palivove pumpy je dosti nemoznej a z heveru to neni vo moc lepsi tak sem se rozhodl ikdyz nerad, ze vytrhnu svoji podlahu s basakem z kufru. mel sem to krasne vytlumene , podfouknute montazni penou a utesnene silikonem a cele prisroubovane. takze sem tohle vsechno znehodnotil abych se dostal k narazovemu cidlu ,ktere je ve stejne kapse jako nadrzka na zadni ostrikovac skla.
Mile cidlo sem podrazdil a najednou to jelo. Pak sem si s nim jeste chvili hral a pak to zase nejelo. rikam kurva drat co je...zaple je tak to teda nechapu. Takze sem ho odpojil a ejhle...naprosto naferovku utavenej konektor. Takze sem rozebral ono narazove cidlo do ktereho vedly pro me naprosto nepochopitelne tri draty. zjistil sem princip fungovani narazoveho cidla a propojil dva ze tri dratu a najendou vse funguje jak ma. Takze doporucuju to zkontrolovat, pokud planujete davat pevnou podlahu jako ja tak to cidlo rovnou vyhodte, protoze uz podle fotek usoudite sami ,ze tohle mohl vymyslet jen curak. to staci najet na nejakej festovnejsi vymol a proste se to vypne a ste v pici.
fotky sou lepsi nez tisic slov. nehlede na to ,ze kokoti vod forda to spatne spocitali a nechapu jak kurva muzou udelat tu vec ,ze se stane to ,ze se konektor vypali. -to mi vazne hlava nebere zakladni el.zakony jim asi nic nerikaji, kdyz je to takto poddimenzovane.
vypaleny konektor
narazove cidlo v poloze "funkcni auto"
narazove cidlo v poloze !nefunkcni auto"
ta kulicka je drzena tim magnetem . v pripade silnejsiho otresu se kulicka uvolni z magnetu a jebne do toho plechu a ten se prolomi smerem nahoru a dojde k sepnuti dvou pinu a soucasne rozepnuti dvou pinu. Logika tohoto systemu mi unika, proc to delat jednoduse kdyz to jde slozite. Kazdopadne timhle si FOrd ziskal renome fordem tam a vlakem zpatky, protoze kdyz zniceho nic prestane ford jet tak je to vzdy tahle picovina. Nejlepsi na tom je ze mnozi automechanici jak sem se osobne presvedcil ani netusi ,ze nejake narazove cidlo vubec existuje. Kdyz sem mel auto v servisu po nehode tak mi mechanici vymlatili na startech baterku, pak ji nechali dva mesice vybitou a ona se jaksi odporoucela. Volali mi jestli tam nahodou nemam nejaky tajny vypinac, ze jim auto nejde nastartovat. Tak sem tam dojel, ukazal jim narazove cidlo a bylo. kdyz by se nejprve zeptali tak mi nemuseli znicit baterku. Samozrejme chybu nepriznali a nezbylo mi nic jineho nez zaplatit novou, protoze ta baterka se znicila prece pri autonehode , nikoli tim ,ze ji vymlatili do mrtva tak ze uz nesel ani zamcit central a pak ji nechali vybitou stat ladem skladem bez zajmu a snahy o nabiti.
Doporucju tuhle picovinu vyhodit. Ze to delalo problemy u P1 vim ,ale ze s tim bude problem aji u P2 sem necekal ,protoze sem o tom nikde moc necetl. Osobne sem nemel problem se samotnym spinacem ,ten asi jen tak samovolne vyskakovat nebude ,ale ten spalenej konektor je myslim si asi horsi vizitka fordu a je uplne jedno ,ze je to stare auto. tohle proste pekne ing.vefordu posrali.
Ford Probe 2,5 V6 24v