logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky<12
Občas nestartuje (točí ale nechytne)
jubileus Offline
#21 Vloženo : pátek 13. května 2011 18:25:20 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Tak jsem nakoupil vše co šlo a vyměnil--filtr paliva,svíčky BOSCH,kabely -jakýsi TESLA ale je na nich made in USA ale konce do víka rozdělovače by byly asi lepší rovné a ne tyto fajky -ale nějak to tam dostat jde.
Když jsem odmontoval filtr a profouknul to hubou tak z toho cosi vychrstlo ale jako benzin to nevypadalo.Pak to uschlo vedle auta a zůstaly tam ošklivý šedý fleky.A taky to šlo profouknout dost těžko.Takže asi měnit.
Rozdělovač jsem nakonec nevymontoval ven protože jsem to chtěl zkoušet jedno po druhým abych případně,kdyby to už nejelo se mohl odpíchnout kde je chyba.Jak jsem to dnes obnovil a nastartoval -tak to vydrželo na volnoběh a několikeré nastartování a běželo to spolehlivě.Ještě mám objednaný víčko a palec rozdělovače ,protože to na poprvé popletli.

Když jsem čuměl zboku na ten odkrytý rozdělovač a hledal tam podobnost mezi tím modulem-co jsem našel u MAZDA na F2 2,2 12V --- tak jsem to tam nepoznal.
Je tam jakýsi kovový štíhlý čtyřzub a pod tím je něco co to připomíná .

Neměl jsem to u sebe vytištěný tak jsem to nemohl porovnat nějak přesněji.Ale třeba je to záměný.Nějaká věc co z toho otáčivýho pohybu udělá šmrncy pro cívku a asi ještě to jde asi přes řídící jednotku tam musí být.A to bude to gró dobrýho a nebo špatnýho rozdělovače.Takže dneska DOBRY ale závadu jsem neobjevil.Zkusím to zítra po okolí prohnat-tak uvidím.Ale možná ten palivofiltr byl v háji.Ale zase na druhou stranu mi to nesedí s tím,že minule to chvíli jelo a otáčkoměr nula. A pak to zdechlo.Pak jsem promačkal všechny konektory na který jsem v motorovým prostoru dosáhl a zase to jelo i s otáčkoměrem normálně.Někdo tady o tom taky psal,že mu to taky jelo a otáčkoměr ukazoval nulu.Ale z druhé strany je logické,že snímání otáček a impulzy pro zapalování jsou hodně podobná závada,než aby se zrovna , když auto nechce jet zrovna přerušil drát k otáčkoměru.Ty závady budou asi blízce provázány.
Možná tím pomačkáním drátů se něco zase spojilo a teď to zrovna zase jede.

Ale dnes to vše vypadalo ,že to chce jet.Protože jsem na závadu přímo nepřišel,tak se mi hodí každý další náhradní díl--třeba rozdělovač a co dál to se uvidí--než mě to zlomí--a koupím CORVETTE 78--která zrovna jede.
jubileus Offline
#22 Vloženo : sobota 14. května 2011 12:23:45 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
A dnes další poznatek.
Vše co bylo do těď vyměněno ,tak to tím nebylo.
Ještě zbývá zapalovací cívka a rozdělovač.

Takže jak to nahradím tak bude další pokračování.
Nastartoval jsem to před barákem na volnoběh asi na 10 minut.
Dnes to udělalo toto:několikrát během volnoběhu přestal ukazovat otáčkoměr a pak se zase chytl ale motor jel normálně dál.Nebo když přestal ukazovat tak po znovunastartování to normálně chytlo i s otáčkoměrem a pak zase občas přestal ukazovat.A pak to asi po 3 minutách scíplo a ani na potřetí to už nechytlo.Takže závada je asi stále neopravená.Zapalovací cívka vypadá stará origo tak ji zkusím nahradit ale můj tajný tip je už teď nějaký ten zapalovací modul nebo co to vlastně je v tom rozdělovači.Až budu mít nějakej další rozdělovač tak to zkusím rozdělat.Souvislost otáčkoměr --zapalování se zdá blízko.

Jinak už nevím ,co by na to mohlo mít vliv.

Ještě domáčknu konektory řídící jednotky a dál už mě nic nenapadá.
Nebo jestli ty impulzy pro VN cívku jdou ještě přes řídící jednotku?
Z blokových shémat co mám to není vůbec jasný protože je to nakreslený jaksi moc zjednodušeně.
A pak už mějaký mochr z MAZDY co má všechny díly.
Ještě mi včera říkal známý , že mu podobnou závadu opravovali na zánovním HYUNDAY a chtěli kvůli tomu vyměnit rozvodnou skříňku elektroinstalace za 54 tis. Kč.

Pak náhodou objevili upadený kostřící drát kdesi za plastem v podběhu ,který chvílema vedl a chvílema ne.Toto je trochu silný kafe.Doufám,že se to rozjede i za míň.
V žalu a smutku ČERNÝ LX z Brna ---dík za rady--
jubileus Offline
#23 Vloženo : sobota 14. května 2011 16:48:08 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Tak po 6 hodinách to taky nechytlo.Přeměřil jsem odpory vinutí zap. cívky a jsou podezřele malé.K tomu to vlhký počasí?Cívku taky vyměním.
A pak,že se tady nic neděje.
white power Offline
#24 Vloženo : neděle 15. května 2011 14:39:21 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Dneska jsem se cestou z chalupy stavil pro rozdělovač, pokud máš ještě o něj zájem tak mi pošli e-mailem adresu kam ti ho mám poslat
GT2.2@seznam.cz
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
jubileus Offline
#25 Vloženo : středa 18. května 2011 19:31:51 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Dík za zozdělovač--za poštovný a tak jsem dlužník.

Na dalších kšeftech to srovnáme.
Ono to zatím asi fakt bylo tím rozdělovačem,protože to teď po vyměnění jede --sice na volnoběh ale pořád spolehlivě.Asi 15 minut v tahu po výměně.Ještě to půjdu nastartovat a nechám to prohřát ale vypadá to k světu.
Ještě jsem si všiml--když jsem zatočil tím tvým,tak to ty čtyři polohy jakoby magneticky cvakalo víc silou,než ten můj rozdělovač,co šel chvíli ,než se trochu po 5 min. zahřál a pak teď už vždycky scípnul ----jen velmi lehce a ty polohy rozeznával jen lehce.---ale to je jen mechanický postřeh.--možná to na funkci nemá vliv--možná jo ---ale je divný , že by Hallovo čidlo vytvářelo magnetismus---protože ten slabší -můj jel jenom chvíli do zahřátí -malé teploty.

Ještě si uvědomuji v této souvislosti,že to moje auto jezdí jen asi 4 km sem a tam z města do vesnice a zpátky.

A teď jezdíme za děckama asi 20km okolo GLOBUSU okolo Brna a tam musíš přidat nebo tě to tam semele.
Takže jsem to párkrát prohnal a stalo se ,že to chcíplo ---asi na modulu zapalování.

Vím,,že je toho v rozdělovači víc--už mám jeden F2 2,2i 12V venku ,---mám objednaný modul zapalování---je to asi ono ,co jsem tady psal --ale je to tam nějak moooc uvězněný a chtěl jsem se tady zeptat--jestli někdo tento modul nepředělával ---za koupený nový. Jak na to??
Abych to moc nevratně neposral.Protože ze stany motoru je štift a z té druhé strany na tom kole se štíhlými zuby taky---takže ,když by jste byli někdo hodní kdo jste to měnili--a poradili ,jak na to -Z KTERE STRANY ZACIT---TAK OBROVSKÉ DIKY protože oni ty moduly doprodávají,někde se dá sehnat za 1000,--ale někde za 2000,ale o to nejde.Jde o to až to nepůjde sehnat tak sebelepší zachovalý auto bude mrtvý.Mě to vypadá dobře a rozhodně to nechci nechat náhodě. I na cestách .Chci náhradní rozdělovač---proto musím teď vyměnit ten modul--abych ho měl do foroty.Abych mohl jet dál od baráku. VELKÉ DIKY WHITEPOWEROVI -ten rozdělovač je zatím dobrý--otestuji ho časem více--pomohlo by mi --info ,že mu to jezdilo a ne ,že to třeba nebylo měněný kvůli poruše ale zatím jede a OBROVSKE DIKY stopa je TADY. Mám vás rád a dobře ,že to tu ještě jede. Ahoj slunce zase vyšlo. mooc mě to auto trápilo
white power Offline
#26 Vloženo : středa 18. května 2011 19:48:14 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Jsem rád že to pomohlo, tenhle rozdělovač mi tady zbyl z motoru, kterej byl z bouranýho auta a já ho kupoval kvůli hlavě a pístům, někde jsem měl ještě jeden ale ten jsem nenašel. Jinak tyhle rozdělavače nějak extra neumíraj, za ty roky seš tady asi druhej kterýmu odešel, není to jako u 2,5 V6 kde to dřív nebo později potká každýho.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
jubileus Offline
#27 Vloženo : středa 18. května 2011 20:01:39 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Když do toho vyndanýho rozdělovače tak čumím--a to jsem slaboproudař elektronik a půl života opravuji televizní vysílače ,tak si stejně myslím,že je toho v tom rozdělovači víc,než aby to šlo jednoduše --tedy ten zapalovací modul vyměnit hned na fleku.Protože je tam toho napřed potřeba dost --vyblabat.Mimo jiné--jakási cívka,která u toho mýho rozdělovače má jaksi zakápnutý kontakty---ale přece---OTAZKA ZNI---jestli ten modul už někdo nahradil, nebo se mění jen celé rozdělovače z vrakáčů. Díky moc--pomohlo by mi to. Sice jsem šikovný-jak říkají jiní,ale je zbytečný se pouštět do žádných velkých ,neprobádaných,drahých a nejistých akcí.Mám to sice objednaný--ale aby to na něco někdy bylo.Jo a ta krabička je jakýsi kondenzátor a na tom tvým taky je.Pro WHITEPOWER

Ta auta jsou pořád fára--každý se za tím otočí--tak nás to drží je alespoň opravovat. Teď už mě to taky lítá..

Když to zrovna jelo a tůroval jsem to z nevědomosti--tak , až otáčkoměr rafika šla úplně na konec.-a nic se nestalo---nádherý silný hlásek.

To bych nikdy v pohodě neudělal.Ale to auto řve tak ,až vidím většinu sousedú sídliště za okny. Prostě je to mazel bez posledního tlumiče a místo toho velká díra. Takže--chce se bavit.

Ale já už těch keců dnes nechám a jdu opět zahřívat.Tak ahoj.
white power Offline
#28 Vloženo : středa 18. května 2011 20:09:19 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Rozdělovač na 2.2GT je o dost jednoduší, není v něm ten zapalovací modul, ani žádná cívka a ani ten podtlakovej blbinec co mění předstih, u Gt jsou v rozdělovači jenom 3 haláky a nic víc.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
jubileus Offline
#29 Vloženo : středa 18. května 2011 20:35:52 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Teď jsem venku dobrblal --na volnoběh a jede jak hodinky.


WATEPOWEROVI --DIK
jubileus Offline
#30 Vloženo : středa 18. května 2011 21:14:25 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Dík za všechno --ale OTAZKA

Měnil už někdo ten zapalovací modul --u P1 2,21 12V

Mě se to zdá drahý a výsledek nejasný.
Ale chci to vyměnit.
Nebo to umí jen v opravnách rozdělovačů??.

Samozřejně se do toho můžu pustit--ale výsledek nikdo --tedy správný povedený výsledek je ve hvězdách.
Když tady píšeš,že se to tady stalo asi 2krát,tak je lepší se asi pídit po rozdělovačích z vrakáčů a cena je lidovější i když ta jistota tam není.


Já bych to chtěl mít sichr alespoň tento typ závady---nejezdím po 8 letech --do teto doby pouze zmuchlaný blatníček--ještě, že to tenkrát minulo vyklápěčku a policajti si nevšimli dalších dvaceti metrů brzdných čar o dvacet metrů dál,protože to bych asi tehdá jel mnohem rychleji. Na Felicii škoda na nárazníku -zadním --velikosti myši k počítači--na rohu--já srůlovaný celý blatník--podle policajtů--škoda30tis--a pak jsem se dověděl,,když jsem se přehlásil a pojistka vypadala slibně ,že to havarovalo na tomto vyčuránkovi,který si sice za mou blbost--viník nehody--nechal vyšperkovat celou mrdku ,včetně všeho ,co tam hnije --preventivně vyměnit.Celkově 80 000. Takže si dejte na takový ptáčky pozor.Vypadá nevině--říkal,že to má půjčený atd-a pak když se nehoda vyřídila ,tak kokot nechtěl ani s tím autem odjet. Říkám mu --můžete odjet. A on vy jste ale hr.

A všude proudy aut. Tak nevím , co je kde divný. Svět je rychlej a normalní člověk se snaží vše prostě rychle dát aby měl klid.Ale na tyto zm..dy si dejte bacha.

Ale já jsem dnes OK--TAKZE měnil už někdo ten zapalovací modul--doma??


moooc dík
jubileus Offline
#31 Vloženo : pátek 20. května 2011 8:27:10 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Tak jsem ten modul včera koupil--trochu se hecnul a na tom špatným rozdělovači ho vyměnil. motor: P1 LX 2.2i 12V
Namontoval jsem to zpátky a běží to ,jak hodinky.
Doufám,že to zas chvíli vydrží.
Jinak ten modul by šel možná "přestrčit" i na rozdělovači v autě.
Postup: stáhnout palec,sundat plast víčko , stáhnout dva "fastony"-plech.konektory s vodiči a povolit dva šrouby na bocích(.(jsou tam dva).

Pak to pomalu malým šroubovákem na pravo i nalevo opatrně podebírat a nakonec se to podaří v trochu vyklopeném stavu oddělit od sebe a vyndat z těla rozdělovače ven.Ještě je potřeba aby tam nepřekážely ty čtyři štíhlý zuby-co ce točí--tak je pootočit.(buď to trochu povolit dva šrouby za které je rozdělovač přichycen k motoru a pootočit s ním ---a když by to pořád zavazelo--tak ten rozdělovač vyndat ven.

Možná se ten popis zdá složitý ale když tu novou součástku máte v ruce ,tak víte,kde to od sebe dělit a je to úplně jasný.

Tak to třeba ještě někomu pomůže. ZÁHADA VYŘEŠENA ahoj černý LX z Brna
jubileus Offline
#32 Vloženo : úterý 24. května 2011 19:10:42 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Ještě tuto závadu ukončím i na tomto vlákně.

Po znovu vyzkoušení údajně špatného Hallova čidla--(někde tomu v katalozích říkají
"řídící jednotka" a trochu namasírování kontaktů)
jsem přišel na to ,že to zase normálně jede.TAKŽE pouze KONTAKT vytvořil tuto
zapeklitou závadu.Ono se to musí přizpůsobovat velkým změnám teploty a k tomu ještě nějaká ta oxidace kontaktů--tak to začalo "vaklit teplem".Bylo to nepříjemný,čekat kdy se to zase stane.

Začal jsem na tuto podobně se vyskytující závadu reagovat na více vláknech---příště se polepším--ať všude nemusím psát to samé ---tak se nezlobte
Guest
#33 Vloženo : pátek 24. června 2011 9:02:52 (UTC)

Message was deleted by Moderator.
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
2 Stránky<12
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.