Mario: rekneme treba ze do toho delam:)
to je prave to, napeti na dratu lambdy musi kolisat, pri 3000ot cca 2x za vterinu, na to je multimetr naprd, ideal je rucni osciloskop nebo lambdatester. Ted me jeste napada jestli nemas v haji regulator tlaku paliva, udelej si T-spojku na jadicku co leze k sani od cerpadla, napoj barometr s rozsahem cca 5bar a mer. na volnobeh bys mel mit kolem 3bar, pri pridani plynu musi tlak stoupnout.
Dalsi veci muze byt zaneseny EGR ventil (recyrkulace vyfuku zpet do sani) ten ti muze svym spatnym dovrenim zpusobit prisavani falesneho vzduchu-doporuceni je jednoznacne trubku zaslepit...
napada me fakt hodne veci a kazda muze delat neco z toho, to je tezko se rozepisovat..
A smrad benzinu z vyfuku je dukazem ze je neco spatne, osobne ti vrele doporucuju vymenu katalizatoru nebo jeho vyhozeni pryc a nahrazeni trubkou, pokud je to original, je totalne ucpany a dusledkem je slaby vykon a rozezranost.
Tyto dvoulitry pokud si je vyslechtis aby byly v cajku a nebylo na nich poznat 16 let pouzivani sou hodne usporne, osobne bych ani nechtel denne jezdit do prace autem, ktere me bere vic jak tech 8L, proto me vyhovuje
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars