logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
24 Stránky«<1819202122>»
cuir
Venito Offline
#381 Vloženo : úterý 3. května 2011 17:34:33 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
videls nekdy jak vypada novy silentblock motoru na takovou Astru? to by ti ten nas prisel jako super performance a za priplatek:) prost eto ma 16 roku tak nevydrzi vecne:)
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

cuir Offline
#382 Vloženo : úterý 3. května 2011 22:15:00 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Původně odesláno: Venito Jdi na citovaný příspěvek
videls nekdy jak vypada novy silentblock motoru na takovou Astru? to by ti ten nas prisel jako super performance a za priplatek:) prost eto ma 16 roku tak nevydrzi vecne:)

jo sak v pohode..ja sem klidny, ono to zas tak brutalne urvane neni, jen me prekvapilo jak je takovej dost slabej, takze za simeringy sem fakt rad. Ve vysledku ho nemam nijak zdeformovanej ,takze nebyl vubec zadnej problem. Simeringy to ted paradne podrzi a bude klid.
Ford Probe 2,5 V6 24v
cuir Offline
#383 Vloženo : pátek 6. května 2011 16:04:45 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
toz dekuji Nightmerovi ,ze mi pomohl s ocesanim hlav. Konkretne s postupem jak vydelat ventily, gufirka a hlavne to cele nezkurvit :D
Na odkaze je galerie fotek.
http://img560.imageshack.us/g/04052011821.jpg/



Uploaded with ImageShack.us
Ford Probe 2,5 V6 24v
cuir Offline
#384 Vloženo : neděle 8. května 2011 22:02:14 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
tak dnes dorazily dalsi hracky pro opravu motoru :) uz se tesim az je vyzkousim. Vypadaji slibne a melo by to fungovat.
Honovacka, ktera jde roztahnout na moje lehce vetsi valce. Na netu se prodavaji celkem dva druhy ,ktere muzu na svoje vrtani pouzit, zbytek se proste tak roztahnout nedokaze.
Dal tu mam prisavky na ventily a brusnou pastu na zabrouseni sedel ventilu
a cistici sprej na zakarvonovanej motor (ventily a tak dal...) je to sprej na stare laky ,ale ty to odstranit moc neumi, ovsem suprove funguje na karbon :D staci nanest, rozetrit stetcem, nechat chvili pusobit a otrit hadrem a je to jako novy...fakt se tesim na tu praci s tim..videl sem to v akci a fakt to funguje tak jak pisu...
a jinak diky za objednani a dodani weskerovi a jeho brachovi za dovoz az do brna :)
Ford Probe 2,5 V6 24v
cuir Offline
#385 Vloženo : pondělí 9. května 2011 20:23:50 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
tak dnesni prace ....
kompletni rozebrani hlav a brutalni ocista tim sprejem na stare laky. Protoze se tomu moc dolu nechtelo ,tak sem zajel za kamaradem ,kterej ma vapku a pak to po chemickem rozruseni celistveho olejoveho zapeceneho povrchu povolilo a vapka to ostrikala pryc. kdyz sem to nenastrikal tim sprejem a nerozsudlil steteckem tak ani vapka si s tim nechtela vubec poradit.

Dal sem udelal honovani prednich valcu a myslim ,ze ten znicenej valce kde se mi roztekl pist a podrela se stena valce tak po honovani neni az tak spatnej ,takze to risknu a blok se menit nebude.

Ford Probe 2,5 V6 24v
Bad Offline
#386 Vloženo : pondělí 9. května 2011 20:54:09 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
když už to máš takhle hezky všechno rozebrané a očištěné, neuvažuješ o nastříkání hlav nějakou žáruvzdornou barvou?
cuir Offline
#387 Vloženo : pondělí 9. května 2011 21:18:05 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Původně odesláno: Bad Jdi na citovaný příspěvek
když už to máš takhle hezky všechno rozebrané a očištěné, neuvažuješ o nastříkání hlav nějakou žáruvzdornou barvou?

ani ne...ono ta barva nevydrzi vecne a kdyz se to zacne loupat tak to bude hafo hnusny...takze to necham takhle a budu mit striknute jen ventildekle a sani.
Ford Probe 2,5 V6 24v
Venito Offline
#388 Vloženo : úterý 10. května 2011 16:38:04 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
no covece mas tam celkem solidni stopy.....hlavne v te hodni uvrati, no ale verim ze to nebude tak hrozne a bude to pouzitelne:)
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

cuir Offline
#389 Vloženo : úterý 10. května 2011 19:07:51 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Původně odesláno: Venito Jdi na citovaný příspěvek
no covece mas tam celkem solidni stopy.....hlavne v te hodni uvrati, no ale verim ze to nebude tak hrozne a bude to pouzitelne:)

no hlavne sem to honovani jaksi asi udelal blbe..takze to budu delat jeste jednou lepe a radostneji...no ty stopy sou videt jen diky fotaku...jinak na prejeti prstem to neni zadna tragedie...
Ford Probe 2,5 V6 24v
cuir Offline
#390 Vloženo : středa 11. května 2011 20:33:43 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
tak uz sem to honovani opravil plus sem dneska jeste ocistil blok od zbytku tesneni a cerneho silikonu ,ktery tam nekdo dals spolecne s tesnenim pod hlavy. Dost dobre to nechapu ,ale bylo to tam a bylo tam toho docela dost.
Takze sit uz mam a delal sem to tak ,ze sem tocil na jednu stranu a tocil sem tak abych to stihal vytahovat a zasunovat. takze sem tocil dost pomalu. hodne sem to mazal. nejprve sem na to strikal WDcko ,ale to se mi moc nezdalo, prislo mi ze to nejak neni ono a ze to moc dre. Zkousel sem davat vice WDcka ,ale porad to nebylo ono. Padly tedy dve WDcka a pak sem presel na olej PP90 :) ktery pouzivam na mazani vytahu. A to bylo to prave orechove. krasne to po tom klouzalo a pekne to zaclo malovat na stenu presne to co sem chtel. Vysledek je dobrej. dokonce zmiznul aji rantlik ,kterej byl nahore od karbonu nalepenej na stene valce. Kazdopadne kameny na honovacce sem skoro ubrousil a protoze sem nekolikrat chytil za spodek valce kde je vystupek s olejovym kanalkem tak mi aji popraskaly kameny ,takze je po honovacce :D :D
No a k ocisteni bloku. no lip to fakt neslo.

Ford Probe 2,5 V6 24v
cuir Offline
#391 Vloženo : čtvrtek 12. května 2011 19:38:35 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
lip to asi nepujde.

jeden trva cca 10 minut. nejprve to zbrousim 320 smirkem na sucho.. a pak 600 pod vodou..
Ford Probe 2,5 V6 24v
cuir Offline
#392 Vloženo : pátek 13. května 2011 18:49:41 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
dnes sem si vyzvednul srovnane a vybombirovane hlavy.


dal sem ocistil ventily a zabrousil sedla ventilu.
nanesena brusna pasta na ventilu

s prisavkou strcene do hlavy a pripraveno k brouseni

po vybrouseni to vypada takhle

takhle vypada sedlo po brusu

tady sou uz vsechny ventily na svem miste po ocisteni a vybrouseni sedel

tady je par zrenovovanejch trubek ala pohodak :D

a konecne dorazily ty pisty, takze zejtra jdu slisovavat pisty na ojnice.
Ford Probe 2,5 V6 24v
Venito Offline
#393 Vloženo : neděle 15. května 2011 17:42:09 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
ja se s tim tak taky jebal, ale kdyz to pak vidis jak to hezky sedi, vidis ze to melo smysl:) ty srouby hlav budes davat doufam nove?! :)
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

cuir Offline
#394 Vloženo : neděle 15. května 2011 18:14:40 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
vcera sem nalisoval pisty na ojnice. s pistama dorazily i nove ojnicni cepy, coz byl krapet problem ,ale vse se vyresilo a je hotovo. Zejtra bych chtel poskladat spodek motoru


a plan na tento vikend je splnen.
dnes sem kompletne seskladal spodek motoru:)
Slo to kupodivu dost dobre.


Venito: zatim se se sroubama rozhoduju.
Ford Probe 2,5 V6 24v
Džony Offline
#395 Vloženo : neděle 15. května 2011 19:39:58 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Supito máš vlastní nebo sis ho půjčoval? A nechával jsi udělat revizi ojnice na tom propájeném pístu? A jak jsi lisoval ty čepy nebo v čem byl problém?
white power Offline
#396 Vloženo : neděle 15. května 2011 19:50:54 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
A pak že to do Kamene nedáš dohromady. ThumpUp
Když už to máš takhle rozebraný, nenapadlo tě nechat si udělat silnější těsnení pod hlavu abys trošku snížil kompresi a neopakovalo se znovu tohle neštěstí.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
cuir Offline
#397 Vloženo : neděle 15. května 2011 20:24:39 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Původně odesláno: Džony Jdi na citovaný příspěvek
Supito máš vlastní nebo sis ho půjčoval? A nechával jsi udělat revizi ojnice na tom propájeném pístu? A jak jsi lisoval ty čepy nebo v čem byl problém?

toz nevim co je to Supito - pokud je to ta svorka na krouzky , tak tu mam pujcenou od Nightmera.
Problem s nalisovanim ojnicnich cepu byl ten ,ze starym cepem kdyz sem to vylisovaval sla prostrcit 12ctka zavitova tyc ,ale tema novejma 12ctka prostrcit nesla a 10tka se mi ukroutila ,takze sem musel vymyslet jinej system jak ty nove cepy s novejma pistama nalisovat na ty ojnice. Kontrolu ojnic sem nedelal, neprislo mi to nijak dulezite , protoze tam nedoslo k zadnejm velkejm ranam aby se jim neco mohlo stat. Proste fouknul pist a to je vse. takze oojnice sou urcite v poradku. jen sem z te jedne kde se to rozteklo ocistil tu nataveninu ...a to bylo vsechno.
Ford Probe 2,5 V6 24v
cuir Offline
#398 Vloženo : neděle 15. května 2011 20:29:37 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Původně odesláno: white power Jdi na citovaný příspěvek
A pak že to do Kamene nedáš dohromady. ThumpUp
Když už to máš takhle rozebraný, nenapadlo tě nechat si udělat silnější těsnení pod hlavu abys trošku snížil kompresi a neopakovalo se znovu tohle neštěstí.

silnejsi tesneni me samozrejme napadlo ,ale bud se dela takove to lisovane coz je i cenove dostupne , ale mam strach aby to vydrzelo a nebo kovove coz je paleta jako prase. takze sem se rozhodl ,ze necham udelat vybombirovani hlav. Obe hlavy aji se srovnanim a bombirovanim me prisly na 2000kc a tim sem take zvetsil spalovaci prostor a muzu tam dat nyni seriove kovove tesneni. Myslim si ,ze po zkusenostech se tohle opakovat nebude, protoze dam spabsi pruzinku do WG, tim padem bude max plnici tlak 0,5 a ne pri zatahu 0,7 jak je videt na videu, take pribude intercooler a bude se tankovat 98 palivo. Tyhle veci by mely pomoci tomu aby se detonacni spalovani neopakovalo. tim ze to bylo pri max zatahu a max vykonu tak tim ze to takhle lehce upravim tak bych se mel dostat bezpecne pod tu krizovou hranici a melo by to fungovat spravne.
Ford Probe 2,5 V6 24v
white power Offline
#399 Vloženo : neděle 15. května 2011 20:34:08 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Jestli si nechal zvětšit spalovací prostor v hlavě tak větší těsnění potřeba nebude, jinak já si nechával dělat kovový a stálo na 4 válec cca 800,- a to mi jako nějaká extra reketa nepřišlo.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
cuir Offline
#400 Vloženo : neděle 15. května 2011 20:41:04 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Původně odesláno: white power Jdi na citovaný příspěvek
Jestli si nechal zvětšit spalovací prostor v hlavě tak větší těsnění potřeba nebude, jinak já si nechával dělat kovový a stálo na 4 válec cca 800,- a to mi jako nějaká extra reketa nepřišlo.

no tak takovej peniz vychazelo to lisovane, kovove se pohybovalo v radu 4 tisic a podobne za jedno tesneni. potrebuju je dve ,ze.. takze sem se prave rozhodl jit cestou toho vybombirovani, kde se teda vybombirovalo 1mm Takze to urcite neco udela.
Ford Probe 2,5 V6 24v
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
24 Stránky«<1819202122>»
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.