logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
Občas nestartuje (točí ale nechytne)
Disease Offline
#1 Vloženo : čtvrtek 5. května 2011 11:33:38 (UTC)

Registrován: 05.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 229
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 8x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Mám problém a začínám z toho být zoufalý. Dělá to už od začátku co jsem to koupil.
Občas to nenastartuje.
Normálně jezdím týden, dva a startuje bez problémů, všude a za všech podmínek.
Ale pak si najednou z ničeho nic postaví hlavu a nechytne. Točí jak o život, ale ani neškytne.
Když však auto roztlačím, tak naskočí v pohodě a pak klidně hned potom startuje zase normálně. Stačí třeba, aby při roztlačení jen škytlo (nemusí přímo naskočit) a už jde následně nastartovat normálně klíčkem. Stane se i to že když to nejde nakopnout, a nechám to stát do druhého dne, tak někdy už to jde.
Vypozoroval jsem snad všechno a pořád nejsem nijak blíže k vyřešení záhadného problému.
Stane se to bez ohledu na to zda je zima/teplo, vlhko/sucho, studený/teplý motor, bez ohledu na to jak dlouho to stálo, jak moc je nabitá baterka, jak moc je tam benzínu, jestli to stojí do kopce nebo z kopce.
Zkoušel jsem jestli nevybliká nějaký kód, když zrovna nechytá a nic.

Zkuste mě někam nasměrovat...
Něco co můžu vyzkoušet kdekoliv v terénu a na co stačím sám bez asistence, nikdy nevím kdy a kde se to stane.


white power Offline
#2 Vloženo : čtvrtek 5. května 2011 11:45:10 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Já bych šel po snímači polohy klikovky, mě to dělalo taky a byl KO, a znám pár lidí s Jeepem co ho měly taky KO a dělalo to samý.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
jubileus Offline
#3 Vloženo : neděle 8. května 2011 17:16:26 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Tak přesně toto se mi stalo dnes.Pak jsem sice po chvíli nastartoval-trochu to po startu kuckalo ale pak to jelo.Tak jsem zamířil 5 km na barák-kde jsem to chtěl trochu blíže prohlédnout.Během cesty mi to z kopce na volnoběh scíplo ale po zařazení kvaltu se to rozjelo a dojel jsem.
Točilo to svižně,tak mě napadlo zapalování.

Řek jsem si,že mrknu na víčko rozdělovače-tak jsem ho opatrně 2 šrouby odšrouboval.Jedná se o P1 LX-motor F2 elektronika MITSUBICHI.
Na víčku byly škarky-tak asi 1 mm tlustý , i na palci.
Tak jsem to opatrně oškrabal sestavil zpět a chytá to spolehlivě.

Asi to bylo tímto.Napadlo mě,jestli by nebylo vhodné koupit nové víčko a palec rozdělovače-aby se vůle zase zmenšily a nemusely ty jiskry pro svíčky přeskakovat tyto vůle.U aut z minulého století se škvarky na kladívku dělaly vlivem horšího odrušovacího kondenzátoru ale tady se to přerušuje asi elektronicky--před cívkou-a z cívky se pak rozdělují hotové vynásobené šupy pro jednotlivé svíčky.

Musím zjistit,které součástky to katalogově jsou.Přestože jsem to měl dnes v rukou,tak není jednoduché se v katalogu MAZDY 626 rozhodnout které vybrat.
Nebo pokud někdo víte--tak poraďte.Dík
jubileus Offline
#4 Vloženo : úterý 10. května 2011 20:23:34 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Blbne to dál.Asi už 3krát to přestalo jet ale teď ani po schládnutí nechce jet.
Je to o nervy Asi to hallovo čidlo kliky.

Prostě to za provozu otáčkoměr spadne na nulu ale motor asi šel mám dojem--a pak to scípne úplně.
Nevím,jestli to jde zvládnout vyměnit doma-nikde v knihách údržby MAZDA se to nepopisuje.

dík za rady,nebo hovor mob: 725 596 562-prozvoňte,zavolám

jubileus@seznam.cz
Disease Offline
#5 Vloženo : úterý 10. května 2011 22:02:59 (UTC)

Registrován: 05.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 229
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 8x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Mě to jede v pohodě, jen si občas postaví hlavu a nechce chytnout. A to sem na něj tak hodnej, nemá si proč stěžovat.
Kaprolet Offline
#6 Vloženo : středa 11. května 2011 17:01:14 (UTC)

Registrován: 21.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 458
Bydliště: Vysoké Mýto

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Imobilizer. Zrušit a je nadosmrti pokoj.
white power Offline
#7 Vloženo : středa 11. května 2011 17:49:39 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Původně odesláno: jubileus Jdi na citovaný příspěvek
Blbne to dál.Asi už 3krát to přestalo jet ale teď ani po schládnutí nechce jet.
Je to o nervy Asi to hallovo čidlo kliky.

Prostě to za provozu otáčkoměr spadne na nulu ale motor asi šel mám dojem--a pak to scípne úplně.
Nevím,jestli to jde zvládnout vyměnit doma-nikde v knihách údržby MAZDA se to nepopisuje.

dík za rady,nebo hovor mob: 725 596 562-prozvoňte,zavolám

jubileus@seznam.cz



Čidlo kliky je v rozdělovači a vyměnit to zvládneš sám v pohodě, celkem jsou v rozdělovači ty čidla 3, ale jsou propojený do jednoho konektoru (takhle to aspoň je u 2,2 turbo) a dokonce jsem někde měl dva rozdělovače na 2,2 non turbo
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Disease Offline
#8 Vloženo : středa 11. května 2011 17:55:06 (UTC)

Registrován: 05.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 229
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 8x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Původně odesláno: Kaprolet Jdi na citovaný příspěvek
Imobilizer. Zrušit a je nadosmrti pokoj.


Můžeš pls konkrétněji poradit kde bych ho našel a jak ho vypnout?
Až to zase nebude startovat tak bych to zkusil a zjistil jestli to je tím.
jubileus Offline
#9 Vloženo : čtvrtek 12. května 2011 9:45:25 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Takže čidlo kliky je v rozdělovači--tak co to teda je u pravého kola pod řemenicí???


Mám motor P1 2,2. Ze čtení těch diskuzí není vždy jasno ke kterýmu motoru se to vztahuje.
Z diskuzí jsem pochopil,že jediné, na čem záleží co se kazí při zapalování je :

1 čidlo na klice pod řemenicí-asi krytem motoru dole u pravého kola
2 rozdělovač-že jsou tam nějaká čidla zaznělo až teď-dříve se v diskuzích vyskytovaly jen cívky
3 VN část přes cívku a do svíček

Uceleně,co kde je a jak to asi fachčí tady ještě nikdo neporadil.
Vždycky je to z kontextu jenom něco a nebo reakce na nějaký článek.

Teď mi vůbec není jasný,když jsem se z předešlého dověděl,že čidlo kliky je v rozdělovači,jestli něco najdu pod tou hlavní řemenicí klikovky kdesi u pravého kola dole . A nebo jsem to blbě pochopil a čidlo otáček kliky je jen u nové verze.

Nezlobte se na mě-auto mi blbne a čekám na každou reakci tady,ale z těchto článků z toho chytrý nejsem ,protože auto nemám celý prolezlý-takže nevím o všech prvcích--třeba zapalování--kde co je.

Třeba u rozdělovače je nějaká krabička 2X1 cm na jednom drátku--o tom se tady nikdy nemluvilo??

Mám trochu strach se do toho pouštět sám protože nevím,co ještě nevím.


Jestli jste někdo ochotni tady vysvětlit -co za čidla a kde jsou--a co se dá z toho nahradit novými--
Hlavně popis těch věcí v rozdělovači-jestli to jde dokoupit a nebo je to jen součást novýho??
---moc by mi to ujasnilo pohled na opravu a jestli je to v lidských silách všechno postupně shánět a postupně měnit.



Motor: P1 2,2 12V - bez turba

Tak se na mě nezlobte,vím že se tu témata stále opakují,ale uceleně to vynechávání zapalování u P1 jsem tady nikde nenašel a to jsem prošel úplně všechno co tu na fóru je.
jubileus Offline
#10 Vloženo : čtvrtek 12. května 2011 10:00:29 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
http://katalog.mjauto.cz...5r5&windowid=0&

Tak třeba toto je náhradní věc do rozdělovače nebo kam???
dík
white power Offline
#11 Vloženo : čtvrtek 12. května 2011 17:49:00 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Původně odesláno: jubileus Jdi na citovaný příspěvek

1 čidlo na klice pod řemenicí-asi krytem motoru dole u pravého kola
2 rozdělovač-že jsou tam nějaká čidla zaznělo až teď-dříve se v diskuzích vyskytovaly jen cívky
3 VN část přes cívku a do svíček


1- u pravýho kola snad žádný čidlo není, už jsem rozebral několik motorů a žádný jsem tam nikdy neměl, byly to většninou Gt ale GL/Lx by se v tomhle lišit neměly a i podle schématu co mám je crankshaft position senzor v rozdělovači i pro 2.2 non turbo
2- nepleť si motory prorbe druhý a první generace, dvojky maj cívku v rozdělovači ale u jedničky je cívka na levým podběhu
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Kaprolet Offline
#12 Vloženo : čtvrtek 12. května 2011 17:51:29 (UTC)

Registrován: 21.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 458
Bydliště: Vysoké Mýto

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Nevím, nedělal jsem. Poradí si s tím málokterý elektrikář.
white power Offline
#13 Vloženo : čtvrtek 12. května 2011 17:54:16 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
ještě jedna věc popisovat něco jako krabička 2x1 cm je blbost, radši to vyfoť ať vím co máš namysli a vyfoť i to o čem myslíš že je ten snímač u pravýho kola
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
jubileus Offline
#14 Vloženo : pátek 13. května 2011 7:47:12 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
To u toho předního kola jsem tady někde vyčetl.
U motoru 2,2 12V --P1 je asi vše k poloze rozvodů umístěno v rozdělovači.Ještě by mi pomohlo,kdyby někdo upřesnil odkud je toto.
http://katalog.mjauto.cz...5r5&windowid=0&

Má to být modul zapalování do motoru F2 2,2 12 V.
A asi to bude v rozdělovači.A mohlo by to tedy jít vyměnit.

Včera jsem to nastartoval a tůroval asi hodinu.
Dvakrát to scíplo ale šlo to hned nastartovat a jelo to dál.
A ještě to nachvíli normálně jelo ale otáčkoměr na nule,ale normální běh motoru.

Pak jsem prohlédl a pomačkal všechny konektory a dráty na který jsem dosáhl a poklepal filtr paliva a zase to normálně jde nastartovat.Ale ten modul v jestli je to v rozdělovači bych raději vyměnil aby se to vyloučilo.A filtr paliva taky vyměním,protože ho mám pořád původní a možná to taky brzdí .Ještě jsem mnohokrád pozoroval velký podtlak při odšroubování víka nádrže. Možná je to jen mechanická brzda paliva-ale kdo ví.Když mě to nechalo jednou ve štychu tak to za chvíli zase chytlo ale podruhé až druhý den ráno.Tak nevím--chci mít klid -tak vyměním vše co půjde.Kdyby někdo poradil,jak vyndat rozdělovač-na co si dát bacha a co je potřeba okolo ještě odšroubovat nebo tak.

díky moc
white power Offline
#15 Vloženo : pátek 13. května 2011 8:01:07 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
To že je podtlak v nádrži je normální, ale jestli se ti zdá že je to moc tak zkus jezdit s povoleným víčkem.
Co je tohle za modul nevím, u turba to není, ale tam je rozdělavač jinej než u atmosféry, jinak vyměnit rozdělovač je práce na pár minut, stačí jen vytahat kabely, odpojit konektor, vyšroubovat dvy šrouby na 12ku klíč a v tvím případě odpojit ještě podtlak kterej upravuje předstih a pak ho normálně vytáhneš. Jestli chceš za ten modul dávat 3000 tak seš dobrej blázen to mi radši dej litr a já se podívám jestli najdu aspoň jeden GL rozdělovač a pošlu ti ho.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
jubileus Offline
#16 Vloženo : pátek 13. května 2011 8:07:20 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
To se mi zdá jako lepší varianta.
dva rozdělovače určitě nebudou stejně špatný
Buďto to pojede nebo ne.

Kdyby to šlo tak jsem pro.

můj tel. 725 596 562 vidím,že tam teď jste,,kdyžtak prozvoňte já Vám zavolám a domluvíme se.
dík
jubileus Offline
#17 Vloženo : pátek 13. května 2011 8:11:18 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Mám motor P1 typ F2 12V LX
Ty rozdělovače pro motory bez turba by mohly být snad stejný.
white power Offline
#18 Vloženo : pátek 13. května 2011 8:19:05 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
rozdělovače jsou stejný i motory jsou stejný, verze Gl/Lx se lišily v 89 jen výbavou, později i motorem 2,2 / 3,0
po rozdělovači se podívám, jestli ho najdu a dám vědět v pondělí,
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
jubileus Offline
#19 Vloženo : pátek 13. května 2011 8:23:10 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Ještě k tomu modulu zapalování.

Někde to v motoru přece musí být,ale je divný,když máš ty motory prozkoumaný,že jsi na to nikde nenarazil.
Tak na to katalogovým listu se píše , že je to na tento motor F2 2,2 12V.

Mělo by to být asi v rozdělovači jinak nevím kde se něco ještě točí.??
white power Offline
#20 Vloženo : pátek 13. května 2011 8:30:54 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Já jsem dělal převážně GT a jak jsem psal to má jinej rozdělavač (bez potlaku), Gl/Lx rozdělovač jsem rozebranej neměl takže nevím jestli to tam někde není.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (7)
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.