To u toho předního kola jsem tady někde vyčetl.
U motoru 2,2 12V --P1 je asi vše k poloze rozvodů umístěno v rozdělovači.Ještě by mi pomohlo,kdyby někdo upřesnil odkud je toto.
http://katalog.mjauto.cz...5r5&windowid=0&
Má to být modul zapalování do motoru F2 2,2 12 V.
A asi to bude v rozdělovači.A mohlo by to tedy jít vyměnit.
Včera jsem to nastartoval a tůroval asi hodinu.
Dvakrát to scíplo ale šlo to hned nastartovat a jelo to dál.
A ještě to nachvíli normálně jelo ale otáčkoměr na nule,ale normální běh motoru.
Pak jsem prohlédl a pomačkal všechny konektory a dráty na který jsem dosáhl a poklepal filtr paliva a zase to normálně jde nastartovat.Ale ten modul v jestli je to v rozdělovači bych raději vyměnil aby se to vyloučilo.A filtr paliva taky vyměním,protože ho mám pořád původní a možná to taky brzdí .Ještě jsem mnohokrád pozoroval velký podtlak při odšroubování víka nádrže. Možná je to jen mechanická brzda paliva-ale kdo ví.Když mě to nechalo jednou ve štychu tak to za chvíli zase chytlo ale podruhé až druhý den ráno.Tak nevím--chci mít klid -tak vyměním vše co půjde.Kdyby někdo poradil,jak vyndat rozdělovač-na co si dát bacha a co je potřeba okolo ještě odšroubovat nebo tak.
díky moc