logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
10 Stránky<1234>»
Volna debata zn. o cemkoliv :)
Thomas Offline
#21 Vloženo : pondělí 7. března 2011 18:05:40 (UTC)
Registrován: 26.07.2010 (UTC)
Příspěvků: 330

Poděkoval(a): 1x
Wesker Offline
#22 Vloženo : pondělí 7. března 2011 19:26:39 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
vypada ze by to mohlo mit zajimave vlastnosti Smile ale kdyz se to posere...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Bad Offline
#23 Vloženo : pondělí 7. března 2011 19:58:22 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Že se to nenaklání při slalomu, dobrý...přejezd nerovností, při kterým v Porsche lítá jak prd ve větráku, určitě hodně pohodlný. Že se to auto naklání do zatáčky už je fakticky vychytávka, ale aby skákalo přes překážky, to je prostě moc!! :D Ty tlumiče budou dražší než celý naše auta, ne?
madaros Offline
#24 Vloženo : pondělí 7. března 2011 20:15:08 (UTC)

Registrován: 10.01.2008 (UTC)
Příspěvků: 807
Bydliště: Praha

pan google pise,ze cena auta s těmito tlumiči by měla být o $10ooo větší oproti origu. coz pokud tohle vsechno umi je primereny
Fazda PROBE 2.0i, 1994, kitt car project
DannyW Offline
#25 Vloženo : pondělí 7. března 2011 20:59:30 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Ten skok alá Knight Rider mě dostal. Podobnou vychytávku měli kdysi Wiliamsy FW14. Tyto tlumiče jim pomohly v zatáčce udržet optimální výšku auta nad vozovkou, tím pádem lepší přítlak a následně mnohem vyšší rychlost při průjezdu zatáčkou. Samozřejmě jim to hned skrouhli, protože by je nikdo nedohnal.
Škoda, že je to tak drahé - Pořídit FireBird TramsAm + tenhle podvozek a KITT by měl i TURBOBOOST. BigGrin
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
Thomas Offline
#26 Vloženo : neděle 13. března 2011 19:36:58 (UTC)
Registrován: 26.07.2010 (UTC)
Příspěvků: 330

Poděkoval(a): 1x
Pro mě osobně nejelepší káry. Jednou si chci nějakýho koupit :) Jinak pro ameriku jsou zajímavý ty ceny. Když si to přepočtu, tak tady se snad posrali ne? Tam si to může koupit každej buran.

http://www.youtube.com/watch?v=r-uTjaQ6E7g

BTW. co si myslíte o DODGE stealth? Je to dobrý auto?
eiffel Offline
#27 Vloženo : neděle 13. března 2011 20:34:01 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
je to mitsu 3000GT, z 90% to tady všichni honí, je to starý asi jako probe a dobrejch kusů je jako šafránu
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Thomas Offline
#28 Vloženo : neděle 13. března 2011 21:00:33 (UTC)
Registrován: 26.07.2010 (UTC)
Příspěvků: 330

Poděkoval(a): 1x
njn to je něco jako probe a 626...

A co Mazda RX8? :) seděl ste v tom někdo je to větší vevnitř než P2?
Wesker Offline
#29 Vloženo : pondělí 14. března 2011 19:14:16 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Ja v ni teda jeste nesedel, ale rikal sem si, ze by to bylo dalsi auto ktere si poridim po probecku Razz
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Wesker Offline
#30 Vloženo : pondělí 14. března 2011 19:25:38 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Nejde na netu sem objevil motor KLG4. Je skoro stejny jak nase KLDE. Ale v necem se prece lisi... Ja nejsem tak dobry netovy stoural, zkuste nekdo neco najit vic o nem ThumpUp
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Thomas Offline
#31 Vloženo : pondělí 14. března 2011 19:34:21 (UTC)
Registrován: 26.07.2010 (UTC)
Příspěvků: 330

Poděkoval(a): 1x
Wesker;28832 napsal:
Nejde na netu sem objevil motor KLG4. Je skoro stejny jak nase KLDE. Ale v necem se prece lisi... Ja nejsem tak dobry netovy stoural, zkuste nekdo neco najit vic o nem ThumpUp



http://www.mazda626.net/...4-klde-vs-klg4-vs-klze/

???
Džony Offline
#32 Vloženo : pondělí 14. března 2011 19:42:47 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
čáááw lidi, měl jsem možnost nahlédnout pod kapotu 626tky 2.5tky a ona má nějak jinak řešený ty litinové parohy sání, než probe nevíte někdo proč? Je třeba ekonomičtěji řešená? Myslím ty dlouhé a krátké okruhy sání...
Wesker Offline
#33 Vloženo : pondělí 14. března 2011 20:23:11 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
to Thomas: danke za info ThumpUp

No ja vim ze 626ka to ma jinak, rekl bych ze se to lisi rocnikove, ale taky tim jestli je to KLDE, nebo KLZE...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Georgeno Offline
#34 Vloženo : pondělí 14. března 2011 20:26:06 (UTC)
Registrován: 04.01.2009 (UTC)
Příspěvků: 699

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
No ta RX8 je uz sidlo voe...Na motor 1.3 170kw BigGrin No doba pokrocila no.Zivotnost aut teda taky...
eiffel Offline
#35 Vloženo : úterý 15. března 2011 0:48:59 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Georgeno;28837 napsal:
No ta RX8 je uz sidlo voe...Na motor 1.3 170kw BigGrin No doba pokrocila no.Zivotnost aut teda taky...


no zrovna wankel se vymyká, je to turbínový motor, takže tam se nejede na objem. Taky se podívej v kolika otáčkách ten výkon má :D 9000 otáček za minutu :D
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Georgeno Offline
#36 Vloženo : úterý 15. března 2011 10:15:15 (UTC)
Registrován: 04.01.2009 (UTC)
Příspěvků: 699

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
No jo Eiffel...Ten vsechno vi!Myslis,ze kdyz se zacnu ted ve 30ti pocuravat,tak jeste vyrostu jako Ty LOL Flapper
eiffel Offline
#37 Vloženo : úterý 15. března 2011 10:18:25 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
rozhodně nevím všechno :D

Ale kdybys chtěl echt raritu, tak v SSSR měli nějaký žiguly s wankelem :D

http://www.tuning.cz/ladaauto/wankel.html
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Georgeno Offline
#38 Vloženo : úterý 15. března 2011 10:29:07 (UTC)
Registrován: 04.01.2009 (UTC)
Příspěvků: 699

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Tak tady to klucííí šikmooký obšlehli :-) Mě to bylo podezřelí ...
Thomas Offline
#39 Vloženo : úterý 15. března 2011 19:38:03 (UTC)
Registrován: 26.07.2010 (UTC)
Příspěvků: 330

Poděkoval(a): 1x
Wankel se dát točit do ohromnejch otáček aspoň u tý RX8 ale jak je to s životností wankelu? Nějak si nedovedu představit když bych přijel ke klasickýmu českýmu mechaniku (tj. chleba s šunkou na pracovní desce) co by mi tam udělal. Ani nevim ale kolik je na to potřeba svíček? Použil to ještě někdo jinej po Mazdě?


Jinak RX8čky co sem koukal před rokem primárně stáli jen kolem 200tis a jen málokterý 150... ceny klesají... otázkou je prostě ten wankel... RX8 bylo taky jedno z auto co bych v životě ještě chtěl..
Bad Offline
#40 Vloženo : úterý 15. března 2011 19:41:11 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Thomas;28864 napsal:
Wankel se dát točit do ohromnejch otáček aspoň u tý RX8 ale jak je to s životností wankelu? Nějak si nedovedu představit když bych přijel ke klasickýmu českýmu mechaniku (tj. chleba s šunkou na pracovní desce) co by mi tam udělal. Ani nevim ale kolik je na to potřeba svíček? Použil to ještě někdo jinej po Mazdě?


Jinak RX8čky co sem koukal před rokem primárně stáli jen kolem 200tis a jen málokterý 150... ceny klesají... otázkou je prostě ten wankel... RX8 bylo taky jedno z auto co bych v životě ještě chtěl..



Když si koupíš RX8, asi nebudeš řešit opravy u mechaniků traktorů,ne? :))
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
10 Stránky<1234>»
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.