Co je nového?
Na autě sem přes Vánoce a svátky pár dní dělal, pod nádrží je už povrch obroušenej, natřenej 2x Zinorexem a čeká se na Gumoasfaltovej vrchní nástřik. Nejdřív ale musim sundat brzdový hadice, dodělat vyvaření nosníku a prahu. To snad při troše dobrý vůle bude během zítřka a příštího víkendu.
Připravený na montáž je i shortshift, kterej je fakticky namontovanej, ale zbývá dokoupit těsnění na spodní čep páky, kterej nebyl součástí balení a já ho mam pěkně vymletej. Nejspíš originál Mazda (nevíte někdo přesný objednací číslo?) Tyče řadící a rozpěrná se silenblokem pujdou na komaxit v druhé etape spolu s brzdiči, vanou, víky a sáním.
Třmeny sou odpojený, až seženu opravnou sadu na zadní a nový pístky, udělám Docthorovu resurekci, komaxit a pujdou zpět. Poskládal sem zpátky červený díly z motorového prostoru, odstranil klimu s chladičem, zapojil nový keramický patice, natahl napájecí kabel levým prahem do kufru a opatřil kabely chráničkama.
Původní řazení vs. ShortShift
ShortShift
Motor
Původní vs. keramický patice
Hotový patice a kabely s chráničkou