logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
7 Stránky123>»
Project Probe B&W
Bad Offline
#1 Vloženo : neděle 12. prosince 2010 22:53:09 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Zdravím vespolek,

jak už někteří z vás vědí, trávím ted již několikátý měsíc většinu svého volného času v garáži prací na autě. Sice jsem chtěl počkat s prezentací do doby, kdy se bude čím chlubit - tedy do doby až bude vše hotovo, ale na druhou stranu si na sebe chci ušít bič a tohle mě snad donutí splnit vše, co jsem si předcevzal :)

Nazačátek trochu historie - k úvahám o větší opravě sem se začal dostávat již v polovině loňského roku kvůli nečekaně objevené díře v levém zadním nosníku. Začalo to prasklou trubičkou k zadním brzdám. V tu chvíli jsem na heveru zjistil, že ona díra není tak docela zanedbatelná, ale kurevsky velká a nebezpečně se blíží uložení zadní nápravy. Objel sem 2 servisy s odhadem na kalkulaci vyvaření a v obou mi řekli, že tohle teda dělat nebudou, protože začnou na jedný straně a skončí na druhé. Jak se později ukázalo, měli pravdu... Koncem minulého roku jsme tuhle situaci řešili s kamarádem, slovo dalo slovo a auto sem převezl k němu do garáže, kde se začalo se základníma přípravama na vyvařování. Kamarád ovšem zanedlouho bez jediného slova odjel na Ukrajinu, takže mi nezbylo nic jiného než v půlce tohoto roku s polorozebraným autem bez značek přejet asi 30km do mé garáže. V tu chvíli se v hlavě zrodil nápad auto udělat kompletně dle mých představ a vlastními silami.

Plánované opravy - úpravy ve zkratce:

kompletně vyvařit veškerá rezavá místa
ochranný gumoasfaltový nástřik celého podvozku
přelakování spodní části kapoty a kufru
úprava motoru - výkonová i vizuální
úprava brzdového systému
úprava tlumičů
úprava zadní nápravy
úprava elektroinstalace - vnitřní i vnější
celkové vytlumení karoserie od podlahy po střechu
nová výkonější audio-aparatura


Detailní seznam bude následovat...

ReDBlack je mrtev, toto je zrození Probe B&W :)
Bad Offline
#2 Vloženo : neděle 12. prosince 2010 23:39:53 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Tady je můj TO DO list...asi tam není všechno, ale zezačátku sem si to tak důkladně nepsal :)


Přípravy a rozborka:
- auto na špalky - HOTOVO
- demontáž interiéru - HOTOVO
- demontáž původního audia - HOTOVO
- demontáž tlumičů - HOTOVO
- demontáž předního a zadního nárazníku, světel, kapoty... - HOTOVO
- očištění celého podvozku, prahů a podběhů - HOTOVO
- vyřezat původní prahy a rezavá místa - HOTOVO


Vyvařování:
- Pravý přední podběh - HOTOVO
- Uložení pravého silenbloku - HOTOVO
- Pravý zadní podběh - HOTOVO
- Pravý práh - HOTOVO
- Podlaha u spolujezdce - HOTOVO
- Podlaha u řidiče - HOTOVO
- Mezipraží - HOTOVO
- Levý práh - HOTOVO
- Levý zadní podběh - HOTOVO
- Levá miska tlumiče - HOTOVO
- Sundat nádrž - HOTOVO
- Levý nosník - HOTOVO


Podvozek:
- Očistit, natřít základovkou a vystříkat BODY celý prostor pod nádrží a zbytek podvozku - HOTOVO
- Silnější stabilizační tyč zadní nápravu + speciální stab. kosti
- Nové silenbloky na celou zadní nápravu - připravuje se
- přední rozpěrná tyč BOMZ - HOTOVO
- zadní rozpěrná tyč BOMZ - HOTOVO


Tlumiče
- Zkontrolovat (zrepasovat) a nalakovat tlumiče načerno - HOTOVO
- Nakomaxitovat pružiny načerveno - HOTOVO
- Doladit předpružení zadní nápravy, aby neškrtala kastle o kola


Brzdy:
- Vyrobit redukce na 300mm kotouče
- Repasovat a nakomaxitovat brzdiče načerveno (přední i zadní) - HOTOVO
- Namazat lanovody od ručky - HOTOVO
- Pancéřované hadice


Motor:
- Vyměnit regulátor tlaku oleje - HOTOVO
- Nakomaxitovat vanu na černo - HOTOVO
- Přetěsnit vanu - HOTOVO
- Výměnit olej a speciální olejový filtr - HOTOVO
- Nakomaxitovat víka motoru, sání - HOTOVO
- Přetěsnit víka motoru - HOTOVO
- Rozleštit trubku CAI - HOTOVO
- Vymontovat klimu - HOTOVO
- Nové svíčky NGK - HOTOVO
- Nové kabely Tesla - HOTOVO
- Nová odlehčená řemenice + nové řemeny bez klimy - připraveno k namontování
- Oil Catch Tank
- Nové silenbloky motoru (přední a zadní) - HOTOVO
- Vyrobit special silenbloky (pravý a levý) - připravuje se
- Nové nerezové laděné svody - HOTOVO
- Nové lambda sondy - HOTOVO
- Tepelná izolace na svody - HOTOVO
- Zkrácené řazení - HOTOVO


Elektrika:
- opravit nefunkční dálková světla
- keramické H4 patice - HOTOVO
- nové xenony do mlhovek
- denní svícení
- opravit R8 LEDky - HOTOVO
- překonektorovat veškerou pájenou kabeláž ke světlům - HOTOVO
- opravit nefunkční couvací světla
- opravit třetí brzdové světlo
- opravit couvací kameru
- nové podsvícení budíků - v přípravě
- podsvícení interiéru


Visuals:
- nalakovat kapotu zespod
- nalakovat kufr zespod


Vytlumování:
- Vytlumit obě zadní boční kapsy + přilepit antihlukovou hmotu - HOTOVO
- Vytěsnit obě kapsy tlumícím hmotou - HOTOVO
- Vytlumit podlahu pod předními sedačkami - HOTOVO
- Vytlumit podlahu od zadních sedaček do kufru + boky - HOTOVO
- Vylepit podlahu až ke kufru Dynamatem - HOTOVO
- Zalepit obě zadní kapsy a vytvořit ozvučnici - HOTOVO
- Vyrobit redukce na repro do zadních kapes (13-16cm) - HOTOVO
- Vytlumit strop Dynamatem


Přemístění baterie:
- Natahnout napájecí kabel k baterii do kufru - HOTOVO
- Vyrobit držák na baterii
- Bezpečnostní odpojovač baterie


Audio:
- nový napájecí kabel k baterii - HOTOVO
- Nový napájecí kabel k zesilovačům - HOTOVO
- Nové kabely k zesilovačům (přední, zadní a SUB) - HOTOVO
- Kabely přes rozdělovací svorkovnici s Voltmetrem
- Kapacitor 1F
- 2x zesilovač - namontován 1
- nové plato
- nová podlaha do kufru
- zástavba kufru nebo sub-box

16.3.2011 - první nastartování
Rostakd Offline
#3 Vloženo : pondělí 13. prosince 2010 16:03:28 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Drzim palce, ale kdyz mluvis o audiu potreboval bych s tebou mluvit nejlepe pres FB chat ...
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
Bad Offline
#4 Vloženo : úterý 14. prosince 2010 21:06:25 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Jak to celé začalo

Na cihlách...hodil by se hydraulickej hever


Odstrojené nárazníky, kapota, podběhy...


Odstrojený interiér...co šlo vyndat je pryč :)
Bad Offline
#5 Vloženo : úterý 14. prosince 2010 22:15:02 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Vyvařování


Pravý práh když se do něj rejplo šroubovákem. Někdo se ho už pokoušel ”opravit” medvědím hovnem a duct-tapem...


Práh je odříznutej, detail vyztužení lemu...
Vnitřek prahu nastříkaný 2x základovkou + ochranný nástřik


Základní nabodování prahu před broušením svárů


Práh nazákladovanej, nahrubo nakitovanej


Pravý zadní podběh před - takhle to dopadne, když se dá do prahů montážní pěna nebo jim podobné materiály!


Pravý zadní podběh po - rezavý místa vyřezány, převařeno, natřeno 2x zinkovou antikorozivní barvou


Pravý zadní podběh final - sváry přetěsněny tmelem, přestříkáno několika vrstvami gumoasfaltu



Lukas Offline
#6 Vloženo : úterý 14. prosince 2010 22:38:58 (UTC)

Registrován: 08.07.2007 (UTC)
Příspěvků: 170
Bydliště: Statenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
koukám ještě toho máš dost... nevim jestli jsi o to už psal že to máš v plánu, ale vyndej zadní tlumiče a koukni se na jejich uložení.
jinak Good luck
Lukypery
Ford Probe 24V 1993
Bright Calypso Green
Brakes RX8
Lukypery Bodykit
http://lukypery.rajce.idnes.cz/
Bad Offline
#7 Vloženo : středa 15. prosince 2010 18:56:19 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Kufr

Barva a rez odbroušené


2 vrstvy antikorozivni zinkové barvy + část gumoasfaltového nastřiku


Final


Spodek kufru - 1. vrstva zinkový základovky


Spodek kufru - ochranný nástřik


Vnitřek kufru - 2 vrstvy základovky



Citace:
koukám ještě toho máš dost... nevim jestli jsi o to už psal že to máš v plánu, ale vyndej zadní tlumiče a koukni se na jejich uložení.
jinak Good luck


To sem kontroloval, je to vcajku, ale potrebuju vyvarit horní misku tlumice - součást karoserie, coz bude celkem peklo...
Renni Offline
#8 Vloženo : středa 15. prosince 2010 19:48:05 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
kámo,to bude jak když to vyjelo z linky.. Wink
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
Bad Offline
#9 Vloženo : čtvrtek 16. prosince 2010 21:22:19 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Dneska došlo na sudávání sání. Přecejen to nebylo tak jednoduchý jak sem si myslel. Všechny hadice přilepený, ztvrdlý a nejhorší na tom je, že se mi vybil foták v nejnevhodnější chvíli, takže doufam, že to pak všechno pospojim jak to bylo :)

Lukasi, psal sem ti na ICQ, viděl sem, žes sání a ventilový víka taky sundaval a potřeboval bych tvou radu, tak se pls ozvi. Díkec
Venito Offline
#10 Vloženo : neděle 19. prosince 2010 16:09:43 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
tyvoe cumim ze to mas zreznute jakoze festovne, tak porezle probe sem snad jeste nevidel, no drzim palce! vypada to ze to delas hooodne poctive a to je velice dobre:)
Neudelas zrovna i nove trubky k brzdam a palivu? pochybuju ze budou jeste dobre
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Venito Offline
#11 Vloženo : neděle 19. prosince 2010 16:14:06 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
jinak na dutiny a vnitrky prahu je suprovni rezistin s takovou tasemnici na hadicce, ktera se strci dovnitr a pri strikani se pomalu vytahuje, fici vsema smerama a fakt zakonzervuje vsechno
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Bad Offline
#12 Vloženo : neděle 19. prosince 2010 19:01:59 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Venito: Nejseš první, a nejspíš ani poslední co mi to říká a fakt mě to hooodně sere, protože při prodeji o tom nepadla ani zmínka a já s tim jezdil jednu zimu a parkoval celou dobu v garáži. Když už sem se do toho ale pustil, tak to udělam pořádně, to je jasný :)
Ted sme s Wallim sundali nádrž a zrovna ulomili jednu trubičku k odfuku nádrže. Část jedné brzdové trubičky na zadek už byla taky měněná, takže by to chtělo. Bohužel tohle si opravdu sám neumim udělat a nevim o nikom, kdo by to udělal u mě v garáži dokud je to celé odstrojené. Napadlo mě vyměnit trubičky za pancéřované hadice až k brzdovýmu válci, problém s nalisováním koncovek ale stále zůstává...Do nádrže bych chtěl dát rovnou Walbro 255, ale uvidim jak budou finance, protože bych musel koupit asi ještě nějakej regulátor tlaku paliva.
Na dutiny používám Body 900 (vosk). Jeho jedinou nevýhodou je celkem dlouhotrvající odér, kterýho se nejde zbavit. Ve Fabii trvá už 3 měsíce. Aplikuju ho stříkací pistolí na dutiny s metrovou hadičkou zakončenou tryskou, která stříká do všech stran - to je nejspíš to samé, o čem mluvíš ty.
white power Offline
#13 Vloženo : pondělí 20. prosince 2010 12:40:14 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
nový brzdový trubky si můžeš udělat klidně sám, jenom si musíš koupit cca za 500,- pertlovací soupravu, která umí dělat zakončení trubek tvaru E něco jako je tahle:
http://shop.boukal.cz/ru...adi/pertlovaci-souprava

Trubky pak můžeš udělat buď ocelový nebo z mědi,
http://www.ahprofi.cz/brzdova-trubka
http://www.pop-art.cz/Ah...Det.aspx?PrdRc=NAH43430

Koncovky trubek maj třeba tady: http://www.bekas.cz/deta...vka-brzd-potrubi-se1101





Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
1 user thanked white power for this useful post.
Bad
cuir Offline
#14 Vloženo : pondělí 20. prosince 2010 17:27:57 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
no moc pekne pracujes..neda se rici nic jineho ....nez ze to mas fakt pekne a je videt kus poctive prace.
jinak s tema trubkama je to presne jak pise mistr nademnou. Nni to nic tezkeho urcite to zvladnes...jinak s medi se lepe pracuje ale prej se zanasi. idaho kdesi psal ,ze s tim mel problem. Na druhou stranu ja sem kdesi cetl ,ze boreceks tim jezdi uz snaz 5 let a zadnej problem nema... Ve vysledku volba je asi na tobe. Ja osobne bych volil med. Nevidim jedinej duvod proc by se to s DOt4kou melo nejak zanest ci zreagovat. Hod kousek medi do skleniky s DOt4 a uvidis ...
ale nevim presne kde mel Idaho ten problem s tou medi...takze mozna by stalo za to se ho optat aby podal presnejsi info...
Ford Probe 2,5 V6 24v
Venito Offline
#15 Vloženo : pondělí 20. prosince 2010 23:09:09 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
jojo, to co pise white to je to co budes potrebovat a urcite to zmaknes:) trubky koupis na metry, akorad je to takova........prace na koko*, je s trubkovanim proste drbajda to naohybat a hlavne dodrzet radiusy at se ti nezbori, na to je vyborny pripravek ”kus kulateho dreva” :)
No mozna prave v te garazi je problem pokud je vyhrivana a nasolenym autem ze sracek do ni prijedes a rano nanovo, ale za rok by ti to tohle urcite neudelalo, proste bylo v minulosti hodne pouzivane v zime... ale jak vidim, ty to das do pucu a na dalsi 4 roky nez vylezou dalsi nove i opravene rezave plechy mas klid.)
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Bad Offline
#16 Vloženo : úterý 21. prosince 2010 0:23:50 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
White Power: Chlape díky moc za odkazy, určitě to využiju a zkusim, když ve mě vkládáte takovou důvěru, aspon se naučim zas něco novýho :) Krom trubičky a koncovky není potřeba nic dalšího? Žádný těsnění mezito nepřijde? Předpokládám, že nasadim koncovku, pertlovačkou upravim konec trubičky, nasadim a dotahnu, je to tak? Potahnu to podle původních trubiček, takže bych měl dodržet i ty radiusy, Venitův přípravek určitě vyzkoušim.

Zajímá mě jaký materiál použít? Osobně sem pro měd kvůli antikorozním vlastnostem a lepší práci s ní. pak bych na ní ještě navlékl ochrannou hadici a mělo by to bejt věčný.

Venito: Nemam vyhřívanou garáž a nechci se pouštět do debaty jestli to způsobila sůl za ten rok nebo ne, kdybys to viděl, pochopíš. A doufam, že to vydrží daleko dýl než jen 4 roky, protože z toho bude auto jen na letní období a zimu, sníh a sůl už NIKDY neuvidí :)

Co se aktuálních prací na autě týče, konečně se mi povedlo napevno uchytit zadní silenblok. Kvůli menší nepřesnosti v montážních dírách sem to měl venku ještě 2x a piloval je, abych chytil šroub, kterej předtim ne a ne dostat do závitu. Konečně je tahle jebačka za mnou :) Ted už se můžu s chutí pustit do výroby vlastního pravého silenbloku u spolujezdce....
white power Offline
#17 Vloženo : úterý 21. prosince 2010 9:11:30 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Žádný těsnění tam nepřijde a postup je tak jak píšeš, tj. nasadim koncovku, pertlovačkou upravim konec trubičky, nasadim a dotahnu.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Bad Offline
#18 Vloženo : úterý 21. prosince 2010 12:09:41 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
PODLAHA

Příprava...


Vyvařená podlaha u řidiče + vnitřní práh


U řidiče zespod


Final u řidiče


Příprava u spolujezdce


Nabodováno


Všechny plechy přetřeny zinkovou základovkou


Ještě 1-2 vrstvy gumoasfaltu a hotovo
eiffel Offline
#19 Vloženo : úterý 21. prosince 2010 15:18:54 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
koukám žes to měl děravý jak cedník, ještě že jsem se do mého probe nepustil, byl bych na tom asi hodně podobně
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
sygy Offline
#20 Vloženo : středa 22. prosince 2010 1:10:44 (UTC)

Registrován: 22.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 380
Bydliště: Raspenava, Liberecký kraj

Poděkoval(a): 9x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
a pak ze tyhle káry nereznou...

Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
7 Stránky123>»
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.