Dnes jsem koumal servisni manál pro PROBE a konkrétně se zaměřil na převodovku. Našel jsem tam plno zajimavostí a mimo jiné i čidlo teploty převodového oleje a nejaký Torque Converter Clutch, který je omezen při nízkých převodových teplotách, měl by údajně upravovat pomocí Electronic Pressure Control (EPC) tlaky pro teplotu. Tak mě tak napadlo, že když poslední výměna převodového oleje vůbec nepomohla tak by mohl být teoreticky problém v tom teplotním čidlu. Co myslite?
EDIT: je pravda že se ale naposled neměnil filtr páč známý, co mi měnil motor, si na to netroufl a tvrdil mi, že to není potřeba.
EDIT: Ještě drobná poznámka, když je převodovka chladná, tak mi občas i trochu vynechává, musím vždy trošku prošlápnout plyn aby se chytla patřičná převodová rychlost. Jak se zahřeje tak už funguje relativně v pohodě až na to mírné cuknutí při přeřazení. Síla cuknutí zavisí na tom kolik tam mám otáček při přeřazování.
´94 Ford Probe 2.0l Automat
Vsetin
´98 Ford Probe 2.0l(US)
Frenštát pod Radhoštěm