logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Moje Probe
Hunter-X Offline
#1 Vloženo : úterý 15. prosince 2009 13:07:32 (UTC)

Registrován: 16.08.2006 (UTC)
Příspěvků: 122
Bydliště: Vsetin

Pro ty, které zajímá ten můj vrak XD
Jinak ty fotky jsou tři roky staré (dělal jsem je jak jsem si to auto pořídil) a od té doby získalo jen pár ťukanců (od mých přítelkyň nebo závistivých vandalů s klíčkem) a levý blatník je dnes celkem zrezlý, ale to mám v plánu přes zimu vylepšit, jinak tam mám dva roky vyměněný motor.













´94 Ford Probe 2.0l Automat
Vsetin

´98 Ford Probe 2.0l(US)
Frenštát pod Radhoštěm
eiffel Offline
#2 Vloženo : úterý 15. prosince 2009 13:42:01 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
vole, ty máš bluebirda? Kecy OhMyGod

gratulace, a vypadá celkem dobře

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Hunter-X Offline
#3 Vloženo : úterý 15. prosince 2009 14:45:23 (UTC)

Registrován: 16.08.2006 (UTC)
Příspěvků: 122
Bydliště: Vsetin

mno mám ho už 3 roky, ale dle informací co jsem posbíral tady na forku se o BlueBirda nejedná, páč ten prej byl jen v 2.5L verzi a ja mam 2.0L automata

Horší na tom je to, že veskeré opravy aby to bylo aspoň trochu v rozumném technickém stavu by mě měly stát tak minimálně 40 tis. a za to bych měl už i druhého proba, ještě furt zvažuju co udělám protože peníze fakt nemám a v práci máme finanční krizi takže to výhledově ani nevidim, navíc si ho ani sám nedokážu spravit i kdybych měl díly už sehnané :( , jsem spíš uživatel co se v tom význá jen hodně lajcky.

´94 Ford Probe 2.0l Automat
Vsetin
´98 Ford Probe 2.0l(US)
Frenštát pod Radhoštěm
eiffel Offline
#4 Vloženo : úterý 15. prosince 2009 15:33:15 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
chceš můj názor? Ano, za 40 seženeš jiný probe, ale budeš do něj muset nasypat rozvody - 7.000,- minimálně další nutné opravy a pak to bude v pohodě.

Takhle nasuneš ty samý peníze do tohodle a budeš mít auto v cajku a nebudeš se muset bát s tím jet přes celou republiku někam.

Co tam je špatně na tom, kromě toho blatníku?

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Pepa Střecha Offline
#5 Vloženo : úterý 15. prosince 2009 16:43:17 (UTC)

Registrován: 07.07.2003 (UTC)
Příspěvků: 699
Bydliště: Brno

Jo, Hunter už tady pár let je a o jeho modré verzi se ví... Wink A za 40 sežene i 2,5l a pokud toto střelí tak na ty základní opravy mu to postačí... Takto má pořád 2,0l... Smile

Black GTC 1993
Renault Trafic 2008
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Black GTC 1993
Chrysler 300C Touring 2006
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
eiffel Offline
#6 Vloženo : úterý 15. prosince 2009 18:48:11 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Jsem toho názoru, že raději mít auto v pořádku a třeba i slabší, než koupit nějakou 2.5 před smrtí a potom z toho být nešťastný.

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
opečko Offline
#7 Vloženo : úterý 15. prosince 2009 20:32:21 (UTC)

Registrován: 22.10.2008 (UTC)
Příspěvků: 731
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 12x
Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
no teda moc pěkny fotky

Hunter-X Offline
#8 Vloženo : středa 16. prosince 2009 10:46:21 (UTC)

Registrován: 16.08.2006 (UTC)
Příspěvků: 122
Bydliště: Vsetin

Mno fotky jsou to hezky jen proto, že jsou to 3 roky staré fotky XD

Jinak je tam toho už moc špatného a z toho co vím:
Váha vzduchu, převodovka prokluzuje a kope (občas ale beží třeba 100-200km bez problému), děravý výfuk (přední čast a střední část), lambda sonda je v řiti, pak ten blatník už je solidně chytlý korozí, dále pak to vypadá na tlumiče (zřejmě všechny 4), dále vodní pumpa, ale tu už mám a teď v pátek vyměňuju se známým. Mno to bude asi tak vše z toho o čem vím a kdo ví co všechno je tam ještě schované.

Moc se ho vzdát nechci, ale když si sečtu jen častku za díly tak je mi na vývrat.

´94 Ford Probe 2.0l Automat
Vsetin
´98 Ford Probe 2.0l(US)
Frenštát pod Radhoštěm
white power Offline
#9 Vloženo : středa 16. prosince 2009 16:48:21 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
v převodovce vyměň olej a filtr a mělo by se to zlepšit, máš japonskou npřevodovku a tam by se měl lejt dextron kterej není tak drahej já do Jeepa musím dávat jen ATF 4+ a ten stijí 350Kč za litr ale dextron stijí do 150Kč to za pokus stojí, nejvíc problémů s automatem je způsobeno starým nebo nevhodným olejem, a na utěsnění převodovky NIKDY nepoužívej silikon (ani motorovej) ATF olej ho rozpouští a dělá z nej takovej sliz co ucpává filtr.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Hunter-X Offline
#10 Vloženo : čtvrtek 17. prosince 2009 12:49:03 (UTC)

Registrován: 16.08.2006 (UTC)
Příspěvků: 122
Bydliště: Vsetin

Dnes jsem koumal servisni manál pro PROBE a konkrétně se zaměřil na převodovku. Našel jsem tam plno zajimavostí a mimo jiné i čidlo teploty převodového oleje a nejaký Torque Converter Clutch, který je omezen při nízkých převodových teplotách, měl by údajně upravovat pomocí Electronic Pressure Control (EPC) tlaky pro teplotu. Tak mě tak napadlo, že když poslední výměna převodového oleje vůbec nepomohla tak by mohl být teoreticky problém v tom teplotním čidlu. Co myslite?

EDIT: je pravda že se ale naposled neměnil filtr páč známý, co mi měnil motor, si na to netroufl a tvrdil mi, že to není potřeba.
EDIT: Ještě drobná poznámka, když je převodovka chladná, tak mi občas i trochu vynechává, musím vždy trošku prošlápnout plyn aby se chytla patřičná převodová rychlost. Jak se zahřeje tak už funguje relativně v pohodě až na to mírné cuknutí při přeřazení. Síla cuknutí zavisí na tom kolik tam mám otáček při přeřazování.
´94 Ford Probe 2.0l Automat
Vsetin

´98 Ford Probe 2.0l(US)
Frenštát pod Radhoštěm
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.