logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky<12
Ford Probe II, 2.5 l, 1995 - cvakání motoru, PROSÍM O RADY ...
Maxx Offline
#21 Vloženo : čtvrtek 28. července 2011 13:14:09 (UTC)
Registrován: 26.06.2011 (UTC)
Příspěvků: 43

Tak je to na novou ojniční šálu a s trochou štěští by to mohlo být ok. Zatím to ale není jisté. Průměr klikovky je 52,5 mm. Nevíte někdo, jaké tam mají být šály?

Pomohlo by mi i kdybyste někdo věděl, kolikátky jsou na motoru šály v originále. Osobně si totiž myslím, že tam žádný výbrus dělaný nebyl ... BigGrin

Díky moc za rady.
Probe exOwner ... | Ford Probe II, 2,5l 24V 6V, červená
Maxx Offline
#22 Vloženo : úterý 2. srpna 2011 10:46:13 (UTC)
Registrován: 26.06.2011 (UTC)
Příspěvků: 43

Tak rozměry jsem si nakonec zjistil v brusírně, šály dnes dorazily. Wink Za pár dní snad už budou v autě a budu se moct projet. BigGrin
Probe exOwner ... | Ford Probe II, 2,5l 24V 6V, červená
Maxx Offline
#23 Vloženo : čtvrtek 11. srpna 2011 13:37:39 (UTC)
Registrován: 26.06.2011 (UTC)
Příspěvků: 43

Tak další info: šály po nasazení neseděly, byly tam na těsno. Díky tomu jsem zjistil, že mechanik musel kliku špatně změřit. Glare

Musel jsem tedy koupit další šály, tentokrát již standardní, jelikož ty tam patřily. Po nasazení ok, auto už lítá. BigGrin

Tudíž to cvakání způsobovala uvolněná ojniční šála (ze zámků) na přední hlavě motoru úplně vpravo. (záhada uzavřena .. Wink)


Aktuálně mi tu zbyla nová sada ojničních šál (of. název - ojniční pánve) australské výroby se zárukou 24 měsíců na motor s 2. výbrusem.


hodí se na motor s:

průměrem kliky: 52,435 - 52,455 mm
tloušťka šál je: 2 mm (1,5 mm je standardní, na 2. výbrus to dělá + 0,50 mm, výbrus se provádí standardně vždy o 0,25 mm)
typ motoru: MAZDA KL (Ford Probe II 2.5l), JE, KJ, 2254, 2456, 2954CC


Jedná se o kvalitní australský výrobek, výrobce ACL. Koupil jsem za 1300,- Kč, nechám za 800,- Kč. Možnost poslat poštou.

PS: Mám s autem ještě jeden problém, a to, že se při jízdě rosvítí kontrolka Check Engine, později Fuel CutOut a auto zhasne. (motor a komplet budík) Zatím už tuším, jaké jsou možnosti, ale ne přesně. Pokud máte s něčím podobným zkušenosti, budu rád, když se o ně podělíte zde: http://www.probeclub.cz/forum/yaf_postsm31152_CheckEngine--Fuel-CutOut---motor-a-budik-zhasne--za-chvili-jde-nastartovat-------Probe-II-2-5-l-24V.aspx

Díky moc. Wink
Probe exOwner ... | Ford Probe II, 2,5l 24V 6V, červená
Venca Offline
#24 Vloženo : čtvrtek 11. srpna 2011 21:02:37 (UTC)

Registrován: 19.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 187
Bydliště: Plzeň

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Gratuluji k odstraneni zavady a jak pak tlak oleje jsi vyresil? K tvy dalsi zavade check engine bych zkusil vyblikat a urcit zavadu ta druha kontrolka co jsem se docet znamena prilis velky mnozstvi benzinu a proto zhasne motor. Ale nevim proc ale kdyz my prask remen od altiku rosvitila se my taky . dal jsem novy a zhasla.
FORD PROBE 2.5 V6 1993
Maxx Offline
#25 Vloženo : sobota 13. srpna 2011 1:12:48 (UTC)
Registrován: 26.06.2011 (UTC)
Příspěvků: 43

Ahoj, díky za gratulaci. Wink Uvidíme, jak to půjde dál, už se to ale velmi táhne .. :-/ Zareaguji na ty podněty v tom novém tématu. Wink
Probe exOwner ... | Ford Probe II, 2,5l 24V 6V, červená
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
2 Stránky<12
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.