logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky<12
Zdvihatka a olej
Tomáš Offline
#21 Vloženo : úterý 18. prosince 2007 20:53:17 (UTC)
Registrován: 16.12.2007 (UTC)
Příspěvků: 17
Bydliště: MK City

Tohle byl přípravek na ztišení zdvihátek od liqui moly. Měl údajně čistit a ne dělat nějaký ochraný filmy. Myslíš že se to stejně usazuje ve válcích? Jinak si myslím, že motory od mazdy by měli vydržet trochu větší náběch kilometrů. Sice nevím kolik má ten můj Probák najeto ve skutečnosti, ale myslím si že to není víc jak dvě kilča (tacho je 95 tis. - nesmysl) vzhledem k relativní zachovalosti interieru. Ale člověk nikdy neví. Asi mám moc vysoké mínění o motorech Mazdy.

Tomáš Offline
#22 Vloženo : úterý 18. prosince 2007 21:00:46 (UTC)
Registrován: 16.12.2007 (UTC)
Příspěvků: 17
Bydliště: MK City

to Morbi: záleží na tom, co jsi tam lila předtím. Pokud používáš plnou syntentiku už delší dobu, tak by to nemělo uškodit. Průšvih je, když předchozí majitel používal dlouhou dobu např. polosyntetiku a ty tam najednou naleješ plnou. Vyšší obsah aditiv způsobí uvolnění sajrajtu, který se nahromadil v motoru a způsobí ucpání mazacích kanálků.

Venito Offline
#23 Vloženo : úterý 18. prosince 2007 21:41:50 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Tak jak pise tomas, pokud tam mas polosyntetiku, lej zase jenom tu, pokud nevis co tam mas, take nalej polo. Plnou jenom jestly je tam i ted.Jinak plna syntetika byva ridsi coz prave hydra vic rozklepe, polo je hustsi a v hydrech lip plni funkci a ztichnou.....samozrejme tohle vsechno je relativni a zalezi na stavu motoru.

Jinak v mazde te pochopi, vem si ssebou VIN, podle nej si zjisti vsechno ostatni.idealni je ale obednat regulator i s novou pruzinou, stara je unavena.

ProbeII 2.0l_122HP & bixenony

American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Tomáš Offline
#24 Vloženo : úterý 18. prosince 2007 21:46:04 (UTC)
Registrován: 16.12.2007 (UTC)
Příspěvků: 17
Bydliště: MK City

to Venito: a myslíš že ten sajrajt od liqui moly dokáže zvýšit tu hulivost? Když je to jen čistící sajrajt?

Tomáš Offline
#25 Vloženo : úterý 18. prosince 2007 21:48:49 (UTC)
Registrován: 16.12.2007 (UTC)
Příspěvků: 17
Bydliště: MK City

Trochu jsi mě těma kroužkama vyděsil.

Pepa Střecha Offline
#26 Vloženo : středa 19. prosince 2007 8:07:29 (UTC)

Registrován: 07.07.2003 (UTC)
Příspěvků: 699
Bydliště: Brno

Citace:

Jinak v mazde te pochopi, vem si ssebou VIN, podle nej si zjisti vsechno ostatni.


No tak v Mazdě ji s VINem od Probe pošlou tak leda do... Pokud nebude chtít věci na Mazdu, tak mrdat...

Black GTC ´93
Chrysler Voyager ´03
________________________
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Black GTC 1993
Chrysler 300C Touring 2006
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Grim3rr Offline
#27 Vloženo : středa 19. prosince 2007 9:24:44 (UTC)

Registrován: 26.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 288

Me ta moje kara zrala voleje a smrdela jak pica, a cvakaj me nejaky relatka nahore u vika jsou asi 4ri.
RESENI: Nechal jsem tam nalyt Tratment pri vymene oleje, od te doby nezere olej, ale jako pica smrdi porad, ale ktery Probe nesmrdi Smile. A to cvakani je zpusobeny nedostatkem stavy, kterou me bere hudba jelikoz nemam kapacitor. Stejny problem jsem mel u Galanta.
GL&HF

__________________________
Ford Probe 2.0, r.v.: 1995, 9/100km
Aby člověk dosáhl toho, co je možné,
musí usilovat o to, co je nemožné.
Jarry Offline
#28 Vloženo : středa 19. prosince 2007 9:33:05 (UTC)

Registrován: 10.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 567
Bydliště: Svetec

No co se týká té viskozity oleje, tak neplatí že plná syntetika je řidší, pořád se dělají různé viskozitní třídy a podle těch je třeba vybírat. Plná syntetika si jen lépe drží danou viskozitu v celém rozsahu teplot.
Co se týká přechodu z polosyntetiky na syntetiku tak není pravda, že to rozpustí nějaký bordel. Už všechny kvalitní polosyntetiky mají v sobě aditiva k rozpouštění usazenin a syntetika se od toho neliší. Problém býval u přechodu z olejů bez aditiv na aditivované, tam se to vůbec nedoporučuje. I náš starej hasičskej Trambus jezdí s aditivovaným olejem. Jinak souhlas, že žádné pomocné přísady do motoru nepatří, to co tam má být už dávaj olejáři do kvalitních olejů.

Jarry
Fender Stratocaster E443129, Fender Telecaster Z8228066 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
Morbi Offline
#29 Vloženo : středa 19. prosince 2007 14:23:59 (UTC)
Registrován: 06.12.2006 (UTC)
Příspěvků: 202
Bydliště: CR

Poděkoval(a): 2x
Ja koupila auto i s lahví Liqui Moly 10W 40 polosyntetika, což tam lili poslední dva majitelé, tak jsem to tam dolejvala a ted po vymene budu dolevat CAstrol RS polosynt. na vaše doporučení BigGrin a snad to bude ok

Venito Offline
#30 Vloženo : pátek 21. prosince 2007 14:06:19 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
skousel sem 2 prisady do oleju pokazde do cisteho oleje po vymene, ale pokazde bohuzel uplne stejny efekt, smrdelo to jak prase i do kabiny, olej ktery se spaluje ve valcich nesmrdi zdaleka tak jako teflon, ktery vetsinou prisady houfne obsahuji. Jedine reseni je proste prekrouzkovat pisty :/ dnes rano sem jel domu z firemni akce a do pekla sem se propadal hambou kdyz sem videl co ze mne leti nez se motor zahreje :( moje zkusenost za kterou si uz budu stat ze zadna sracka do oleje nic nevyresi. Kdyz je vyhonene zelezo,zadna prisada v oleji uz to nezachrani

Pepo: jdou pisty vyndat spodem nebo musi dolu hlava a vydelat jdou jenom vrchem?

ProbeII 2.0l_122HP & bixenony

American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Chladic Offline
#31 Vloženo : pátek 21. prosince 2007 14:20:08 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

nevim jak u 2.0 ale u 2,5 dou písty jedině vrchem a přesně tak do oleje nic jinýho než olej nepatří:o)

EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Pepa Střecha Offline
#32 Vloženo : pátek 21. prosince 2007 14:23:31 (UTC)

Registrován: 07.07.2003 (UTC)
Příspěvků: 699
Bydliště: Brno

jak píše chladič, na 2,5l jedině vrchem, páč to nevyndáš přes kliku, ale myslím, že na 2,0l to nebude jiný, protože klika taky sedí pod tím, takže bez vyndání kliky nevyndáš písty... A to už je jednodušší ta hlava, aspoň na 2,0l...

Black GTC ´93
Chrysler Voyager ´03
________________________
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Black GTC 1993
Chrysler 300C Touring 2006
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Chladic Offline
#33 Vloženo : pátek 21. prosince 2007 16:31:20 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

no u 2,5 ikdyž vyndáš kliku,tak ten píst stejně spodem vytáhnout nejde...

EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Pepa Střecha Offline
#34 Vloženo : pátek 21. prosince 2007 18:04:03 (UTC)

Registrován: 07.07.2003 (UTC)
Příspěvků: 699
Bydliště: Brno

Jo, myslím, že máš pravdu, je tam něco jako nálitek a nejde to vysunout... Ale musel bych se pořádně podívat a vzhledem k tomu bordelu co ve věcech kolem auta mám a taky zrovna stavím, takže čas moc není...

Black GTC ´93
Chrysler Voyager ´03
________________________
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Black GTC 1993
Chrysler 300C Touring 2006
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Venito Offline
#35 Vloženo : pátek 21. prosince 2007 18:21:55 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)

to sem prave potreboval vedet, jestly tam neni nejaky vystupek z bloku, to ze bych musel vyndat kliku je jasne.. takze jedine vrchem :) chystam se na krouzky ale vubec se me do toho nechce:( to radsi 4x menit hydrostely :)


ProbeII 2.0l_122HP & bixenony

American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
2 Stránky<12
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.