logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
Zdvihatka a olej
Morbi Offline
#1 Vloženo : čtvrtek 13. prosince 2007 17:20:20 (UTC)
Registrován: 06.12.2006 (UTC)
Příspěvků: 202
Bydliště: CR

Poděkoval(a): 2x
Ahoj, omlouvám se za neúčast na srazu, ale měla jsem problém s Probem a chci se s vámi poradit. V pondeli musim jit na vymenu oleje, chytrak jsem tam nemela skoro nic a před 2000km jsem mela mit uz vymenu. Ted jsem tam davala nějaky nemecky 10W 40, castecne synteticky, co jsem tak cetla, doporucujete polosyntet. castrol, tak tam zkusim dat ten. A dalsim problemem jsou hydraulicka zdvihatka, motor mi trochu kloktá. Jeste porad plati, že je, Pepo, můžeš sehnat levněji? Díky za odpoveď

Pepa Střecha Offline
#2 Vloženo : pátek 14. prosince 2007 17:00:00 (UTC)

Registrován: 07.07.2003 (UTC)
Příspěvků: 699
Bydliště: Brno

Čau, teď už z hlavy nevím, na kolik vyjdou nový, ale taky mám doma komplet hlavu na 2,0l i se zdvihátkama, tak kdyby jsi se spokojila se staršíma, můžou být taky... A pokud ty nový fakt chceš, tak mi cinkni v týdnu a já se zeptám...

Black GTC ´93
Chrysler Voyager ´03
________________________
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Black GTC 1993
Chrysler 300C Touring 2006
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Morbi Offline
#3 Vloženo : sobota 15. prosince 2007 15:17:02 (UTC)
Registrován: 06.12.2006 (UTC)
Příspěvků: 202
Bydliště: CR

Poděkoval(a): 2x
Já do toho moc nevidim, jediný, co mi mechanik řekl, že to moc cvaka a jestli to dělá i zahřátej motor, že je to špatný a že to budou asi zdvihatka. Myslíš, že by na to stačili použitý zdvihátka, aby se to dalo do cajku? A k čemu je vůbec hlava? BigGrin

Chladic Offline
#4 Vloženo : sobota 15. prosince 2007 16:13:38 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

hlava je takový to nahoře na motoru a uzavírá to místo kde se spaluje bnezín a fofrujou tam písty:-)a sou v ní schovaný ventily na kterých sou ty zdvihátka,do kterých zezvrchu buší vačkovej hřídel a celý je to zakrytý krytem kterej vidíš když se podiváš pod kapotu a nějak to funguje a když to funguje tak jak to má,tak se jezdíBigGrin
Jinak mě nějaký zdvihátko cvaká taky,ale jen když je to studený,po zahřátí už o nich nevim.
Nevim co to blbne,před tim než sem to rozebral to nědělalo,ale netrápí mě to:o)

EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Chladic Offline
#5 Vloženo : sobota 15. prosince 2007 16:15:23 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

Morbi jakej máš motor?? a jak ti to cvaká??

EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Morbi Offline
#6 Vloženo : sobota 15. prosince 2007 18:11:35 (UTC)
Registrován: 06.12.2006 (UTC)
Příspěvků: 202
Bydliště: CR

Poděkoval(a): 2x
Ahá BigGrin Mám 2.0 16v. Takže udělám to tak, dneska jedu 30km za Prahy, tak si ho potom ještě poslechnu, případně nahraju superzvuk a dám ho sem. Autům nerozumim, a proto nevim, jestli je to akutní nebo ne. Pravda ale je, že když popojíždím u svodidel, tak se od nich odráží zvuk motoru, kde je dobře slyšet, že trošku pochrupává. Těžko se ten zvuk popisuje

Tomáš Offline
#7 Vloženo : neděle 16. prosince 2007 0:27:10 (UTC)
Registrován: 16.12.2007 (UTC)
Příspěvků: 17
Bydliště: MK City

Zdravím probáky, tohle je velice zajímavé téma. Mám obdobný problém. Koupil jsem Probe 2.0 16v a cvakalo tam zdvihátko. Všechny zdvihátka jsem nechal vyměnit a po výměně oleje a zdvihátek (všech) to občas dělá znovu. Tedy vlastně jen na volnoběh. Když dojedu tak nic a po chvíli na volnoběhu to začne cvakat. Mám tam polosyntetiku od repsolu. Zajímalo by mě, jestli je problém v oleji nebo v něčem jiném. Mám zkušenost s Mazdou 626 motor 2.2 (probe 1. generace) a tam stačilo vyměnit měkký zdvihátko za tvrdý a byl klid. Jinak zdvihátko stojí kolem tříset kaček a možná bych ho sehnal levněji, ale pouze při osobním odběru. Okres Nymburk. Děkuji za reakce.

Morbi Offline
#8 Vloženo : neděle 16. prosince 2007 1:37:28 (UTC)
Registrován: 06.12.2006 (UTC)
Příspěvků: 202
Bydliště: CR

Poděkoval(a): 2x
Tak to je nějaké super levné zdvihátko Smile Jak jsem psala, v pondělí se na to přeptám ještě mechanika a podle toho, co mi řekne, budu muset shanět zdvihátka a za 300kč jedno, si myslim, je super cena. Zdvihatek je tam celkem 16?
A zvuk k posouzení zde:
http://www.dobrmani.unas.cz/
Pepa Střecha Offline
#9 Vloženo : neděle 16. prosince 2007 14:16:21 (UTC)

Registrován: 07.07.2003 (UTC)
Příspěvků: 699
Bydliště: Brno

to Morbi: Tak co máš ty je na 2,0l ještě zlatý...

to Tomáš a Morbi: být váma, bych to vůbec neřešil, 2,0l na to trpí strašně a výměna zdvihátek pomůže tak na půl roku až rok, než to ty kurvy začnou dělat znova...

Takže klid a jezděte dál...

Black GTC ´93
Chrysler Voyager ´03
________________________
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Black GTC 1993
Chrysler 300C Touring 2006
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Morbi Offline
#10 Vloženo : neděle 16. prosince 2007 16:38:39 (UTC)
Registrován: 06.12.2006 (UTC)
Příspěvků: 202
Bydliště: CR

Poděkoval(a): 2x
Fajn, nechám to. Já jen že mě mechanik strašil, že to může přepálit nějaký ventil, nebo co. Ale jestliže řikáš, že to není tak hrozný, nechám to ještě býtSmile

Tomáš Offline
#11 Vloženo : pondělí 17. prosince 2007 9:45:41 (UTC)
Registrován: 16.12.2007 (UTC)
Příspěvků: 17
Bydliště: MK City

A nemá na to vliv olej? Není ta polosyntetika příliš hustá? Jinak oprava za bůro na půl roku. Pěkný vyhlídky. No holt až to zase začne tak rádio na plný kule a je klid.

Morbi Offline
#12 Vloženo : pondělí 17. prosince 2007 16:05:53 (UTC)
Registrován: 06.12.2006 (UTC)
Příspěvků: 202
Bydliště: CR

Poděkoval(a): 2x
Pro Tomase: To máš super, po mně za opravu chtějí 15-20tisíc Angry

Chladic Offline
#13 Vloženo : pondělí 17. prosince 2007 16:12:03 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

morbi:to si kup novej motorWinkale to chtěj nějak moc ne a to je jen jako za výměnu zdvihátek??

EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Tomáš Offline
#14 Vloženo : pondělí 17. prosince 2007 16:34:10 (UTC)
Registrován: 16.12.2007 (UTC)
Příspěvků: 17
Bydliště: MK City

To morbi: 15-20 tis. je opravdu nářez. Ale věřím tomu, že si to dokážou říct v nějakém značkovém servisu (sám v jednom dělám). U tohohle motoru je na hovno, že se musí vyndat rozvody + vačky, aby se člověk dostal na zdvihátka. U starýho motoru 2.2 se vyndala pouze hřídel s vahadly a bylo to za půl hoďky hotový. U novějšího dvoulitru je to práce na celej den. Jinak ještě k těm cenám zdvihátek. Je to opravdu různý, narazil jsem na zvihátka za 1 200,- ale i za 300,-. Záleží na dodavateli. Já jsem je měl dokonce ještě levněji, bylo to za nákup a na firmu. No kdyby někdo potřeboval, tak je za 250 až 300 seženu.

Jarry Offline
#15 Vloženo : pondělí 17. prosince 2007 23:07:35 (UTC)

Registrován: 10.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 567
Bydliště: Svetec

Poslouchejte, už se to tu X krát řešilo. Zdvihátka jsou u těhle motorů citlivá na olej, potřebujou dostatečnej tlak za všech teplot, tj. olej plná syntetika, nejlépe Castrol, který Mazda plnila do těhle motorů originál. A včas měnit. Ale není to na výměnu zdvihátek, vždy záleží na tlaku oleje. Já používám Castrol RS, a nemám problém,občas se stane že mi jedno zatiká ale za chvíli je klid.

Jarry
Fender Stratocaster E443129, Fender Telecaster Z8228066 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
Morbi Offline
#16 Vloženo : pondělí 17. prosince 2007 23:21:45 (UTC)
Registrován: 06.12.2006 (UTC)
Příspěvků: 202
Bydliště: CR

Poděkoval(a): 2x
Servis je to neznačkový a za výměnu pneu chtěli 1600,- nakonec ale jen 1400,- OhMyGod A trvalo to 15minut a jenom přehazovali nove pneu na alu, kde byly puvodni gumy. Pěkný, no. Dneska jsem po vyměně oleje, polosyntet. a 10W 40, zkusim tam davat Castrol, jak piše Jarry a třeba to bude fajn...

Venito Offline
#17 Vloženo : úterý 18. prosince 2007 17:32:11 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Prdlajs! Nez zacnete menit hydrostely, prvni vymente regulator tlaku oleje!!
Ja mam 14 dnu stara hydra, a stejne si to klokta dal! vcera sem konecne nasel kde je regulator tlaku oleje zuboveho cerpadla a uz ho mam obednany v mazde! stoji kolem 300,- a na mazdaklubu sem mel rozhovor s klukem ktery vymenil ventil a ma po problemu! takze ja ocekavam to same az ho vymenim, bohuzel az po novem roku, uz v mazde nefakcí
Kdo neveri tak se mrknete sem

http://www.autohificlub....egulator+tlaku+oleje/60

je az divne jak o tomto ventilu vi strasne malo lidi, kazdy jde po Hydrach vcetne mne a pritom je problem uplne jinde a na mazdaforech o tom nikdo skoro nic nevi :(
Jelikoz ja uz sem se vyskolil, radim vam kde je vas problem z vice nez 50%.
Samozrejme tlak oleje tohle nevyresi pokud mate pricpane mazaci kanalky, ale rozhodne utisi zdvihatka v pripadech, kdy klepaji na volnobeh a v nizkych tockach.
V zime se chystam udelat na mojich strankach kompletni manual s fotkama kde bude vsechno popsane Co a JAK, priciny atd....
Jinak sem zkousel pri vymene oleju nejake prisady ale dycky to stalo za prd a motor akorad vic smrdel. Rozhodne nedoporucuju let do motoru syntetiku, kdybyste kazdy videly jaky humus mate usazeny na stenach motoru zevnitr, asi by vam doslo jake by byly nasledky kdyby synteticky olej vsechen tento bordel rozpustil...

ProbeII 2.0l_122HP & bixenony

American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Tomáš Offline
#18 Vloženo : úterý 18. prosince 2007 19:44:45 (UTC)
Registrován: 16.12.2007 (UTC)
Příspěvků: 17
Bydliště: MK City

to Venito: s tím olejem s tebou plně souhlasím, taky bych se bál to tam nalejt. Přípravek na ztlumení zdvihátek jsem taky vyzkoušel a od té doby mám pocit že to trochu víc hulí a smrdí. Teď nevím jestli je to zimníma podmínkama a nebo tím přípravkem. Každopádně když jsem auto kupoval v září, tak z výfuku nešel žádný kouř a nebyl cítit žádný spálený olej, jako teď. Máš obdobnou zkušenost? Ten nápad s tím regulátorem zní celkem dobře, dej sem vědět jak to dopadlo, moc by mě to zajímalo.

Venito Offline
#19 Vloženo : úterý 18. prosince 2007 20:30:30 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
s tema srackama do oleje mam uplne tu samou zkusenost, dycky to zacalo po startu tak 10 vterin hulit.. bohuzel ty sracky zustanou nalapane na stenach i po vymene oleje, ja sem pokazde musel delat 2 vemeny nez to zas prestalo :( sou to fakt vyhozene prachy.
Ony ty prisady totiz delaji povlak na stenach valce, a ten opotrebovane stiraci krouzky nesetrou -to je pak to ze se to spaluje spolu s benzinem. takze mas prvni znamku toho, ze tvuj probak by potreboval prekrouzkovat

ProbeII 2.0l_122HP & bixenony

American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Morbi Offline
#20 Vloženo : úterý 18. prosince 2007 20:49:05 (UTC)
Registrován: 06.12.2006 (UTC)
Příspěvků: 202
Bydliště: CR

Poděkoval(a): 2x
Když ne syntetiku, tak polosyntetiku,ok? Chápu to dobře?Smile Tak zkusím taky objednat a nechat vyměnit regulator tlaku oleje. Stačí, když přijdu do Mazdy po N.roce a řeknu, že chci na Probe II regulátor tl.oleje?Smile Já jen aby věděli, o co mi jde:)

Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.