logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky<12
Motor vynechává, chcípá, nenastartuje ale pak OK
martigen Offline
#21 Vloženo : sobota 5. ledna 2008 5:04:59 (UTC)

Registrován: 09.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 652
Bydliště: Praha 6 - Střešovice

to wesker: BigGrin íš co.. on takdy tratos popíše problém na několuik řádek ž emu tojako jede na nula otáček a co to teda kua stim je - úplně vážně! pak napíše chladič, že je na převodovce deset tisíc čidel a ty to pak suveréně rozlouskneš ”typl bych to na otáčkoměr” BigGrin to jsem se fakt doma dlouho řezal BigGrin

______________________
Probe 2.0 1995 manual EU
________________________
1995 Probe 2.0 16v bejvávalo
1996 Accord 2.2i ES
Wesker Offline
#22 Vloženo : sobota 5. ledna 2008 15:22:51 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Jak pisu,vidim to na otackomer jako takovy.Pac kdyby takove udaje lezly z rozdelovace tak by to nejelo.Jestli si jineho nazoru tak to napisBigGrin

Ford PROBE V6 94´GT
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Tratos Offline
#23 Vloženo : neděle 13. ledna 2008 14:07:31 (UTC)

Registrován: 24.03.2004 (UTC)
Příspěvků: 214
Bydliště: Praha

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Díky za reakce.
Tak jsem to natočil na video co mi to dělá. No každopádně to je konečně závada na návštěvu servisu BigGrin Až budu vědět víc napíšu to schválně sem...

http://www.stream.cz/vid...39-ford-probe-otackomer

Ford Probe 2.5 GT ´93, Praha
Tratos Offline
#24 Vloženo : čtvrtek 31. ledna 2008 18:38:23 (UTC)

Registrován: 24.03.2004 (UTC)
Příspěvků: 214
Bydliště: Praha

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Tak jenom pro zajímavost byl to napůl uhnilej kus kabelu. Takže vyměnili část svazku, seřídili a jede to jak z praku. Cool


T.
Ford Probe 2.5 GT ´93, Praha
borgi Offline
#25 Vloženo : pondělí 25. února 2008 21:55:18 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 95
Bydliště: Běsno

Jsem rád že jsem si to tady nedávno četl.Mám ted skvělej kvartál a všechno se mi sere.V nedeli jsem jel na oslavu do prahy a na dalnici najednou škubání pak díra a auto se zastavilo.Začala svitit kontr. fuel cutout a už jsem šel na jisto.Nynější přítelkyně nevěřila jak rychle jsem našel závadu.Rodině pak vyprávěla jak jsem dobrej.Samosebou jsem se nepochlubil že to vím odsud.:D:D


ProbeII 2.5 24V
ProbeII 2.5 24V
Lepší blbě jet než jít dobře pěšky
borgi Offline
#26 Vloženo : pondělí 25. února 2008 22:00:31 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 95
Bydliště: Běsno

Jo a chtěl bych dodat že,to byli uhnilé dráty k otřesovýmu čidlu

ProbeII 2.5 24V
ProbeII 2.5 24V
Lepší blbě jet než jít dobře pěšky
martigen Offline
#27 Vloženo : úterý 26. února 2008 0:21:57 (UTC)

Registrován: 09.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 652
Bydliště: Praha 6 - Střešovice

no vidíš borgi jakej seš sekáč BigGrin

ty se tu moc neukážeš co? uvidíme se aspoň zas na tý přibrami?

______________________
Probe 2.0 1995 manual EU
________________________
1995 Probe 2.0 16v bejvávalo
1996 Accord 2.2i ES
borgi Offline
#28 Vloženo : úterý 26. února 2008 11:36:37 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 95
Bydliště: Běsno

to marti to víš taky jsem měl nosánek pěkně nahoru:D Já se snažím být aktivnější ale mám tak blbou práci že jsem pořád pryč.Já jsem váš olíbený kamionák:D:D ale na mou obranu do čech jezdím jen málokdy.

ProbeII 2.5 24V
ProbeII 2.5 24V
Lepší blbě jet než jít dobře pěšky
Guest
#29 Vloženo : středa 15. září 2010 10:58:49 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Zdravím,
z lítostí musím konstatovat, že na mém Probesu se začala projevovat stejná závada jako u Tratose. Podotýkám, že se objevuje pouze občas a to tak, že za jízdy mi zničeho nic spadnou otáčky na nula a motor zhasne (rozsvítí se kontrolka FUEL CUT-OUT?) poté se buď znova roztočí a problém se opakuje zhruba po 5min. nebo nenaskočí vůbec. A teď k mému dotazu, asi jsem amatér ale vůbec netuším kde najít to otřesové čidlo, nebo jaké kabely a kde k němu vedou. O víkendu taky vyměním palivový filtr. Díky moc za radu
Zarda

Renni Offline
#30 Vloženo : středa 15. září 2010 12:39:38 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
otřesový čidlo najdeš vzadu v kufru vlevo pod kobercem.podívej taky na snímač/čidlo/otáček.
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
Bad Offline
#31 Vloženo : středa 15. září 2010 20:02:25 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Může to být, co ti radí Renni, ale podle zkušeností lidí z Probetalku rozdělovač odchází i takovýmhle způsobem. Něco se v něm přehřeje, proto to začne zlobit a chcípne a nastartovat jde až po cca 20ti minutách, když vychladne...postupně se závada zhoršuje a frekvence výskytu se zvýší až odejde natrvalo :-(
+ Ford Escort 1.8i 95´ LPG
sygy Offline
#32 Vloženo : středa 15. září 2010 22:36:29 (UTC)

Registrován: 22.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 380
Bydliště: Raspenava, Liberecký kraj

Poděkoval(a): 9x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
ale zase že by u rozdělovače svítila ta kontrolka paliva?

Renni Offline
#33 Vloženo : čtvrtek 16. září 2010 1:08:34 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
nemyslím si že to bude rozdělovačem,/krom toho u 2 se neserou jako u 2,5/tam když se něco vypálí,tak to je většinou jednorázová zaležitost a natočit motor už nepůjde.Jak to popisuješ tak to se stalo přesně mne po načerpaní říznutýho benzínu,dolil jsem plnou nadržhttp://img524.imageshack.us/img524/3695/fordusmodela1937rennicanx0.jpg
Ford model A 1928
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
Guest
#34 Vloženo : čtvrtek 16. září 2010 18:55:44 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Děkuji všem za rady (kterých si vážím) ale vypadá to, že to byla jen prkotina. Když jsem otevřel nádrž tak syčela tak dlouho, až mě napadlo, že muže být zadělaný provzdušňovák (o víkendu se na to mrknu), když ale jedu s neutaženou nádrží, problém je pryč. Tak snad by to už mohlo být v pořádku...

DaLonelyWolf_V6 Offline
#35 Vloženo : pondělí 28. března 2011 19:19:13 (UTC)
Registrován: 28.03.2011 (UTC)
Příspěvků: 90
Bydliště: Slovensko, Moldava nad Bodvou

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Chlapci mal som ten istý problém. A mne tam robil problém snímač na klukovej hriadely. Dal som dole, vyčistil a odvtedy bezproblémov. ( Dal mi radu chalan z www.probestore.co.uk )
1 user thanked DaLonelyWolf_V6 for this useful post.
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (9)
2 Stránky<12
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.