To je těžký takhle to odhadovat. Mohl by to být vliv toho katalizátoru, pokud by byl fakt přicpanej, ale to by se potom dusilo víc než 1 válec a hlavně při zátěži. Podle toho co píšeš, tak je to pořád jeden a ten samý válec, tj. mohl by to být nějaký jeho ventil, ale za studena jede dobře. A kompresi měřil na zahřátém motoru ? Ten ventil nebo jeho hydroštel by se mohl přidírat za tepla, možná. Mohl by to bejt taky vstřik, kterej by mohl stávkovat za tepla. Vyndat svíčku a nastartovat, měl by být cítit benzín, pokud ne, tak je vstřik špatný. Taky by to mohlo být těsnění pod hlavou, kdy propouští vodu nad píst jenom při zahřátém motoru, takové počáteční stádium závady pokud to předtím někdo uvařil, časem by se projevilo víc, poznáš to že by se ztrácela voda z chladiče. Nějak na to čidlo na škrtící klapce nevěřím, to by zlobilo na více válcích, stejně jako kat.
Jarry
Fender Stratocaster E443129, Fender Telecaster Z8228066 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe