logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
3 Stránky<123
Prosím radu
pufy Offline
#41 Vloženo : středa 26. prosince 2007 17:12:09 (UTC)
Registrován: 28.10.2007 (UTC)
Příspěvků: 125

No o to jsme ho už prosili prý si už přivezl měřák, ale auto tam už je přes 2 měsíce a pořád nic. Pořád jen sliby a když mu zavolám tak se ještě rozčiluje, že toho má moc a tak..

Wesker Offline
#42 Vloženo : středa 26. prosince 2007 18:30:05 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
To musi byt nejake nemako...tlaky ma zmerene za pul hodiny.Bych se na to klidne mrknul,ale 350 km je 350 km...A az to bude nahodou merit tak at odpoji rozdelovac jinak ho odpali.Hodne stestiWink

ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
pufy Offline
#43 Vloženo : středa 2. ledna 2008 14:00:08 (UTC)
Registrován: 28.10.2007 (UTC)
Příspěvků: 125

Tak dnes mi volal, změřil tlaky a vše v pořádku. Když to natočí tak to běží normálně na 6 válců, ale jak se to ohřeje tak se to hádá a jde pouze 5 válců. Zjistil že je vypalený katalizátor a prý nějaké čidlo na škrtící klapce mu po přeměření davá nějaký jiné hodnoty. Je to možné?? Nevíte někdo co to může způsobovat jsem už 3 měsíce bez auta a asi se zblázním.. Díky moc za věškeré rady a pomoci..

Jarry Offline
#44 Vloženo : středa 2. ledna 2008 17:15:18 (UTC)

Registrován: 10.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 567
Bydliště: Svetec

To je těžký takhle to odhadovat. Mohl by to být vliv toho katalizátoru, pokud by byl fakt přicpanej, ale to by se potom dusilo víc než 1 válec a hlavně při zátěži. Podle toho co píšeš, tak je to pořád jeden a ten samý válec, tj. mohl by to být nějaký jeho ventil, ale za studena jede dobře. A kompresi měřil na zahřátém motoru ? Ten ventil nebo jeho hydroštel by se mohl přidírat za tepla, možná. Mohl by to bejt taky vstřik, kterej by mohl stávkovat za tepla. Vyndat svíčku a nastartovat, měl by být cítit benzín, pokud ne, tak je vstřik špatný. Taky by to mohlo být těsnění pod hlavou, kdy propouští vodu nad píst jenom při zahřátém motoru, takové počáteční stádium závady pokud to předtím někdo uvařil, časem by se projevilo víc, poznáš to že by se ztrácela voda z chladiče. Nějak na to čidlo na škrtící klapce nevěřím, to by zlobilo na více válcích, stejně jako kat.

Jarry
Fender Stratocaster E443129, Fender Telecaster Z8228066 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
pufy Offline
#45 Vloženo : neděle 6. ledna 2008 23:04:08 (UTC)
Registrován: 28.10.2007 (UTC)
Příspěvků: 125

Takže to opravdu vypadá na rěsnění pod hlavou.. Nevíte někdo jak je to cenově prosím???

Chladic Offline
#46 Vloženo : neděle 6. ledna 2008 23:21:19 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

těsnění cca 2500 na obě hlavy

EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Wesker Offline
#47 Vloženo : úterý 8. ledna 2008 0:25:32 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
to Chladic: cece,ty siz levneho kraje.Po me chteli 2200 za jednoRazz

Ford PROBE V6 94´GT
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
white power Offline
#48 Vloženo : úterý 8. ledna 2008 7:43:09 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
to je trochu mooc 2200 za jedno já si nechal udělat kovový a vyšlo cca na 850,- a jestli chceš aby ti ten naturbenej motor chvíly vydžel tak bych si ho nechal udělat taky a silnější než sériový abys snížil kompresi protože 9.2 je na turbo už moc velká

_____________________
Ford Probe 2.2Turbo
Opel Frontera 2.4i 4x4
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Jarry Offline
#49 Vloženo : úterý 8. ledna 2008 9:17:24 (UTC)

Registrován: 10.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 567
Bydliště: Svetec

No vida, takže přeci jen těsnění, jsem rád že jsem to typnul, no to je z těch variant možná ta nejjednodušší na opravu.

Jarry
Fender Stratocaster E443129 HOT ROD DeLuxe
Jarry
Fender Stratocaster E443129, Fender Telecaster Z8228066 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
3 Stránky<123
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.