logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
7 Stránky123>»
Otázky, otázky a zase jenom otázky
Qít Offline
#1 Vloženo : sobota 21. dubna 2007 15:16:38 (UTC)

S některými členy klubu sem již mluvil, poradili a jsem rád, a ještě jednou děkuji.

Jsem opravdu začátečník a tím nemyslím jen ohledně Probé, ale celkově aut. Ačkoliv mám možnost jezdit ve 4 autech rodičů (a je to pestrý výběr), tak jsou to přece jen nové auta.

Teď se mi dostavila možnost testovat Probé 2, r.v. 1995, a jsem opravdu doost překvapen a dost mě okouzlilo a chtěl bych si ho pořídit. To co mám doma má naježděných (prej) pod 200 000km, a je tam motor 2.0 16V. Asi s největší pravděpodobností je to EU, jelikož je z Německa :-) . Ale pokud si někdy myslí že to tak být nemusí nechám se ponaučit.

Další by sem se chtěl zeptat nad čím by sem se měl u tohoto auto podívat aby sem nenaletěl. Co se často porouchává a zda tam není nějaký problém s motorem nebo něco podobného. Auto teprve kupovat mám, mám ho doma na zkoušku. Takže poznatky, nad čím se zaměřit a zpozorovat nějaký problém budu vděčný.

Ohledně ceny se mi moc nechce vyjadřovat. Ale jde vidět že už je z části po tuningu. Jsou tam (myslím) 17” liťáky (pokud tam nejsou dokonce 19” ). A je to první problém. Ačkoliv se mi to zdá že je mezi kastel a pneu dost místa, tak v trochu větší zatáčce mi to sakramensky drhne!!! Pak je logický že to v autě smrdí a hlavně se ničí nelevný gumy. Nevíte jestli je potřeba zmenšit kola a nebo nějaký pružiny???

Ačkoliv je v autě muzika, tak se musí předělat káble, dělal to asi nějaký amatér a nedopadlo to s tou muzikou nejlíp.