Vyzkoušel jsem váhu od lishaacka a bohužel nic se nezměnilo. Proměřil jsem obě váhy odporově a jsou přibližně stejné (v normě údajů v manuálu - syn mi překládá). Byl jsem přesvědčen, že je to váhou, takže teď poněkud propadám zoufalství.
Ještě jsem znovu pokoušel co to vlastně dělá (bez jízdy). Za studena je to horší. Motor má nízký oscilující volnoběh, po přidání plynu neochotně jde do otáček, při podržení na určitém plynu (za studena cca kolem 2 200 ot/min, po ohřátí kolem 1 700 ot/min) chvíli osciluje (znatelně na otáčkoměru) a pak se "chytne" začne běžet čistě a zvýší plynule otáčky. Když ho nepustím pod tyto otáčky reaguje celkem dobře.
Ještě jsem kontroloval zda "nebublá" do vody a ani v oleji není emulze. Také jsem zkusil zaslepit kolínko na sání mezi váhou a klapkou (zda to tudy nepřisává falešný vzduch), žádný vliv (možná trochu horší chod).
Neví někdo co s tím? Případně kdo by to byl schopen opravit?
Právě chystáme rekonstrukci v baráku, tak nemám moc času a navíc zvládám jen menší běžné opravy spíš mechanického rázu (na dvorku bez jámy a jen s heverem). (Tedy odpor, napětí a proud změřím, když se dozvím co mám měřit.)
Zden Ford Probe 2.5 V6 94
Berlingo
Daewoo Nexia