logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky<12
jsem Vaše
Pauli Offline
#21 Vloženo : středa 17. prosince 2003 16:41:47 (UTC)
Registrován: 26.07.2003 (UTC)
Příspěvků: 28
Bydliště: Liberec

Známej tady má Calibru z 96´s 2,5 V6 motorem. Vůbec jsem netušil,že to tam vůbec dávali a kdybych to neviděl,tak bych tomu asi nevěřil. Každopádně to je jediná Calibra,co jsem s takovým motorem viděl.

_eXplorer_ Offline
#22 Vloženo : čtvrtek 18. prosince 2003 0:15:32 (UTC)
Registrován: 23.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 214
Bydliště: Kladno

pomlouváte to co jste nikdy nezkoušely, nějakou sračku co měla Bára 2.0i, my měly v rodině 2.0 16V DOHC a ten výkon by probe I.gen by mohlo závidět i GT, to jako fakt. Lepší podvozek, tvrdší a to auto oproti I.gen prostě sedí a hlavně nežere jak prase při norm. provozu, chápu při ostrejch jízdách to se musí, ale jinak... Až na interiér ten je fakt blbej, a výbava chudá, ale motorově a podvozkem to je skvělý auto, to mi nevymluvíte. Jo a Calibru nesrovnávejte s PII GT to je jiná třída

_eXp_loooooorer_
_eXplosssioner_
Jarry Offline
#23 Vloženo : čtvrtek 18. prosince 2003 10:26:13 (UTC)

Registrován: 10.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 567
Bydliště: Svetec

To Ex : Všimni si že nikdo nic nepomlouvá.

Jarry
Fender Stratocaster E443129, Fender Telecaster Z8228066 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
Sadar Offline
#24 Vloženo : čtvrtek 18. prosince 2003 10:47:22 (UTC)
Registrován: 14.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 173

Jo , dokonce sem pochvalil CX :)

_eXplorer_ Offline
#25 Vloženo : čtvrtek 18. prosince 2003 11:07:18 (UTC)
Registrován: 23.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 214
Bydliště: Kladno

oki oki, já už sledoval že se to zvrtne k zavržení calibřičky... tak jsem jí chtěl ubránit Blushing

_eXp_loooooorer_
_eXplosssioner_
Jarry Offline
#26 Vloženo : pátek 19. prosince 2003 0:05:55 (UTC)

Registrován: 10.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 567
Bydliště: Svetec

V testech V6tky o ní psali docela dobře, ale myslím, že ji prodávali pouze s automatem. Nejlepší verze co do výkonů asi byl dvoulitr turbo 4x4.U nás jsem ale žádnou takovou neviděl....

Jarry
Fender Stratocaster E443129, Fender Telecaster Z8228066 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
Koudy Offline
#27 Vloženo : pátek 19. prosince 2003 0:39:04 (UTC)

Registrován: 09.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 318
Bydliště: Praha

Ja ji měl taky a byl sem s ni moooc spokojenej.
2,0 16V - 150PS a jezdila fakt za málo....
U nás se daj na inzerát koupit se všema motorama, akorat nedoporučuju 4x4 - odcházej zadní diferáky (u Caliber i Vecter)a to jak na běžícím pásu - jak u 2,0 8V, tak u turba - k těmto dvoum motorům dáváli na objednávku 4x4.

Koudy
94 Blue GT
Koudy
94 Blue GT - kdysi :-)
01 L.R.Disco TD5
(nejede jako P2GT - ale zase projede všude)
Sadar Offline
#28 Vloženo : pátek 19. prosince 2003 10:37:31 (UTC)
Registrován: 14.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 173

2.5 jsou normalka i rucni neni problem sehnat jakoukoli verzi motoru , ale......

Barbora Offline
#29 Vloženo : pondělí 22. prosince 2003 10:15:23 (UTC)
Registrován: 04.01.2002 (UTC)
Příspěvků: 75
Bydliště: Brno

co na to říct, máte pravdu, výhoda byla ta, že to opravdu sedělo, má to dobrý zadní kola a když se daj podložky a rozpěrka, což mám, tak to sedí jako žádný jiný auto, spotřeba dobrá oproti 2,5 V6....Sad, volila jsem bezpečnou řadu, co se týče motoru, základní, ale bezproblémový, což se sice odrazilo v tom, že motor funguje na 100% a nepotkávaj se hlavy atd.. což je běžný u 16, ale zase na úkor výkonu, design z venku se mi líbil , ale zevnitř ubohost, i kdyby tam byl kompl, tak komunikuje německy, což nemusím. Levný náhradní díly a hlavně je jich plno, jen jsem neměla příležitost tuto výhodu využít. rozhodně to není pro toho, kdo měl 2,2 v turbu, a to je celej můj problém, to si aspoň myslím já..

Marauder Offline
#30 Vloženo : středa 24. prosince 2003 12:38:32 (UTC)
Registrován: 11.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Praha

Já teda nechci zakládat další hádku, ale pokud si dobře pamatuju článek v Autotip-u tak tam psaly, že Ford Probe II je odpověď na Calibru, Corrado, Eclipse atd. Vyloženě tam srovnávaly Probe a Calibru a dle mě i správně neb ty auta jsou stejná třída - obě 2+2, oba obsahově podobný motory a oboum slouží jako základ sedan střední vyžší třídy Vectra a Mazda 626 tak nevím proč by ty auta se neměli porovnávat naopak zrovna u těhle dvou srovnání absolutně sedí ....

Marauder
94 SilverBlue Chevrolet Camaro
Marauder
94 SilverBlue Chevrolet Camaro
97 Cadillac Seville STS
93 Ford Probe GT
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
2 Stránky<12
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.