Ahoj,po čase
Nechci moc "rozumovat" ale motory P1 jsou na přehřátí hlavy citlivé. Proto musí termostat spolehlivě přepínat a zuby na vodním čerpadle nesmí být "časem zmizlé-minimální". Už se to tu taky řešilo. Pokud někdo dlouho jezdil a neměnil rozvody a s tím vodní čerpadlo, může to být třeba stopa.
Taky zavzdušnění vody, ale s tím nemají P1 problém. U mého se dá ventilátor motoru spustit zamáčknutím klimy-knoflíku + otočením na nějakou rychlost ventilace v autě. A spustí se větrák chladiče vody nezávisle na teplotě. Nebo možná čidlo pro větrák má spínací teplotu špatně, ale při běžné jízdě mimo léto by větrák neměl chtít spínat, pokud není něco před chladičem, jak se to na zimu dává. Tyto motory se zahřejí i v zimě bez krytů chladiče. Topí po 2 kilometrech topení.
S neprůchodností radiátoru topení nemají taky problémy.(jako každá MAREA za jejího života)
Taky ucpaná přepadová hadička z chladiče solema dělá někdy problém. Vyteče ale už potom může chybět voda. A problém může rychle nastat.....
Odhaduji to na termostat , protože voda se v motoru musí "točit"a příp. sepnout větrák ale jen jsem přidal , co zatím vím.
Neměl jsem s teplotou zatím problém ale už se mi v létě zjištění pustit ventilátor jako rezervu hodilo. U mýho to tak funguje.Ale to není "v zimě" řešení...
Tak ať na to brzy přijdeš. ahoj....