logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
chladenie
jojo2.2gt Offline
#1 Vloženo : úterý 13. března 2018 23:27:57 (UTC)
Registrován: 13.03.2018 (UTC)
Příspěvků: 6
Bydliště: Ilava

ahojte klubaci

som tu novy potreboval by som radu mam taky problem probe 1 2.2 gt viete mi niekto poradit kedy ma zopinat vetrak a mam otazku menil som tesnenie pod hlavou pred 2 mesiacmi a dnes klaklo znova hlava brusena menene ventily nove gufera odtlakovana obrusena a tesneni na 2 4 valci prerazene vodne kanaly

za rady pekne dakujem
white power Offline
#2 Vloženo : čtvrtek 15. března 2018 20:19:53 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Ahoj, větrák se má spouštět nekde v horní části výseče nápisu NORM, ale pokud máš chladící okruh v dobrým stavu tak se k tý hodnotě ručička dostane jen v horkým počasí při stání někde v koloně.

Když si měnil těsnění tak je důležitý dodržet postup při montáži, t.j. dodřžet utahovací momenty a pořadí v jakým se šrouby utahujou a taky před montáží zkontrolovat jestli je i blok motoru rovnej a ne jenom hlava. A pokud máš motor nějak upravenej (např. zvedlej tak turba)tak se ti může stát že to obyč. těsnění neustojí. A z mojí zkušenosti např. těsnění Victor Reinz (nebo jak se to píše) stojí za prd.

Já jsem si nechal udělat kovový těsnění pod hlavu a mám klid už několik let jen je potřeba aby byla hlava i blok perfektně rovný jinak to těsnit nebude, protože se těsnění nijak nezmáčkne, ale na druhou stranu vydrží i větší úpravy motoru.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
jojo2.2gt Offline
#3 Vloženo : čtvrtek 15. března 2018 23:37:11 (UTC)
Registrován: 13.03.2018 (UTC)
Příspěvků: 6
Bydliště: Ilava

Díki za odpoveď to všetko bolo dodržané akurát čidlo neskoro zopinalo ale mám Ešte otázku po cca 15 km cesty je turbo červené zvody a výfukové časť je to normálne alebo niake rady číslo teploty v obale termostatu nemôže byť vášne?
jojo2.2gt Offline
#4 Vloženo : čtvrtek 15. března 2018 23:38:12 (UTC)
Registrován: 13.03.2018 (UTC)
Příspěvků: 6
Bydliště: Ilava

Sory vadne
white power Offline
#5 Vloženo : sobota 17. března 2018 10:08:25 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Na barvu turba a výfuku jsem nekoukal, ale vzhledem k tomu že teplota výfukových plynů je cca 650°C tak je to asi normální že se to rozpálí do červena.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
jubileus Offline
#6 Vloženo : neděle 18. března 2018 12:43:09 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Ahoj,po čase
Nechci moc "rozumovat" ale motory P1 jsou na přehřátí hlavy citlivé. Proto musí termostat spolehlivě přepínat a zuby na vodním čerpadle nesmí být "časem zmizlé-minimální". Už se to tu taky řešilo. Pokud někdo dlouho jezdil a neměnil rozvody a s tím vodní čerpadlo, může to být třeba stopa.
Taky zavzdušnění vody, ale s tím nemají P1 problém. U mého se dá ventilátor motoru spustit zamáčknutím klimy-knoflíku + otočením na nějakou rychlost ventilace v autě. A spustí se větrák chladiče vody nezávisle na teplotě. Nebo možná čidlo pro větrák má spínací teplotu špatně, ale při běžné jízdě mimo léto by větrák neměl chtít spínat, pokud není něco před chladičem, jak se to na zimu dává. Tyto motory se zahřejí i v zimě bez krytů chladiče. Topí po 2 kilometrech topení.
S neprůchodností radiátoru topení nemají taky problémy.(jako každá MAREA za jejího života)
Taky ucpaná přepadová hadička z chladiče solema dělá někdy problém. Vyteče ale už potom může chybět voda. A problém může rychle nastat.....
Odhaduji to na termostat , protože voda se v motoru musí "točit"a příp. sepnout větrák ale jen jsem přidal , co zatím vím.
Neměl jsem s teplotou zatím problém ale už se mi v létě zjištění pustit ventilátor jako rezervu hodilo. U mýho to tak funguje.Ale to není "v zimě" řešení...

Tak ať na to brzy přijdeš. ahoj.... Cool
jubileus Offline
#7 Vloženo : úterý 28. srpna 2018 11:08:48 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
SPONY HADIC K CHLADIČI je nutné již nahradit novými.
Nedávno-po technické jsem si všiml, že horní hadice od motoru k chladiči je asi o 5 mm povystrčená. Když jsem za ni zatáhnul, tak šla i s objímkou(origo-jen pérová)povytáhnout.Tak jsem všechny 4 nahradil novými šroubovacími a čidlo teploty se začalo chovat lépe. Voda v autě se déle zahřívá a teplota není tak moc vysoká. Taková blbost. Kdoby to byl řekl. Voda se dřív neztrácela a tak se na to dalo těžko přijít.....
Snad to někomu pomůže....Cool
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.