P1 2,2,LX
Taky se mi zdálo, že po preventivním vyměněním LAMBDAsondy při větší repasi motoru má trochu menší výkon. To se mi zdálo do doby , než jsem zjistil, že žere 10 litrů. Dřív to bylo průměrně 7,5.A jelo to jako oheň. Ještě taky pořeším. Protože přesedlat ze služebního, kde se rychlost reguluje kvaltama - je rozdíl. Změřím spotřebu pořádně , při "volné"jízdě a pak případně vrátím původní LAMBDUsondu.
Jak říká WHITE..., je potřeba všechno ostatní mít v pořádku ale hlavně nastavit při vyšších otáčkách, než volnoběhu (aby už zabrala korekce otáček na řízení předstihu)nastavit otáčením rozdělovače největší možný výkon. Projeví se při mírným otáčením rozdělovače dosažením nejvyšších možných otáček - tedy při tom asi třetinovým plynu.
Jinak je potřeba taky brát v úvahu, že příliš velký předstih-dává v otáčkách maximální výkon ale zároveň motor mlátí víc a mlátí víc taky do ložisek a naopak menší PREDSTIH NEedá motoru načasování pro maximální výkon ale bude klidnější -tišší a ložiska nebudou taky namáhána na maximum. Toto nastavení je vhodné, když se děje většina jízd při nižších otáčkách a PROBE 1 v nich jede dobře anebo když mlátí zvedátka, tak na tyto to má rozhodující vliv.Při správným předstihu musí z volnoběhu po přidání trochu zaváhat a po puštění musí "dobrblat"s prskáním. Výfuk mám trochu spíš tmavší, než světlejší ale PROBE si to zaslouží...
Jinak po mojí HARAKIRI s oleji mám teď rozdělovač nastaven na MAX otáček, protože motor si řekl, že zvedátka nebudou slyšet...
Ještě INFO: žádný kus rozdělovače není stejný a auto s jiným kusem rozhodně se bude chovat stejně. Podtlak nebo odstřeďovací nastavení. Prostě každý kus rozdělovače se chová v autě jinak. Osobně jsem si prožil. Nejlepší (výkon) měl původní a tak jsem ho tam nechal, i když mám náhradní v záloze.
Řekl bych, že LAMBDAsonda, svíčky,vzduchfiltr,rozdělovač na to budou mít vliv- tedy jestli je všechno ostatní OK . Ať na to brzy přijdeš.
Jinak VESELE a KLIDNE VANOCE a hodně pěkných koček v těch našich KOČKOLAPKÁCH. Zatím se za nima každý OTOČÍ.........
AHOJ