logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Probe 2.5 6V nizky vykon ?
Rizek Offline
#1 Vloženo : pátek 9. prosince 2016 17:16:00 (UTC)
Registrován: 07.12.2016 (UTC)
Příspěvků: 16
Bydliště: Žamberk

Poděkoval(a): 4x
Cuzz lidi ,chci se optat jestli se tim nekdo nesetkal. Prijde mi ze mije probe nejede tak jak by melo.
Mel jsem prvni auto colta 1.6 83kw a prijde mi ,ze bylo zivejsi jak probe.
Na to ,ze ma 119kw se mi zda ,ze nejde tak by melo . Kolikrat mi prijde,ze to jede lepe ,kdyz je studeny nez za tepla.
Napadli me lambda sondy ale necham si poradit ,diky za radyCool
vaman Offline
#2 Vloženo : neděle 11. prosince 2016 9:47:43 (UTC)

Registrován: 08.07.2012 (UTC)
Příspěvků: 215
Bydliště: Morava

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 16 time(s) in 16 post(s)
Ahoj Rizek , pokud máš možnost vyzkoušet zrychlení z 0 na 100 někde na rovnější silnici tak to za pomocí někoho vyzkoušej , mělo by to být okolo 8 sec. pokud to bude výrazně horší tak být tebou nechal bych změřit tlaky ve válcích , příčin může být víc ale tímhle bych začal .
white power Offline
#3 Vloženo : neděle 11. prosince 2016 14:55:27 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Jak píše Vaman, změřit tlaky, vyměnit svíčky, vzduchovej filtr a taky ucpanej katík dělá hrozný věci.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
jubileus Offline
#4 Vloženo : neděle 11. prosince 2016 17:20:46 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
P1 2,2,LX
Taky se mi zdálo, že po preventivním vyměněním LAMBDAsondy při větší repasi motoru má trochu menší výkon. To se mi zdálo do doby , než jsem zjistil, že žere 10 litrů. Dřív to bylo průměrně 7,5.A jelo to jako oheň. Ještě taky pořeším. Protože přesedlat ze služebního, kde se rychlost reguluje kvaltama - je rozdíl. Změřím spotřebu pořádně , při "volné"jízdě a pak případně vrátím původní LAMBDUsondu.
Jak říká WHITE..., je potřeba všechno ostatní mít v pořádku ale hlavně nastavit při vyšších otáčkách, než volnoběhu (aby už zabrala korekce otáček na řízení předstihu)nastavit otáčením rozdělovače největší možný výkon. Projeví se při mírným otáčením rozdělovače dosažením nejvyšších možných otáček - tedy při tom asi třetinovým plynu.
Jinak je potřeba taky brát v úvahu, že příliš velký předstih-dává v otáčkách maximální výkon ale zároveň motor mlátí víc a mlátí víc taky do ložisek a naopak menší PREDSTIH NEedá motoru načasování pro maximální výkon ale bude klidnější -tišší a ložiska nebudou taky namáhána na maximum. Toto nastavení je vhodné, když se děje většina jízd při nižších otáčkách a PROBE 1 v nich jede dobře anebo když mlátí zvedátka, tak na tyto to má rozhodující vliv.Při správným předstihu musí z volnoběhu po přidání trochu zaváhat a po puštění musí "dobrblat"s prskáním. Výfuk mám trochu spíš tmavší, než světlejší ale PROBE si to zaslouží...
Jinak po mojí HARAKIRI s oleji mám teď rozdělovač nastaven na MAX otáček, protože motor si řekl, že zvedátka nebudou slyšet...
Ještě INFO: žádný kus rozdělovače není stejný a auto s jiným kusem rozhodně se bude chovat stejně. Podtlak nebo odstřeďovací nastavení. Prostě každý kus rozdělovače se chová v autě jinak. Osobně jsem si prožil. Nejlepší (výkon) měl původní a tak jsem ho tam nechal, i když mám náhradní v záloze.
Řekl bych, že LAMBDAsonda, svíčky,vzduchfiltr,rozdělovač na to budou mít vliv- tedy jestli je všechno ostatní OK . Ať na to brzy přijdeš.
Jinak VESELE a KLIDNE VANOCE a hodně pěkných koček v těch našich KOČKOLAPKÁCH. Zatím se za nima každý OTOČÍ.........Cool

AHOJ
Rizek Offline
#5 Vloženo : neděle 11. prosince 2016 18:54:03 (UTC)
Registrován: 07.12.2016 (UTC)
Příspěvků: 16
Bydliště: Žamberk

Poděkoval(a): 4x
Prisel sem na to ,ze mam mozna rozsypanou prepazku v tlumici vyfuku,to by taky mohlo delat hodne.jinak tlaky si myslim ze budou dobry pac to startuje normalne. Ty lambdy necham jako posledni reseni.
Rizek Offline
#6 Vloženo : neděle 11. prosince 2016 18:56:41 (UTC)
Registrován: 07.12.2016 (UTC)
Příspěvků: 16
Bydliště: Žamberk

Poděkoval(a): 4x
Jinak filtr cistej ,vicko rozdelovace a palec sem daval novy. Tak uvidim po vymene ty koncovky a diky za vase odpovedi
Andrew Offline
#7 Vloženo : středa 14. prosince 2016 21:59:18 (UTC)

Registrován: 22.09.2009 (UTC)
Příspěvků: 329
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Mě něco podobného dělal rozdělovač. Někdy to jelo super a někdy to jelo nic moc nebo až příšerně. Alě většinou pomohlo zhasnout třeba 2x motor a zase nastartovat. Ten rozdíl jsem poznal hned po natočení.
2,2 GT -ex, 2,5 V6 r.95
1 user thanked Andrew for this useful post.
Rizek Offline
#8 Vloženo : čtvrtek 15. prosince 2016 8:52:36 (UTC)
Registrován: 07.12.2016 (UTC)
Příspěvků: 16
Bydliště: Žamberk

Poděkoval(a): 4x
Ja sem to zkousel taky a zadnej rozdil . Ted ho mam zazimovanyho,tak az na jare budu zkouset co a jak ,tak dam vedet co to delalo 😉
Wesker Offline
#9 Vloženo : sobota 17. prosince 2016 19:39:16 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Nazdar

sou tu zajímavé názory :) Ona V6ka bude dobre startovat i kdyz budou tlaky ve válci 10 misto 14.
Navíc na zrychlení, pokud motor nedisponuje turbem, nebo kompresorem, bude vždy lepší malý našlapaný čtyřválec, než šestiválec.
Tomu sice dýl trvá než se roztočí, ale zkuste ho potom zastavit :) V6 je ideální na honičky po dálnicích nez ve městech :D
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Rizek Offline
#10 Vloženo : sobota 17. prosince 2016 23:25:47 (UTC)
Registrován: 07.12.2016 (UTC)
Příspěvků: 16
Bydliště: Žamberk

Poděkoval(a): 4x
Mas pravdu ,6V trva nez se roztoci to je pravda pravdouci 😉 jinak diky za nazor
Rizek Offline
#11 Vloženo : pátek 14. dubna 2017 6:32:50 (UTC)
Registrován: 07.12.2016 (UTC)
Příspěvků: 16
Bydliště: Žamberk

Poděkoval(a): 4x
Cau lidi .
Zacinam mit cim dal vetsi podezreni na rozdelovac . Tlaky sem meril, maji vsude 12 ,vysypana koncovka vyfuku dana nova a daval sem znova novy svicky ,prislo mi to jak kdyby to blbe palilo .
Svicky byly cerne jak svine .
Chtel Bych tim to nemoho poprosit ,jestli by mi nekdo pujcil na odzkouseni rozdelovac .
Diky moc Rizek
vaman Offline
#12 Vloženo : pátek 14. dubna 2017 17:22:28 (UTC)

Registrován: 08.07.2012 (UTC)
Příspěvků: 215
Bydliště: Morava

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 16 time(s) in 16 post(s)
Rizek ahoj napiš číslo rozdělovače je tam na boku na štítku jsou totiž dva typy podle roku výroby .
1 user thanked vaman for this useful post.
white power Offline
#13 Vloženo : čtvrtek 20. dubna 2017 8:35:47 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Než se pustíš do experimentů s rozdělovačem tak se taky mrkni na katalizátor, po těch letech bude nejspíš zapečenej nebo už rozpadlej a bude motor dusit.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
1 user thanked white power for this useful post.
Rizek Offline
#14 Vloženo : pátek 21. dubna 2017 16:38:24 (UTC)
Registrován: 07.12.2016 (UTC)
Příspěvků: 16
Bydliště: Žamberk

Poděkoval(a): 4x
Taky sem si rikal vytahnouz ten katik a kouknout jak na tom bude. Diky za radu .
Cislo rozdelovace je KL01 T0T57071
Rizek Offline
#15 Vloženo : úterý 2. května 2017 20:23:20 (UTC)
Registrován: 07.12.2016 (UTC)
Příspěvků: 16
Bydliště: Žamberk

Poděkoval(a): 4x
Chlapy byl nekdo schopnej mi pujcit na vyzkouseni rozdelovace,cislo je KL01 T0T57071.
Diky moc
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (4)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.