Ahoj chlapi,
měl bych pár dotazů.
Jelikož se předtím v mém autě hrabal nějaký odborník, tak mě občas něco překvapí :)
Každopádně, mám dole sání, čistím klapku apod. a zjistil jsem, že klapka se hned na začátku lehce zadrhne a při použití větší síly se pak otevírá dále -> je to tak správně nebo je tam něco špatně? Myslel jsem, jestli to není kvůli volnoběhu např., nějaká nastavená poloha pootevření.
2) Nemáte někde výkres těsnění na klapku? Moje těsnění je úplně KO na několik kusů. Vím, dá se obkreslit, ale nebude to asi úplně ono. Navíc jsem nesehnal těsnící papír, dle některých stačí klasická tvrdá A4 - fakt stačí?
3) Když už mám přístup k EGR ventilu, zaslepil bych ho. Jsou vidět shora 3 šroubky, ale těsnění je na dvou větších - k němu se dostanu po odšroubování zmíněných šroubků (viz obrázek) nebo jsou tam šrouby k demontování celého EGR někde schovány?
4) Na obrázku v červeném kroužku je vidět zaslepení 21.století - předpokládám, že je to hadička od EGR, ale jistý si nejsem - mohli byste mi poradit, kam případně s ní?
5) Jak je vidět na obrázku, mám totálně stržený zadní silentblok motoru - měnil jste to někdo? Kudy na to? shora? zespoda? Nějaký návod, jak to udělat co nejjednodušeji? Případně kdyby někdo měl k prodeji ....
Zatím díky moc za rady, ono se určitě ještě něco objeví, jelikož tam není nic tak, jak by mělo být.
Ford Probe 2.5 V6, ´95